20/12/2008 Veldegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Re: 20/12/2008 VELDEGEM
Post by Herder Alex² »
Als ik deze link open, dan reageert mijn Avast viruskiller : er is een virus gevonden ! Malware etc ... "Afbreken" was de enige keuze.VIDAR wrote:Meer info over deze tocht op http://users.poink.be/devrijecyclos
Waarschijnlijk een reclameboodschap of zo ? want ik denk nu niet dat men moedwillig een virus zou meesturen.
Opletten dus.
- Karolus
- Mountainbiker
Re: 20/12/2008 VELDEGEM
Volgens mijn NOD32 is er iets mis met de eerste figuurHerder Alex² wrote:Als ik deze link open, dan reageert mijn Avast viruskiller : er is een virus gevonden ! Malware etc ... "Afbreken" was de enige keuze.VIDAR wrote:Meer info over deze tocht op http://users.poink.be/devrijecyclos
Waarschijnlijk een reclameboodschap of zo ? want ik denk nu niet dat men moedwillig een virus zou meesturen.
Opletten dus.
- mozerijder
- Mountainbiker
Post by mozerijder »
Inderdaad, ook mijn virusscanner wil dit niet openen.
Vrije cyclos gelieve daar iets aan te doen.
Slechte reclame!!!
Was van plan deze tocht te rijden maar weet nu niet waar te starten.
Vrije cyclos gelieve daar iets aan te doen.
Slechte reclame!!!
Was van plan deze tocht te rijden maar weet nu niet waar te starten.
-
icarus scorpion
- Mountainbiker
Post by icarus scorpion »
ik zal aanwezig zijn ,mooie rit veel volk
mogen we nu op het superprestige parcour ?
mogen we nu op het superprestige parcour ?
Zaterdag zullen we er naar goeie gewoonte ook weer bij zijn. Ieder jaar een topparcours. 2005 was de kerstvrouwen en -mannen parade met een topic van zo'n 80 bladzijden en 60 kerstmannen op de omloop. Dit jaar gestart 1 week voor de toertocht.
Superprestigeparcours wordt inderdaad niet in het parcours opgenomen wat niet wil zeggen dat de rit aan kwaliteit zal verliezen.
Wij zullen er zijn tegen omstreeks 8h15
Groeten
geertje
Superprestigeparcours wordt inderdaad niet in het parcours opgenomen wat niet wil zeggen dat de rit aan kwaliteit zal verliezen.
Wij zullen er zijn tegen omstreeks 8h15
Groeten
geertje