13/12/2008 Moen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

@ Rockrider

Thx voor de uitleg, 't zal dus best de 27km worden om dan rond 10u de 47km te kunnen rijden in groep.

Laat ons nu idd hopen op wat minder regen #-o , want de ondergrond in Moen en omstreken is niet zoals Hertsberge :bounce: vorige week he. Bij jullie is't ook nogal klijte grond he of niet? Da waren toch mijn bevindingen toen ik de boerhovenroute gereden heb.

In alle geval, tot zaterdag en de leute.
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Bresciani wrote:@ Rockrider

Thx voor de uitleg, 't zal dus best de 27km worden om dan rond 10u de 47km te kunnen rijden in groep.

Laat ons nu idd hopen op wat minder regen #-o , want de ondergrond in Moen en omstreken is niet zoals Hertsberge :bounce: vorige week he. Bij jullie is't ook nogal klijte grond he of niet? Da waren toch mijn bevindingen toen ik de boerhovenroute gereden heb.

't Was wel Rock Rider niet die de uitleg gaf, maar het is je al vergeven ... :wink: :wink:

Dat van die kleigrond valt heel goed mee. Zones die daardoor (kleigrond dus) niet te doen zijn worden er bij ons al een aantal jaren uitgelaten (zoals vb. Kooigembos).

Andere off-roadstroken zijn in het algemeen heel goed te berijden, hier en daar een (ferme) plas niet te na gesproken natuurlijk, maar dat kan dan weer niet vermeden worden met dit weer.
Voor de liefhebbers (of net niet) zal er op een aantal plaatsen de keuze gemaakt kunnen worden tussen 'road' of 'off-road' ... Dan kan iedereen zijn eigen keuze maken 8)
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

zanneis wrote: Voor de liefhebbers (of net niet) zal er op een aantal plaatsen de keuze gemaakt kunnen worden tussen 'road' of 'off-road' ... Dan kan iedereen zijn eigen keuze maken 8)
We gaan daar wel nen verdoken fotograaf opstellen... dan kan die vastleggen wie er al dan niet afslaat... :lol:

Neeje, serieus, dit doen we inderdaad om de mensen zelf te laten kiezen wat ze willen. Dan is er voor iedereen wat wils en kan men zelf stukken gaan afsnijden als men de plassen of modder niet ziet zitten of als de benen niet meer meewillen... :wink:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

uncle sam wrote:zie mo daj der zijt zaterdag, tzal droog weer zijn!
:evil:
:P
Al goed en wel, mo goa gie de klitte van Pittem van mijne velo komen spuiten :oops:
Als ik nog tijd heb deze week om van dat stuk oud ijzer een velo te maken zal ik er zijn.
Ik laat nog iets weten.
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

cowboy peter wrote:vorig jaar ook deze in een sneltreintempo afgelegd en goed bevonden. Dit jaar zal alles afhangen van de goesting en het weer van de dag, anders wordt het een dagje bij de vrouw ( net als al de vorige weken)
Rijdt gij maar mee met mij zaterdag tegen 8.15-8.30.Vorig jaar in sneltreinvaarttempo en vandejaere in boemeltreintempo gelijk zondag in Wielsbeke.We gaan ne keer rondkijken wat er allemaal langs het parcours te bewonderen valt.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Hier moet je zeker naar toe !!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: , als je kan... :(

Sorry, t"zal zijn voor als de zaterdag op de zondag valt, vrees ik... :wink:

Herinner me wel een heroïsche editie in de sneeuw... :P
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

zanneis wrote:
Bresciani wrote:@ Rockrider

Thx voor de uitleg

't Was wel Rock Rider niet die de uitleg gaf, maar het is je al vergeven ... :wink: :wink:

8)
Mea Culpa 'Zanneis' :oops: , 'k had alleen naar de afbeelding gekeken en te vlug teruggestuurd.... zonder te kijken naar de naam van de persoon. #-o

Toch bedankt voor de reacties en succes met de voorbereidingen. :wink:
Superformi
Mountainbiker

Post by Superformi »

8) Wij van Osantus maken er een clubrit van tot zaterdag 13u00 :-D
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

hoi,
vanmiddag (woe) grootste deel van de 27 km afgehaspeld. Staat prima beschreven in één van de vorige posts. Vanaf 14 u is het hier nu droog ; het parcours ligt er echter 'water'achtig bij. Veel plassen, maar heb overal kunnnen rijden. De natste en onmogelijke stukken zijn er denk ik al uit. Wat de 'kleite' betreft, geen probleem gehad, en ik rij (rem!) met maguras, dus...
Leuk parcours hier altijd, veel afwisseling (kanaalzone's, wa klimwerk da extra zal wegen door de ondergrond, tegelpaadjes, enkele 'bosjes' en wa privé) maken er een leuke tocht van. Goed idee om 'keuzemogelijkheden' te laten. Geniet ook van de 'panorama's'.
Als we tweerbericht mogen geloven zou er niet veel regen meer vallen.
Zou dus leuk kn worden zaterdag op de 47. Tot ton...
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

runnertje wrote:
Lichterveldenaere wrote:Het leidt uiteraard geen twijfel dat ik alle zaterdagbikende TOF-ers in Moen verwacht :wink: (tip: je vindt me zaterdag aan de bar)
(de uitdaging van Casper gekregen om met meer TOF-ers in Moen aanwezig te zijn dan er Steenbakkers in Torhout waren #-o )
Lichterveldenaere : wij komen de tof deelnemers vervoegen met 2 toffers.
Tot zaterdag aan de bar.
Als ook de Lichterveldse TOF-ers er zijn =D> en nog enkele van onze allernieuwste leden :wink: , moet het te doen zijn om de 16 te halen!
tot zaterdag!
Post Reply