Sjongje jonge. Persoonlijk zou ik het verschrikkelijk jammer vinden als KOT zou verdwijnen. (Ik kom er nu pas achter ...)
Ik rij nog niet zo lang mountainbike en als ik eerlijk moet zijn dan vind ik veel TT's lijken op een mountainbike wedstrijd waar ik me niet thuis voel. Het is gewoon "erg leuk" om de database van een hele provincie te openen en een eigen toertje aan elkaar te "knippen en plakken". En dan kan je dat rustig op eigen tempo rijden. Zonder een kwalitatief hoogstaande database als KOT is dit niet meer doenbaar. Erg jammer...
Langs de andere kant heb ik ook heel veel begrip voor het standpunt van Ivo. Je ziet dat er ongeloofelijk veel werk in gestoken wordt om elk trackje "op te kuisen", labels in te zetten, inhoudstabel aan te maken, enz. Ik kan begrijpen dat dit erg veel tijd en moeite vergt en dat dat op een bepaald ogenblik "te veel" wordt.
Uiteraard hoop ik dat Kraksontracks in zijn huidige vorm blijft verder bestaan (heb net gestemd) of dat er op zijn minst iets uit de bus komt dat vergelijkbaar is met de huidige Kraksontracks.
Jef AKA MTBSmurf.
Kraksontracks dood? Poll voor nieuw initiatief.
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
ongefilterde tracks
Tja, Heb de laatste ongefilterde en onopgekuiste tracks eens doorgenomen en ik moet zeggen dat het inderdaad niet eenvoudig is nawat er allemaal ingezonden,daar is soms HEEL wat werk nog mee.
Respect.
Respect.
Hoe verlopen de onderhandelingen Ivo?ivo wrote:http://www.nomadesk.com/product/zyves wrote:Nomad de producent van kampeermateriaal?ivo wrote:Ik ben ondertussen in "onderhandeling" met Nomad om te zienof hun systeem op KOT toe te passen is, of beter of ik daar aan toe ben (technisch).