en ivm den tt van tervuren: je zal er zeker geen spijt van hebben. het is een super tocht.
tot zondag.
Post by Voervallei Voske »
Ik denk dat een band met een ruwer profiel het iets makkelijker zal maken, ik rij altijd met Nobby Nic's en die hebben mij nooit in problemen gebracht (behalve tijdens de Coastrace in Oostduinkerke daar waren ze precies niet echt voor gemaaktlaagvlieger wrote:Is de michelin mud wat te ruw of zou da goed zijn, rij er nog maar 2weken mee.Best niet teveel druk insteken zekers, da klimmeke als je eerst die vijver passeert en dan single naar boven op stenen en wortels(soms een paar cm's verschil) is wel de max!
Hoeveel precent offroad heeft hem zal iets van een 70/30 zijn zekers?
Post by de skerpen »
Even de moeite doen om het topic te lezen..sportyboy wrote:iemand een idee van het aantal hoogtemeters op de lange afstand?
Voervallei Voske wrote:Volgens de Polar zijn het er 620 hoogtemeters op de 47 km. En technische stukjes ga je er zeker tegenkomen, dat heb je als de persoon die het parcours uittekent zelf een fervent mountainbiker is die de "technische wegskes" niet schuwt.
Groeten Voervallei Voske
Post by DERAILLEURKE »
Post by Voervallei Voske »
Neen, modderig is het zeker niet meer na een nacht diepe vorst en ze geven voor vannacht terug van hetzelfde dus het zal er zoals vandaag nog altijd hard bijliggen. Het maakt het parcours alleen iets technischer, de sporen die we vorige week achtergelaten hebben zijn nu hard geworden.de skerpen wrote:Wat denk ge zou het beter zijn de fully te gebruiken wegens de harde ondergrond of is het daar bij jullie nog steeds modderig , dan neem ik wel de mudbike ?