eggbeater sl of xtr pedalen

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Thomass
Mountainbiker

Post by Thomass »

Ruben S. wrote:
Thomass#103 wrote:
Ruben S. wrote: Shimano XTR: 325g
CB Egg Beater: 266g
:wink:

Ik zou toch een Look of een Time of een CB Candy overwegen.
die 20gram bedoelde ik tussen xt en xtr he :wink: nie tusse sl en xtr :wink:
XT: 250g
XTR 225g

(allemaal opgegeven door de fabrikant hé)
dan zat ik der 25 gram langs ale dan #-o :wink:
spd
Mountainbiker

Post by spd »

'ksnap ni dat er zoveel kritiek is op de eggbeaterkes... :cry:
'k rijd er zelf al meer dan een jaar meer rond (> 10.000 km) en nog steeds supercontent van... en nix onderhouden of opengegooid... toeval?? :lol:
Thomass
Mountainbiker

Post by Thomass »

pedaalridder wrote:'ksnap ni dat er zoveel kritiek is op de eggbeaterkes... :cry:
'k rijd er zelf al meer dan een jaar meer rond (> 10.000 km) en nog steeds supercontent van... en nix onderhouden of opengegooid... toeval?? :lol:
Kdenk van wel, wnt ik heb toch al van vele gehoord da ze nie goed zijn :lol: :wink:
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Thomass#103 wrote:Kdenk van wel, wnt ik heb toch al van vele gehoord da ze nie goed zijn :lol: :wink:
Kan je misschien ophouden met onzin te verkopen... #-o
Ik rij er meer dan 2 jaar mee en om de 3 maand gooi ik ze eens open om terug in te vetten. Nog geen speling te ontdekken op 3 sets EB's, en ze zien regelmatig modder...
Thomass
Mountainbiker

Post by Thomass »

Herder Ronny wrote:
Thomass#103 wrote:Kdenk van wel, wnt ik heb toch al van vele gehoord da ze nie goed zijn :lol: :wink:
Ik rij er meer dan 2 jaar mee en om de 3 maand gooi ik ze eens open om terug in te vetten. Nog geen speling te ontdekken op 3 sets EB's, en ze zien regelmatig modder...
Lees hier de bovenstaande dinge is he, in plaats mij tegen mene zak te geven #-o
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Thomass#103 wrote:
Herder Ronny wrote:
Lees hier de bovenstaande dinge is he, in plaats mij tegen mene zak te geven #-o
Braaf zijn eh kleine, (het zal nog "zakske" zijn zeker?) traint mor een beetje gij!!!
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

El Perro Diablo wrote:
Thomass#103 wrote:
Herder Ronny wrote: Kan je misschien ophouden met onzin te verkopen... #-o
Braaf zijn eh kleine, (het zal nog "zakske" zijn zeker?) traint mor een beetje gij!!!
En nu, back on topic!!!! :off:
Met dat gezaag altijd. :lol:
Bobski
Mountainbiker

Post by Bobski »

Mijn EB SL zien enkel modder... De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik nog nooit met XT (R) pedalen heb gereden, heb ik dan ook geen nood aan. Zou nog sneller "pedaal-haken" plaatsen...
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

Mr C wrote:Mijn EB SL zien enkel modder... De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik nog nooit met XT (R) pedalen heb gereden, heb ik dan ook geen nood aan. Zou nog sneller "pedaal-haken" plaatsen...
idd Egg Beaters zijn héééééél goed in de modder, 'klik & klaar'. :lol:
spd
Mountainbiker

Post by spd »

Ruben S. wrote:
Mr C wrote:Mijn EB SL zien enkel modder... De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik nog nooit met XT (R) pedalen heb gereden, heb ik dan ook geen nood aan. Zou nog sneller "pedaal-haken" plaatsen...
idd Egg Beaters zijn héééééél goed in de modder, 'klik & klaar'. :lol:
eggbeater forever :drunk:
ze zien er cool uit, weinig of geen problemen mee en ze reinigen zichzelf in de modder, was bij m'n spd-kes wel anders :lol:
Post Reply