07/12/2008 Weerde (VlBr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tom69
Mountainbiker

Post by tom69 »

zeer leuke maar vettig tochtje
voor herhaling vatbaar
dikke duim voor de organisatie
mallybiky
Mountainbiker

Post by mallybiky »

Bij een kleine 5 graden en veel vocht was dit toch wel een hele natte en daardoor zware toer. Door de ondergrond in deze streek van Vlaamse Brabant was het op de meeste plaats echt schuiven in een overvloed aan slijk. Verschillende van mijn fiets collega's krijgen dan ook technische problemen met hun fiets (chain suck).
Ik vond de bijna 45 km iets te lang. Op den duur had ik de indruk dat men de slecht bereidbare stukken aan het opzoeken was en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Door de staat van het parkoer was het heel druk aan het afspuiten. Er waren veel tuinslangen voorzien en dat is goed maar je moest ze wel zelf bedienen en dat vind ik niet tof. Het is tegen de vwb regels.
De douches waren koud en toen ik de organisatoren daarover aansparen leek dat een gekend probleem te zijn. Dit vond ik een afknapper.
Ik denk dat in de provincie Antwerpen zo'n organisatie heel snel bijna geen deelnemers meer overhoud.

De 44 km track kan je zien op mijn google maps pagina.
fille
Mountainbiker

Post by fille »

mallybiky wrote:Er waren veel tuinslangen voorzien en dat is goed maar je moest ze wel zelf bedienen en dat vind ik niet tof. Het is tegen de vwb regels.
#-o #-o

Ook ni rap content hé?!
Vraag anders gelijk matten over het gans parcours uit te rollen, dan blijft uw fiets zeker proper...
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

mallybiky wrote:Op den duur had ik de indruk dat men de slecht bereidbare stukken aan het opzoeken was en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Door de staat van het parkoer was het heel druk aan het afspuiten. Er waren veel tuinslangen voorzien en dat is goed maar je moest ze wel zelf bedienen en dat vind ik niet tof. Het is tegen de vwb regels.
De douches waren koud en toen ik de organisatoren daarover aansparen leek dat een gekend probleem te zijn. Dit vond ik een afknapper.
Ik denk dat in de provincie Antwerpen zo'n organisatie heel snel bijna geen deelnemers meer overhoud.
Ik vind dat je hier een totaal verkeerd beeld schetst van deze tt.

Indien je een hekel hebt aan slechter berijdbare stukken, kan je misschien eens proberen om op de weg te rijden. Deze kritiek is waardeloos.

Ik ben er van overtuigd dat het merendeel van de deelnemers er voor kiest om zijn fiets zelf af te spuiten. Ook hier zal je kritiek veel tegenreactie opwekken.

De douches waren niet te heet, maar om te zeggen dat ze koud waren is licht overdreven. De organisatie geeft idd wel te kennen dat de infrastructuur van de kantine niet ideaal is, doch zitten zij al enkele jaren te wachten tot de beloofde nieuwe kantine aan de overkant van het voetbalveld uit de grond gestampt wordt.

Om te zeggen dat zulk een TT in de provincie Antwerpen niet veel volk zou blijven trekken, is chauvinistisch, maar bovenal totaal uit de lucht gegrepen.
Post Reply