14/12/08 Lendelede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Superformi wrote:8) is het geen probleem om nog om 10u00 te starten ???? kwestie van bevoorrading , spuitstand , Leffie enz...... :drunk:
De eerste zinnen van deze topic waren...

9e Baekelandtroute inr.KWB

Start 8h30 tot 10h30 sporthal steuren ambacht (pijlen sportcentrum)

Afstand 25km-38km-52km
1 bevoorrading op 25km
2 bevoorradingen op38 en 52km

En... als Stafke het zegt, dan zal het wel waar zijn zekers [-( [-( [-(
Pie Bus
Mountainbiker

Post by Pie Bus »

Zondag zullen we er ook bij zijn! Tochtje in de streek maar voorlopig nog allemaal nieuw... Nog maar onlangs verhuisd en de kleine hoekjes en kantjes nog niet leren kennen. Hopelijk komt daar verandering in! Tot zondag.
OrbeaBiker
Mountainbiker

Post by OrbeaBiker »

Bulls Biker wrote:Zondag zullen we er ook bij zijn! Tochtje in de streek maar voorlopig nog allemaal nieuw... Nog maar onlangs verhuisd en de kleine hoekjes en kantjes nog niet leren kennen. Hopelijk komt daar verandering in! Tot zondag.
't zal zeker in orde zijn. Stafke is al 3 jaar aan het voorbereiden aan deze tocht, hij moest er zelfs al menige edities van Sint-Baafs-Vijve voor laten :wink: nietwaar Stafke.
Trouwens Stafke, hoe kan ik je zondag herkennen? Ik start zoals gewoonlijk vroeg met de Forumbikers.
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

"sjancebuzzen" dat we zijn ! Een vriesnachtje en een hopelijk droge dag zouden wel eens wonderen kunnen doen en de boel goed berijdbaar maken.Nog iets meer ???
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

Superformi wrote:8) is het geen probleem om nog om 10u00 te starten ???? kwestie van bevoorrading , spuitstand , Leffie enz...... :drunk:
zoals moustache reeds aanhaalde mag er gestart worden tot 10h30 dus.............ge moet van hééééééééééééééééél ver komen zeker :lol: :lol:

@orbeabiker;
ik zal mijn naamkaartje opspelden(als ik het nog vind tussen al dienen "bazaar"hier :wink: niet vergeten van roepen hé als ge mij ergens tevelde tegen komt.

Voila we zijn weer een beetje opgewarmd na een dagje door gebracht te hebben in de gezonde buitenlucht. 8)

En het DRAADJE is weg en het BRUGJE ligt er en er is weer een NIEUW stukje bij gekomen,naar schatting een goeie 250m dus mensen...........
laat je maar gaan hé :wink:

tot zondag

ps;nog geen tijd gehad om "het niet te doene stuk"te gaan bekijken.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

OrbeaBiker wrote:Trouwens Stafke, hoe kan ik je zondag herkennen? Ik start zoals gewoonlijk vroeg met de Forumbikers.
Ik zal dienen mens eens treffelijk aan je voorstellen. :wink:
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Heel graag had ik dit tochtje gereden. De belofte aan m'n vroegere badmintonclub om in 2008 nog eens mee te spelen zorgt er voor dat deze zondag m'n ezeltje op stal blijft en m'n racketje vanonder het stof wordt gehaald.
Have fun!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

pjer wrote:"sjancebuzzen" dat we zijn ! Een vriesnachtje en een hopelijk droge dag zouden wel eens wonderen kunnen doen en de boel goed berijdbaar maken.Nog iets meer ???
en beglijdbaar :lol: :lol: #-o

vandaag al ne keer getest in Moen,en da slèren was goed te doen.. :roll: :lol:
Morgen hopelijk recht blijven.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Juist nog een drietal pijltjes gezet voor het extra parcours-ke morgen. Kwestie van dit morgenvroeg niet meer te moeten doen he. :drunk: Ge zult wel zien.

Subiet mijn proper hemd aandoen om nog eens de benen onder tafel gaan steken (elders... is altijd interessant !) Hopelijk stopt het met regenen want het zou vannacht wel eens ambiance kunnen zijn op de vlaamsche wegen !

@ Pjer: Dit is dus mijn jubileumberichtje

Image
Bosmolentje
Mountainbiker

Post by Bosmolentje »

"La Douce" komt hier enkele keren voor op het forum.
Over welke rit gaat dit?? Waar vind ik info over deze rit??
Post Reply