Waarom ivo? Wat is het verschil?ivo wrote:Voor registratie van een Garmin kaart NOOIT je GPS serienummer ingeven maar altijd het interne ID. Anders ben je de klos.
Om je nooit te vergissen vraag je het interne ID op door je gps aan je PC te koppelen, Mapsource te openen en dan op verzenden/ontvangen te klikken. Dan word je interne ID automatisch getoond in de pop-up.
Routeerbare topomap belux
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Hierom: http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=11503virtrix wrote:Waarom ivo? Wat is het verschil?ivo wrote:Voor registratie van een Garmin kaart NOOIT je GPS serienummer ingeven maar altijd het interne ID. Anders ben je de klos.
Om je nooit te vergissen vraag je het interne ID op door je gps aan je PC te koppelen, Mapsource te openen en dan op verzenden/ontvangen te klikken. Dan word je interne ID automatisch getoond in de pop-up.
I CHerder Ronny wrote:Hierom: http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=11503virtrix wrote:Waarom ivo? Wat is het verschil?ivo wrote:Voor registratie van een Garmin kaart NOOIT je GPS serienummer ingeven maar altijd het interne ID. Anders ben je de klos.
hoe bedoel je? als ik men gps aansluit en ik klik op het icoon, overdragen van gps naar pc, zou het dan moeten verschijnen?dat is bij mij niet het gevalivo wrote:Voor registratie van een Garmin kaart NOOIT je GPS serienummer ingeven maar altijd het interne ID. Anders ben je de klos.
een kaart waarop je een route kan laten berekenen of tekenende wes wrote:Hoi hoi,
sorry maar ik ben een volledige gps leek.![]()
Maar wat is een routeerbare gps map?
grtz
wes
zowel op pc als op gps
bvb van a naar b automatisch laten berekenen rekening houdend met instelbare parameters (geen autosnelwegen, vermijd x of , ...)
te vergelijken met de traditionele gps in een auto
op een niet routeerbare kaart kan je enkel een track tekenen door overal zelf puntjes plaatsen waartussen een rechte lijn getrokken wordt
dit ontstane kruimelspoor is dus opgebouwd door coordinaten met elkaar te verbinden
hierdoor staat het resultaat los van de kaart