echte venten dragen pinkelmago wrote:Das gesproken sè, Mr C.Mr C wrote:Laat zien dat ge meer VENT zijt dan de Stijnie, en trek een foto van u frame samen met u madam met blote tetten...El Perro Diablo wrote:Der is juist ne moderator aan mijn deur geweest, niet om mij te spanken voor mijne vuile praat maar om één van mijn drommframe's af te leveren.![]()
jullie droombike
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
Stijnie
- Mountainbiker
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Robby, ik zie dat je veel fietsen koopt, maar ik snap niet dat je zoveel geld geeft aan gewone fietsen, Giant, C' Dale enz.....Er zijn genoeg exclusieve frames die om zo'n tuning vragen, nu heb je steeds een Golfje met heel dure wielen.
- RvBerkel
- Mountainbiker
een is alu gek en ander weer Ti en weer ander staal en ik ben carbonfreak
epic 09 kan niks over zeggen zal wel ooit epic keer komen zal denk ik pas 2010+ model zijn om dat dit toch licht combo is frame + vork en lefty totaal new ervaaring is voor mijn zal toch lang met dit gaan rond rijden
welken merk zou jij zeggen die moet koopen ? lightspeed ? mooi maar vinden dunnen buisen van frame niksEl Perro Diablo wrote:Robby, ik zie dat je veel fietsen koopt, maar ik snap niet dat je zoveel geld geeft aan gewone fietsen, Giant, C' Dale enz.....Er zijn genoeg exclusieve frames die om zo'n tuning vragen, nu heb je steeds een Golfje met heel dure wielen.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Ik ben niet zo thuis in carbon/fully, maar wat mij zo direct te binnen schiet:

Dat lijkt me al wat exclusiever dan euh.....ja...en dan vergeet ik Storck, FRM, Extralight enz nog.

Dat lijkt me al wat exclusiever dan euh.....ja...en dan vergeet ik Storck, FRM, Extralight enz nog.