24/12/08 Menen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

24/12/08 Menen

Post by Bresciani »

Goeie morgen (o) iedereen,

Iemand enige info over deze tocht?
Ik zie dat er nog geen topic opgestart werd..... en ik ben toch benieuwd wat we hier voorgeschoteld krijgen?

Grtz :wink:
kinse
Mountainbiker

Post by kinse »

wel euhm, het eerste deel is mooi maar bloso-route, het tweede deel is gewoonweg armzalig :roll:

hebben telkens veel mtb'ers omdat er geen andere TT is op dat moment

dit alles kan dit jaar veranderd zijn, maar de laatste twee jaar was het wel zo :(
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

HALLO!?! :-? #-o

Is er dan niemand van de organisatie die wat meer beschrijving kan geven over deze tocht? :-k

@ Kinse, thx voor't antwoord :wink:
mathieu
Mountainbiker
Location: train fiets scott scale 70 wedstrijdfiets scott scal 30

Post by mathieu »

ik heb hem vorig jaar gereden en het is niet echt een mtb tocht in het begin rij je kilometers op asfalt en voor de rest zijn rechte stukken met zelfs geen single-tracks tenzij ze het parkoer verandert hebben
the grandmaster
Mountainbiker

Post by the grandmaster »

mathieu wrote:ik heb hem vorig jaar gereden en het is niet echt een mtb tocht in het begin rij je kilometers op asfalt en voor de rest zijn rechte stukken met zelfs geen single-tracks tenzij ze het parkoer verandert hebben
En er is nochthans veel, veel meer uit te halen, uit de streek!
Maar misschien hebben ze dit jaar een stafkaart aangeschaft, of gewoonweg eens Wervik gereden???
Maar is een 'thuisrit', en is inderdaad de enige rit om te ontsnappen aan kerstkalkoen-bereidings-toestanden :P
Bresciani
Mountainbiker

Post by Bresciani »

Yeps,

Jah, zoals 'the Grandmaster' reeds aanhaalde..... 't is de enige :-? mogelijkheid om te biken :bounce: , voor we de voeten onder tafel moeten schuiven. :drunk:

Jammer dat de organisatie geen reactie geeft op onze vragen... #-o

Dus 't zal waarschijnlijk deze worden of vertrekken van de thuisbasis en de Sjouwersroute bollen, ik bekijk het nog wel... :-k
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Vorig jaar deze tocht gereden, eerste deel was inderdaad veelbelovend, maar tweede deel was een heel deel naast de Leie richting Wervik met teveel road ...

Nu, organisatie is wel ok, ge krijgt zelfs een startnummer om te bevestigen aan uw stuur :roll: .
Is inderdaad een rit om te ontsnappen aan de feestdag en als t zonnetje schijnt ...
kinse
Mountainbiker

Post by kinse »

Bresciani wrote: Dus 't zal waarschijnlijk deze worden of vertrekken van de thuisbasis en de Sjouwersroute bollen, ik bekijk het nog wel... :-k
het is de sjouwersroute waar ze een groot deel van doen :wink:
mathieu
Mountainbiker
Location: train fiets scott scale 70 wedstrijdfiets scott scal 30

Post by mathieu »

ja ik woon in rekkem en ze kunnen er inderdaat wel meer uithalen en dat is bij veel tochten zo meestal is dat dan een baneclub die een mtb tocht doet maar niet weet wat mountainbiken is
Bresciani
Mountainbiker

Post by Bresciani »

Yeps,

Heeft er iemand een idee over waar moet ingeschreven worden, zijn er afspuitplaatsen, douche, parking voorzien,...etc...? :-k

D'r zit precies niet zo veel leven in... :wink:

't Zou toch handig zijn moest er wat meer informatie vrijgegeven worden... dat zou misschien de interesse doen stijgen, wie weet?

Allee, grtz @ all en ondertussen veel bikeplezier iedereen... :bounce:
Post Reply