Het voorontwerp is al erg geslaagd. Dus binnenkort in de velden
Rock Racing - Bad Boyz versie Mountainbike.be tenue
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Heb er gisteren met Manitou over gepraat, dit tenue komt er niet als vervanging, maar als aanvulling, enkel voor de bad boyz crew van 't forum, voor de normale mensen blijft het bestaande tenue gewoon verkrijgbaar.
Bon, ik wacht op de hond-werpen...................
Bon, ik wacht op de hond-werpen...................
- bodhisattva
- Mountainbiker
Post by bodhisattva »
Zullen er dan ook arm- en beenstukken e.d. gemaakt worden of enkel trui en broek?
Kan me voorstellen dat er nog wel gasten hier geïnteresseerd zijn die verplicht met clubkledij moeten rijden.
Kan me voorstellen dat er nog wel gasten hier geïnteresseerd zijn die verplicht met clubkledij moeten rijden.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Wel, laten we 1st de ontwerpen afwachten, dan laten we daar een prijsbestek voor maken, we starten ne poll of er genoeg interesse is en ook of er armen en benen bij moeten zijn.
Ik ben (nog) niet op de hoogte of er mensen "verplicht" zijn om met de bestaande kledij te rijden, maar het is geen slechte verkoopstechniek om mensen te verplichten om ermee te rijden!!!
Ik ben (nog) niet op de hoogte of er mensen "verplicht" zijn om met de bestaande kledij te rijden, maar het is geen slechte verkoopstechniek om mensen te verplichten om ermee te rijden!!!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
FR en DH is sowieso wat gay, duss dat moet roze zijn!!!
Echte venten rijden xc in strakke broekies zodat de vrouwtjes duidelijk de omvang van de geslachtsdelen kunnen zien tijdens de koers. Daarom is de winnaar van een race niet noodzakelijk de populairste.(kijk naar mezelf
) Het gaat om de inhoud!
Echte venten rijden xc in strakke broekies zodat de vrouwtjes duidelijk de omvang van de geslachtsdelen kunnen zien tijdens de koers. Daarom is de winnaar van een race niet noodzakelijk de populairste.(kijk naar mezelf
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Haha, die foto was ik ook on't zoeken!!!!

Nu ben ik nog op zoek waar GIJ in uw balletbroek met uwe ARC tegen dat manneke van O9 zijn Fiatje staat!

Nu ben ik nog op zoek waar GIJ in uw balletbroek met uwe ARC tegen dat manneke van O9 zijn Fiatje staat!