Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Dag Nidecker. Zondag moet ik jammer genoeg passen. Elk jaar ga ik in december een wandeling doen in de Hoge Venen met enkele collega's en dat is nu zondag 14/12/08. Het is één van de weinige zondagen op een jaar dat ik iets omhanden heb (buiten gaan biken). Het is al maar een klein groepje belangstellenden en ik ga mee uit symphatie voor de collega/vriend die dat organiseert. Mijn vroegere wandelen heeft plaats gemaakt voor biken, maar dit blijf ik mee doen. Ik heb al beloofd van mee te gaan.

Zaterdag ga ik misschien naar Mol biken. Het zal ervan afhangen of ik rond geraak met mijn werk, want deze twee weken in december heb ik het altijd druk. Als je zin hebt om mee te gaan, laat maar iets weten. Ik kan altijd een tweede biker en bike meenemen, want ik ben meestal alleen om naar toertochten te gaan.

Ook zin om de nachtrit van Papegaai Bike Team op 26/12 mee te rijden in Stabroek? Kijk maar naar de rubriek "Toertochten" op het forum. Het zal de kans zijn om kennis te maken met sommige anderen die dit topic in leven houden door wat met elkaar te kletsen maar elkaar (nog) niet kennen! Kijk af en toe eens naar dit topic en als het nu niet lukt om af te spreken, dan misschien later wel!

StrammerMax's newsflash for slow bikers:

zaterdag 13/12/08: Mol (als voorgaande voorwaarde vervuld is)

Ik ga dus nu maar voortdoen, anders kan ik de zaterdag zeker op mijn buik schrijven! Groeten.
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Bedankt alle twee,

voor de zaterdag moet ik passen. Ofwel les gaan geven in de voormiddag of moet naar duitsland. Voor de zondag zie ik dan wel. Heb ook nog een jeugdige die om de viertien dagen mee gaat. Zijn moeder doet week/week. Hij doet dan meestal de kleinere ronden, dan blijf ik wel meestal bij hem.

Voor de 26 december wil ik wel eens meedoen, moet leuk zijn en ook goede verlichting hebben (gelukkig heb ik die al )

alvast bedankt
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Zal hier iet laten weten zodra ik iets weet!
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

De vraag is net van ploegmaat gekomen om in Essen te gaan fietsen aanstaande zondag. Als we gaan en dit gaat door volgens plan dan vertrekken we met auto tegen 8.30 aan de papegaai in Stabroek. Dus tegen 9u zullen we daar normaal zijn/vertrekken.

Indien je er niet geraakt iemand ofzo. Ik heb nog extra plaatsje normaal op fietsenrek.

MVg,

Leslie
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Ik kan zondag niet, het zal voor volgende weekend zijn. De mensen willen hun les hebben en dan moet dat maar zondag gebeuren. Niets aan te doen.
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

BOTE wrote: Mag ik vragen waarom jullie naar Essen gaan per auto?
De weg van Stabroek via Kalmthouse heide/Huybergen naar het MTB parcours van Essen is toch prachtig? De tocht erheen maakt het veel te korte goei stukje Essen meteen meer de moeite :wink:.

Kan een domme vraag zijn hoor, vroeg me dat gewoon af...
1. Ik ben geen getrainde biker die +50km vlotjes aankan ;-). Ik zien al af op 45km. Dus dat is mijn hoofdreden ;-). Ik geef je ook totaal geen ongelijk. Het is vlakbij. En heb vermoeden dat er een paar bij ons dat zeker willen doen, maar jammer genoeg gaat het niet door :(.
We gaan zondag wss onze nachtrit nog is bekijken voor eventuele aanpassingen en zien waar wat echt hoort etc.. ge kent da wel he :p. Veel werk! En ik nodig u uit die dan te komen rijden op vrij 16 dec ;-).

2. Mijn bike: heeft al enkele maanden plaats gemaakt voor een stel breekhamers... (hehe ant verbouwe ? :D Succes)
nidecker wrote:Ik kan zondag niet, het zal voor volgende weekend zijn. De mensen willen hun les hebben en dan moet dat maar zondag gebeuren. Niets aan te doen.
Dat komt goed uit eigenlijk. Het jammere is dat wij wss niet gaan naar Essen. Volgend weekend zien we dan nog wel he. Je weet ons te vinden.

Aan beide : Sorry voor late reactie. KReeg weer geen melding :(. Moet da is ni vergeten aan te vinken :D.

Nog een fijn weekend toegewenst!

Mvg,

Leslie
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

BOTE wrote:
Ahzo, trainen zeg ik u dan verdomme :wink: (zal maar zwijgen, ik kan momenteel nog geen 15 km aan vrees ik).
Persoonlijk ben ik een beetje verliefd op de iets langere afstanden :drunk:.

En ja, al enige tijd hevig aan het verbouwen. Al mijn bikes beginnen jammer genoeg tekenen van verval te vertonen, maar den bouw gaat voor op de hobby. belofte aan het vrouwke #-o...
Ben nog maar klein jaar bezig dusja ;-). Maar kgaan nog teveel weg dus da trainen... tja da breek ik af door goe weg te gaan :D.

Ge moet u idd aan de belofte houden he ;-).
Ik vindt ook fun lange afstand te doen... als ik het aankan!

MVg,
LEslie
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Zijn jullie dit weekend iets van plan?
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Normaal wij wel... maar weet nog niet waar. Zal zo is mailtje sturen naar het fietsvolk van.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

StrammerMax's newsflash for slow bikers:

Dit zijn mijn plannen:

zaterdag 20/12/08: Achel (Limburg)
zondag 21/12/08: Nieuwmoer (of Ulicoten als alternatief)

Ik heb vandaag via internet licht besteld voor de Crazycrasherscafédepapegaaibiketeamnightbike van 26/12/08. Hopelijk komt het nog op tijd aan. Voor die prijs kan ik heel Stabroek doen oplichten! The parrots who want to see us in the dark won't be able to hide in the dark neighbourhoods of Standtrousers without being spotted by StrammerMax's bright flashing bikelights!
Post Reply