Rock Racing - Bad Boyz versie Mountainbike.be tenue

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Juist wa last gehad met een Shimanobroek die'k besteld had, blijkbaar is medium voor ne Jap wa anders dan voor my chubby ass.
We zullen de moderators is met een staking onder druk zetten om voor ons zo'n tenue te ontwerpen.

Morgenavond van 20-22 gaan we in kleermakerszit voor ons scherm zitten en weigeren te eten!
vostefan
Site Administrator

Post by vostefan »

El Perro Diablo wrote:We zullen de moderators is met een staking onder druk zetten om voor ons zo'n tenue te ontwerpen.

Morgenavond van 20-22 gaan we in kleermakerszit voor ons scherm zitten en weigeren te eten!
Zover moet ge 't niet laten komen... Misschien moeten we eens een topic starten waarin jullie al jullie ideetjes gooien en dan doe ik wel een paar voorstelletjes!

Ik kan toevallig wel een beetje met al die programma's overweg...

Als er genoeg geïnteresseerden zijn, laten we onze eigen kinky tenues gewoon maken!

gr - stefan
El Perro Diablo
Mountainbiker

Heb ik voor nix ne hele avond voor mijne pc gezeten!!!

Is wel goed plan, ik zie Manitou vanavond, zal hem er is over aanspreken.
bodhisattva
Mountainbiker

Post by bodhisattva »

Ik vind da ook een goed plan! Moet te doen zijn.
Iets om op te volgen... Ik kies alvast voor het kinky van El Perro. Het mag zeker speciaal zijn, hoe straffer, hoe liever.
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Laat maar komen die tenuekes 8)
El Perro Diablo
Mountainbiker

Juist me Manitou er efkens over gehad, er moet wel plaats zijn voor een BAD BOY's versie van de gewone tenue's, enfin, we maken er dan een "race edition" van.

En dat, dat brengt mij dan op het idee om een forum wedstrijdteam op te starten, kunnen we die gasten van DP [op zijn ollands] lik op stuk geven[/op zijn ollands]=op hun kloten.

Bon, als er iemand in de forumkleuren (blauw/geel) is een funky ontwerpje maakt, mag fluo geel zijn en speciaal blauw, dan ronsel ik wat niet gesponserde wedstrijd elfjes, ik ga met een paar mods ne vettige frut eten hoe we zo'n team kunnen kortsluiten en klaar is euh...? Kees?
vostefan
Site Administrator

Post by vostefan »

Hmmm... 'k Zal eens zien of we ergens een gaatje vinden om wat creativiteit door te duwen...
El Perro Diablo
Mountainbiker

Voor de ontwerpers, gebruik ipv "gewoon" geel fluo geel en fel/licht/turquaas blauw, dat zal al gelijk een wreed effect geven!!!
El Perro Diablo
Mountainbiker

Enfin, dit geel is mss niet echt fluo, mor wel cool.......

Image
B@rt
Mountainbiker

Post by B@rt »

kleuren kunnen misschien zoals hier overgaan van geel naar blauw, een beetje zoals het logo geel vanonder en zo naar boven in het blauw ( tis maar eengedacht hé)
Post Reply