13/12/08 Adegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
elji
Mountainbiker

Post by elji »

Ik hoorde bij de inschrijving dat er een probleem was , maar ben niet blijven luisteren , toen ik onderweg iemand inhaalde die op parcours gestart was en eigenlijk zijn laatste stukje aan het rijden was wist die te vertellen dat een een heel moeilijk stuk inzat (bevroren modder met sporen van voorgangers toen het nog niet vroor) en dat er daar iemand zwaar ten val was gekomen.
Alvast sterkte aan die gevallen persoon!!!!

De rit zelf was niet simpel na een ganse week afzien met snotneus en keelpijn :-? . Voor de rest niks speciaal behalve dat ene stuk aan de expresweg.
Dat stuk op laatste waar die gast moet gevallen zijn was ook niet simpel , die bevroren modderranden lagen erg verradelijk.

Het leukste moment van de tocht vond ik toen we ineens wind achter draaiden na 25km en de wind in de rug stond :drunk: , de zon was ook van de partij , man, man deugd dat dat deed en het was dan nog een km of 3 op de weg ook heerlijk recuperatiemoment.
Last edited by elji on Sat 13 Dec 2008 15:31, edited 1 time in total.
surfbiker
Mountainbiker

Post by surfbiker »

Hey,Adegemnaars,bedankt voor de mooie rit.Het was welliswaar vree koud maar de rit heeft goe deugd gedaan.De bevoorading mocht wel ietske meer zijn,een stuk fruit is altijd welkom!!!
Veel beterschap met de gevallen biker en tot volgend jaar.

Grtz
gitane
Mountainbiker

Post by gitane »

Hello Mudlovers ,

Gisterenmorgen eerst 5 uurtjes gaan werken en dan toch met volle goesting rond 09u00 richting parcours gereden en zo verder naar de start om me te gaan inschrijven . Toch een beetje respect tonen tov de organisatie ! Met een redelijke tegenwind en toch 0 graden dacht ik toch dat het niet dat het één van mijn betere tochten zou worden . Hoewel ik achteraf gezien me enorm 'gejund' heb . Toch op sommige plaatsen opletten geblazen op de zones die -vorige week nog zware modder- nu omgetoverd waren naar harde verraderlijke zones . Ik vermoed dat verschillende bikers wel eens hiermee hard in 'contact' gekomen zijn .
Verder weer prachtig rijden in mijn 'achtertuin' met name het drongengoed en bij thuiskomst 64km op de teller . Zoals altijd moe maar voldaan.... :drunk: Volgend jaar zeker weer van de partij !!!
Hey bikers iemand al info gehoord of ervaring opgedaan met de nieuwe BULLS Copperhead 2 of 3 , ga eventueel luisteren bij extreme-bike sint michiels brugge . Rijdt momenteel met een Bulls 3.5 en bij er toch tevreden van... =D> Toch altijd beter wat informatie op te doen van andere bikers .

Grtz Bullrider

Ps : sterkte en beterschap [-o< aan de biker die zwaar gevallen is , kan me iemand laten weten wie het precies is en hoe het met hem gesteld is ?
cgeerinckx
Mountainbiker

Post by cgeerinckx »

De gevallen mountainbiker stelt het al bij al goed.
Barst in het beentje boven het staartbeen.
Pijnlijk maar geen letsel van blijvende aard.

Bij deze dank aan iedereen die daarbij geholpen heeft.
stoempe
Mountainbiker

vtt-adegem

Post by stoempe »

Wanneer kunnen we de foto's bekijken?
Post Reply