13/12/2008 Moen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

grote plateau wrote:
cowboy peter wrote:vorig jaar ook deze in een sneltreintempo afgelegd en goed bevonden. Dit jaar zal alles afhangen van de goesting en het weer van de dag, anders wordt het een dagje bij de vrouw ( net als al de vorige weken)
Rijdt gij maar mee met mij zaterdag tegen 8.15-8.30.Vorig jaar in sneltreinvaarttempo en vandejaere in boemeltreintempo gelijk zondag in Wielsbeke.We gaan ne keer rondkijken wat er allemaal langs het parcours te bewonderen valt.
Als ik een half uurke vroeger opsta kan ik nog aan de carwash stoppen om mijn velo wat toonbaar te maken.
Ik zal er tegen 8u zijn, kwestie van de boemeltrein van 8u30 niet te missen :wink:
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

slijkcrosserke wrote:
grote plateau wrote:
cowboy peter wrote:vorig jaar ook deze in een sneltreintempo afgelegd en goed bevonden. Dit jaar zal alles afhangen van de goesting en het weer van de dag, anders wordt het een dagje bij de vrouw ( net als al de vorige weken)
Rijdt gij maar mee met mij zaterdag tegen 8.15-8.30.Vorig jaar in sneltreinvaarttempo en vandejaere in boemeltreintempo gelijk zondag in Wielsbeke.We gaan ne keer rondkijken wat er allemaal langs het parcours te bewonderen valt.
Als ik een half uurke vroeger opsta kan ik nog aan de carwash stoppen om mijn velo wat toonbaar te maken.
Ik zal er tegen 8u zijn, kwestie van de boemeltrein van 8u30 niet te missen :wink:
Ge kunt hem anders voor je start eerst afspuiten aan onze afspuitstand , zal dan toch nog geen volk staan :lol: :wink:
kom maar af ! ge zijt een slijkcrosser of ge zijt het niet hé :roll: :wink:
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

merde, merde er is iets tussen gekomen :(

mijn vierde deelname zal voor volgend jaar zijn
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

moonrider wrote:Ge kunt hem anders voor je start eerst afspuiten aan onze afspuitstand , zal dan toch nog geen volk staan :lol: :wink:
kom maar af ! ge zijt een slijkcrosser of ge zijt het niet hé :roll: :wink:
Kzal hem morgen avond opblinken en zaterdag terug vuil komen maken :wink:
de P
Mountainbiker

Post by de P »

Moonie, ik kom zeker af, verleden jaar moeten laten liggen door werkverplichtingen. Moa dit jaar !!! En met al die regen is't waarschijnlijk spek voe mien bek.
8)
grtz

P
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

De Tetters komen ook met delegatie afgezakt.
Start voorzien rond de klok van 10.00

Den dezen moet passen. #-o #-o

Het lot van ne werkmins.

Toemme ééé :evil:
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

Voor den dezen gaan we ook nog eens uit ons kot komen...
Wel ga ik 't velooke voorzien van de moozebandekes om toestanden zoals op den tocht in Avelgem te vermijden; reed nog steeds met de zomerbandjes op: lukt wel, maar je doet eigenlijk dubbel zoveel kms #-o
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Nog wa mededelingskes tussendoor :

De afspuitstand met 6 slangen wordt er een met 12 slangen, met dank aan Berre =D>

Gratis Koffie tot 10.00U !
Gratis boterham na de rit !

Vanavond beschrijving 47Km [-o<

Gr,
Casper :-D
Giacomo
Mountainbiker

Post by Giacomo »

quote]

't Was wel Rock Rider niet die de uitleg gaf, maar het is je al vergeven ... :wink: :wink:

Dat van die kleigrond valt heel goed mee. Zones die daardoor (kleigrond dus) niet te doen zijn worden er bij ons al een aantal jaren uitgelaten (zoals vb. Kooigembos).

Andere off-roadstroken zijn in het algemeen heel goed te berijden, hier en daar een (ferme) plas niet te na gesproken natuurlijk, maar dat kan dan weer niet vermeden worden met dit weer.
Voor de liefhebbers (of net niet) zal er op een aantal plaatsen de keuze gemaakt kunnen worden tussen 'road' of 'off-road' ... Dan kan iedereen zijn eigen keuze maken 8)[/quote]

Ken de streek en ,als beginner weliswaar, raakte ik de laatste weken het Granvalbos niet door...

Kom zeker af, twijfel nog tussen 37 of 47.

Giacomo
nonkie
Mountainbiker

Post by nonkie »

ik kom ook zeker af naar deze klassieker.
heb nog maar één editie gemist en dat was deze van vorig jaar door rugproblemen maar dit jaar zijn we er weer bij :bounce: :bounce:
Post Reply