14/12/08 Lendelede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
OrbeaBiker
Mountainbiker

Post by OrbeaBiker »

Motorbiker wrote:Het ziet er naar uit dat La Douce even vochtig zal liggen als Lendelede.
Als er zondag nog plaats is ga ik graag mee.
En misschien hebben jullie geluk. Als't regent doe ik weer mijn nieuwste jasje aan van in Pittem.
Wie we daar hebben. De 'wieltjeszuiger' :wink:
Als het 'weer' is zoals vorig jaar zullen er wel een aantal zijn met heel wat minder kilometerkes, omdat ze de streek goe kennen en weer gaan "afnoezen". Ja, 't is van je familie dat je het moet leren hé.
Maar wees gerust Motorbiker, uw maten van het B-team zien u nog altijd graag. Ge moogt zondag aanklampen.
By the way, in uw relaas van Zedelgem stond toch één waarheid: dat ge aan uw dochter zware concurrentie zult hebben volgend jaar :lol:
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

by the way , oe laat start het forum eigenlijk ??(kwestie van de bevoorrading niet te missen :lol: :lol: :lol: )
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

henkieboy wrote:by the way , oe laat start het forum eigenlijk ??(kwestie van de bevoorrading niet te missen :lol: :lol: :lol: )
Tussen 8u00 en 8u15 ter plekke is waarschijnlijk geen slecht begin, om dan tegen 8u30 als de zon begint te klimmen (de zon gaat zondag pas om 8u38 op) in gang te schieten.

Tenzij er iemand een ander gedacht heeft en ons wil overtuigen natuurlijk....
eltoro
Mountainbiker

Post by eltoro »

Ook ik kies voor een tochtje dicht bij de deur. ben benieuwd naar het enigzins vernieuwe parcours, en ook de regio gullegem is nieuw voor mij. dichter bij huis is ook veiliger om die gasten die bob-sleutelhangers uitdelen niet tegen te komen =D>
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

den tank wrote:dichter bij huis is ook veiliger om die gasten die bob-sleutelhangers uitdelen niet tegen te komen =D>
is dat voor vóór of na de rit? :drunk:
Johny
Mountainbiker

14/12/2008 Lendelede

Post by Johny »

weersberichten gaan ook de goeie kant op, enkele droge dagen , zodat de vettige kleigrond wat kan uitdrogen rond de bergkapel; en minder zorgen en minder werk voor stafke zijn " niet te doen " bordjes te kloppen !!!!!!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Zo ziek als "nennond",zo slap als een "slunse";het snot komt bijna uit mijn g :evil: t dan uit mijn neuze.(Nogthans niet bij de cowboy gezeten),maar zondag toch "présent".Een negligeetje kan mij warm houden en een slokje uit de fles van moustache kan de luchtwegen opentrekken.Er is dus beterschap op komst

Ik kom af met de bike.Waarschijnlijk wel geen lange apres of ik geraak weer onderkoeld....

Tegen 8u - 8u15 zal ik binnensnotteren......

Tot "zundag".
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

@VTTje
U goed verzorgen hé er staan leuke dingen op het programma........

op toer geweest om linten (de feest decoratie)te spannen zodat jullie geen problemen zouden hebben om het juiste spoor te volgen :-?

Nog een stukje gevonden die zou passen in onze TT en de boer had er geen probleem,maar alles moet nog eens bekeken worden kwestie van berijdbaarheid.
Anders draadje open,brugje leggen en weg zijn wij ake ake tuut tuut :bounce: :bounce:

tot zondag
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

veeteeteetje wrote: Ik kom af met de bike.Waarschijnlijk wel geen lange apres of ik geraak weer onderkoeld....
Nonkel toch, met uw gat blootgelegen?
In geval van nood en onderkoeling, er is nog een plekske vrij op mijnen trekhaak...
voor uwe velo he, gij moogt binnen zitten #-o
stafke wrote:... brugje leggen...
die timmermannen zijn toch een ras apart he =D> =D>
Superformi
Mountainbiker

Post by Superformi »

8) is het geen probleem om nog om 10u00 te starten ???? kwestie van bevoorrading , spuitstand , Leffie enz...... :drunk:
Post Reply