Ja ik heb hier nog een koppeltje pedalen liggen zijn gebruikt maar werken nog perfect.Tolueen wrote:ik zal eens een zoekertje plaatsen....
misschien liggen er hier op het forum nog ergens zulke pedalen stof te happen
mb
Post by mini bergaffer »
Ja ik heb hier nog een koppeltje pedalen liggen zijn gebruikt maar werken nog perfect.Tolueen wrote:ik zal eens een zoekertje plaatsen....
misschien liggen er hier op het forum nog ergens zulke pedalen stof te happen
Post by mevrouwnopper »
Er bestaan inderdaad verschillende modellen, zo ook verschillende merken,... De vraag is: met welke klikpedalen rijd je nu? En welke schoenplaatjes?nopper wrote:Zijn er verschillende soorten in die klikpedallen? Ik heb zelf kliks boven en onder en goedkope schoenen gekocht waar ik plaatjes kon op bevestigen. Klikpedallen: ik geef toe, om te mtb'en is er niks beter, MAARRRR, die van mij zijn zo straf dat ik ze er moeilijk uit krijg. Beter afstellen heb ik ook al gedaan en dan gaat het iets beter, maar toch.
Ok, ik ben beginner (en een vrouw :-/), maar ik ben nu al zo vaak gevallen doordat ik mijn schoen er niet op tijd uit kreeg (en die blauwe plekken vindt mijn man niet echt sexy). En met dat weer van de afgelopen weken staat er soms zo veel modder dat op tijd afstappen af en toe eens moet he... En nee, ik rijd niet té traag, ben erg sprotief, het ligt echt wel aan die F***ing pedallen... Bestaan er dan duurdere en betere? Of moet ik blijven afstellen tot ze idd uitklikken zodra je achteruit kijkt?
Raad raad raad, laat maar komen!!!!
Katrien
Post by Vos in de bossen »
Er staat een nummer op je plaatje dat onder je schoen moet, neem SPD met nr 56(ik kijk het straks thuis ff na)die klikken los naar alle kanten, terwijl de plaatjes bv met nr 51 maar enkel naar buiten losklikken,ik dacht dat die 6 staat voor 6 graden speling.Tolueen wrote:dat begrijp ik niet: wat bedoel je?yajop wrote:neem wel de plaatste met nr 56 aan het eind, die klikken los in alle richtingen,