Thx voor de uitleg, 't zal dus best de 27km worden om dan rond 10u de 47km te kunnen rijden in groep.
Laat ons nu idd hopen op wat minder regen
In alle geval, tot zaterdag en de leute.
't Was wel Rock Rider niet die de uitleg gaf, maar het is je al vergeven ...Bresciani wrote:@ Rockrider
Thx voor de uitleg, 't zal dus best de 27km worden om dan rond 10u de 47km te kunnen rijden in groep.
Laat ons nu idd hopen op wat minder regen, want de ondergrond in Moen en omstreken is niet zoals Hertsberge
vorige week he. Bij jullie is't ook nogal klijte grond he of niet? Da waren toch mijn bevindingen toen ik de boerhovenroute gereden heb.
In alle geval, tot zaterdag en de leute.
Post by Rock Rider »
We gaan daar wel nen verdoken fotograaf opstellen... dan kan die vastleggen wie er al dan niet afslaat...zanneis wrote: Voor de liefhebbers (of net niet) zal er op een aantal plaatsen de keuze gemaakt kunnen worden tussen 'road' of 'off-road' ... Dan kan iedereen zijn eigen keuze maken
Post by grote plateau »
Rijdt gij maar mee met mij zaterdag tegen 8.15-8.30.Vorig jaar in sneltreinvaarttempo en vandejaere in boemeltreintempo gelijk zondag in Wielsbeke.We gaan ne keer rondkijken wat er allemaal langs het parcours te bewonderen valt.cowboy peter wrote:vorig jaar ook deze in een sneltreintempo afgelegd en goed bevonden. Dit jaar zal alles afhangen van de goesting en het weer van de dag, anders wordt het een dagje bij de vrouw ( net als al de vorige weken)
Mea Culpa 'Zanneis'zanneis wrote:'t Was wel Rock Rider niet die de uitleg gaf, maar het is je al vergeven ...Bresciani wrote:@ Rockrider
Thx voor de uitleg
In alle geval, tot zaterdag en de leute.![]()
![]()
Post by meester biek »
Post by Lichterveldenaere »
Als ook de Lichterveldse TOF-ers er zijnrunnertje wrote:Lichterveldenaere : wij komen de tof deelnemers vervoegen met 2 toffers.Lichterveldenaere wrote:Het leidt uiteraard geen twijfel dat ik alle zaterdagbikende TOF-ers in Moen verwacht(tip: je vindt me zaterdag aan de bar)
(de uitdaging van Casper gekregen om met meer TOF-ers in Moen aanwezig te zijn dan er Steenbakkers in Torhout waren)
Tot zaterdag aan de bar.