Van Nicholas Zion
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
Roeki
- Mountainbiker
Tita pen moet je steken, veel schoner. Ik denk er ook nog aan om een tita V.N. penneke te steken. Heb er nu een hilset insteken en dat valt goed mee. Alleen de vn is een beetje mooier. Mijnen bak is volledig tita en bolt zalig. Zou nog een tweede willen bijkopen als mud. Volgend jaar zekers? Yes, das nie lang meer.
Bon, hier dus mijnen bak.

Sorry, voor het hacken van u showroom, maar ik denk dat het was toegestaan, niet ?
ps. Voor ik op mijn dak krijg van de stijlflikkerij, de bar ends gaan er dus af binnenkort(als de speci er is) en een andere RLC (zonder v-brakes nokjes), en de banden zijn niet opgelegd zoals het hoort, het was van de raprap en dus niet gelijklopend gelegd met de velgen.

Sorry, voor het hacken van u showroom, maar ik denk dat het was toegestaan, niet ?
ps. Voor ik op mijn dak krijg van de stijlflikkerij, de bar ends gaan er dus af binnenkort(als de speci er is) en een andere RLC (zonder v-brakes nokjes), en de banden zijn niet opgelegd zoals het hoort, het was van de raprap en dus niet gelijklopend gelegd met de velgen.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker