zaterdag ook es de "vernieuwde" route gaan verkennen. Dus ook tot m'n grote verbazing is de startplaats in vichte verdwenen.. Dus naar anzegem moeten rijden en daar starten, bepijling is prima, maar heeft me wat ontgoocheld (had veel verwacht als ik de enthousiaste bordjes zag in anzegem) Enorm veel betonpaadjes, gravé... weinig "krierkes" eigenlijk...G Money wrote:deze morgen de rode route nog eens gereden.
pas na een kilometer of 8 (ik vertrek vanaf sporthal vichte) in tiegem vastgesteld dat deze route ferm gewijzigd is.
ik had ze eigenlijk al zoveel gereden dat ik zelfs niet meer op de pijltjes lette, maar mijn co-piloot had opeens door dat er eigenlijk wel heel weinig pijltjes stonden.
vanaf dan de pijltjes gevolgd die voor een ferme uitbreiding van de toer zorgen, met heel mooie stukjes off-road erbij.
was soms wel verwarrend omdat de route helemaal door elkaar geschud is, maar de oude pijltjes zijn consequent weggehaald.![]()
het kaartje hier op de site is wel het oude nog. denk zelfs dat het startpunt vichte niet mer zal bestaan, want alle pijlen leidden naar anzegem.
kvind het alleszins dat de route der niet op verslecht is: road heeft plaats moeten maken voor off-road, wat uiteraard toegejuichd wordt!!!![]()
![]()
denk dat ik volgende week deze nog eens ga rijden vanaf de sporthal in anzegem om hem eens volledig te rijden, want nu was het vooral een afwisseling van de vorige en de nieuwe route...
kheb er alleszins van genoten: blijft één van mijn favoriete routes hier in de streek
ma goed, was leuk ritje van 85km ipv 50