"Der ganz geilen RiesenSchwanz" is dat in die natuurfilms.El Perro Diablo wrote:Ik denk dat de vrouwen ook zot van hem waren, want ik heb hier nog een aantal oude Duitse "natuurfilms" liggen waarin zijn naam regelmatig valt.J.E. wrote:swans, DEN BIKER ALLERTIJDEN, Deamon Breaker, 'k krijg er terug rillingen van !!!!
jullie droombike
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Ik weet nog niet wat ik ga doen met het frame, wilde hem eigenlijk boven mijne bureau hangen.....maar mss wordt het wel een zomer fietske.
Nu nog ne Fat Chance en ik heb nix meer om over te dromen (buiten mijn buurvrouw dan).....het leven kan toch tegenslagen jah, wat moet ne mens u zonder dromen?????
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Jah, natuurfilms met ganz wilde diertjes!!!elmago wrote:"Der ganz geilen RiesenSchwanz" is dat in die natuurfilms.El Perro Diablo wrote:Ik denk dat de vrouwen ook zot van hem waren, want ik heb hier nog een aantal oude Duitse "natuurfilms" liggen waarin zijn naam regelmatig valt.J.E. wrote:swans, DEN BIKER ALLERTIJDEN, Deamon Breaker, 'k krijg er terug rillingen van !!!!![]()
Met dieje Fat Chance wil ik ook wel rijden, maar dat T-shirt dat daar naast ligt doe ik voor geen geld van de wereld aan !
Nog ff over die buurvrouw, heb ze nu ook gezien. Manmanman, wat een lekkere milf is me dat ! Overstijgt alle dames uit dat babes-topic.
Die witte Yeti is ook wel schoon. Die kromme ook maar dan in een andere kleur. Wat merk is dat ?
Nog ff over die buurvrouw, heb ze nu ook gezien. Manmanman, wat een lekkere milf is me dat ! Overstijgt alle dames uit dat babes-topic.
Die witte Yeti is ook wel schoon. Die kromme ook maar dan in een andere kleur. Wat merk is dat ?
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Blijkbaat is mijn oude Fat Chance samengesmolten voor Roemeense Dacia's....Mr C wrote:Al op het containerpark gekeken? neen, niet voor die buurvrouw...El Perro Diablo wrote: ...
Nu nog ne Fat Chance en ik heb nix meer om over te dromen (buiten mijn buurvrouw dan).....het leven kan toch tegenslagen jah, wat moet ne mens u zonder dromen?????
El Perro Diablo wrote:Blijkbaat is mijn oude Fat Chance samengesmolten voor Roemeense Nadia's....Mr C wrote:Al op het containerpark gekeken? neen, niet voor die buurvrouw...El Perro Diablo wrote: ...

Not bad at all...