http://www.mountainbikebeachchallenge.be/
Heeft iemand hem of haar al ingeschreven?
Het is een goeie inschrijfmodule, allemaal ingevuld, zelfde van vorig jaar, weet zelfs dat ik in top 100 zat vorig jaar.
Maar ik vind nergens naar welk nummer ik nu moet overschrijven, er staat wachtend op betaling, maar ik vind daar nergens iets over naar waar of hoe, of kijk ik er over . . .
01/03/09 Nissan MTB Beach Challenge Knokke-Heist
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- alainvwbike
- Mountainbiker
Re: 01/03/09 Nissan MTB Beach Challenge Knokke-Heist
Post by alainvwbike »
Betaling:Ing.Speci wrote:http://www.mountainbikebeachchallenge.be/
Heeft iemand hem of haar al ingeschreven?
Het is een goeie inschrijfmodule, allemaal ingevuld, zelfde van vorig jaar, weet zelfs dat ik in top 100 zat vorig jaar.
Maar ik vind nergens naar welk nummer ik nu moet overschrijven, er staat wachtend op betaling, maar ik vind daar nergens iets over naar waar of hoe, of kijk ik er over . . .
Maak het gepaste inschrijvingsgeld over op rekeningnummer 068/2465286/58 (Dexia - Belgie) of 1394.03.515 (Rabobank - Nederland) met vermelding van je naam, voornaam en MBC 2009.
18 euro!
(Naar editie 2009 gaan en dan alg. informatie)
Ik zen ingeschreven en betaald.Vorig jaar net buiten top 100,kettingbreuk in laatste km's,te voet verder,nog 118de.
Het is alles geven of niet mee doen hé voor mijIng.Speci wrote:Top 100? Dan moet ge alles gevenDnS wrote:is da echt alles geven of gewoon voor de fun?!
Maar met meer of 600 man aan de start rijd het merendeel voor de fun hoor :)!
Maar heb het eigenlijk nog nooit gedaan opt strand. (MTB hé
Is dat vermoeiend?
Neu, als je goeie banden hebt (zoekfunctie) dan is dat gelijk op de baan rijden, op de harde stukken zand toch! Maar alleen heb je af en toe wat zachtere stroken, en dan is het wat lastiger. En afhankelijk van parcour redelijk wat stukskes lopen voor af en op het zand te gaan. Maar dat is gewoon wijs, veel leuker of een toertocht, en je kan daar hetzelfde doen. Alleen moet je je fiets erna heel goed kuisen!DnS wrote:Het is alles geven of niet mee doen hé voor mij
Maar heb het eigenlijk nog nooit gedaan opt strand. (MTB hé)
Is dat vermoeiend?
Ik heb de standaards van op een trek fuel ex 8 -> Bontrager Jones XR w/Kevlar bead, 26x2.2/2.25"; 127 tpiIng.Speci wrote:Neu, als je goeie banden hebt (zoekfunctie) dan is dat gelijk op de baan rijden, op de harde stukken zand toch! Maar alleen heb je af en toe wat zachtere stroken, en dan is het wat lastiger. En afhankelijk van parcour redelijk wat stukskes lopen voor af en op het zand te gaan. Maar dat is gewoon wijs, veel leuker of een toertocht, en je kan daar hetzelfde doen. Alleen moet je je fiets erna heel goed kuisen!DnS wrote:Het is alles geven of niet mee doen hé voor mij
Maar heb het eigenlijk nog nooit gedaan opt strand. (MTB hé)
Is dat vermoeiend?
moet je toch altijd doen goed afkuisen ?
Met zo'n banden zal het zwaar worden! En dat zout kruipt overal tussen, dat moet er echt allemaal af! Uw balhoofd ziet nog het meest af heb ik altijd de indruk, klop ik altijd ff open! Maar ook uw ketting, en derailleur goed kuisen, en met compressor droogspuiten, en dan invetten!DnS wrote: Ik heb de standaards van op een trek fuel ex 8 -> Bontrager Jones XR w/Kevlar bead, 26x2.2/2.25"; 127 tpi
moet je toch altijd doen goed afkuisen ?
Ge moogt hem allessinds niet 's avonds aan de haak hangen omdat ge te moe zijt, en denken, ik zal het morgen wel doen...