dan zat ik der 25 gram langs ale danRuben S. wrote:XT: 250gThomass#103 wrote:die 20gram bedoelde ik tussen xt en xtr heRuben S. wrote: Shimano XTR: 325g
CB Egg Beater: 266g
![]()
Ik zou toch een Look of een Time of een CB Candy overwegen.nie tusse sl en xtr
XTR 225g
(allemaal opgegeven door de fabrikant hé)
eggbeater sl of xtr pedalen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Kan je misschien ophouden met onzin te verkopen...Thomass#103 wrote:Kdenk van wel, wnt ik heb toch al van vele gehoord da ze nie goed zijn![]()
Ik rij er meer dan 2 jaar mee en om de 3 maand gooi ik ze eens open om terug in te vetten. Nog geen speling te ontdekken op 3 sets EB's, en ze zien regelmatig modder...
Lees hier de bovenstaande dinge is he, in plaats mij tegen mene zak te gevenHerder Ronny wrote:Kan je misschien ophouden met onzin te verkopen...Thomass#103 wrote:Kdenk van wel, wnt ik heb toch al van vele gehoord da ze nie goed zijn![]()
![]()
Ik rij er meer dan 2 jaar mee en om de 3 maand gooi ik ze eens open om terug in te vetten. Nog geen speling te ontdekken op 3 sets EB's, en ze zien regelmatig modder...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Braaf zijn eh kleine, (het zal nog "zakske" zijn zeker?) traint mor een beetje gij!!!Thomass#103 wrote:Lees hier de bovenstaande dinge is he, in plaats mij tegen mene zak te gevenHerder Ronny wrote:Kan je misschien ophouden met onzin te verkopen...Thomass#103 wrote:Kdenk van wel, wnt ik heb toch al van vele gehoord da ze nie goed zijn![]()
![]()
- Ruben S.
- Mountainbiker
En nu, back on topic!!!!El Perro Diablo wrote:Braaf zijn eh kleine, (het zal nog "zakske" zijn zeker?) traint mor een beetje gij!!!Thomass#103 wrote:Lees hier de bovenstaande dinge is he, in plaats mij tegen mene zak te gevenHerder Ronny wrote: Kan je misschien ophouden met onzin te verkopen...![]()
Met dat gezaag altijd.
eggbeater foreverRuben S. wrote:idd Egg Beaters zijn héééééél goed in de modder, 'klik & klaar'.Mr C wrote:Mijn EB SL zien enkel modder... De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik nog nooit met XT (R) pedalen heb gereden, heb ik dan ook geen nood aan. Zou nog sneller "pedaal-haken" plaatsen...
ze zien er cool uit, weinig of geen problemen mee en ze reinigen zichzelf in de modder, was bij m'n spd-kes wel anders