Routeerbare topomap belux

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Post Reply
virtrix
Mountainbiker

Post by virtrix »

ivo wrote:Voor registratie van een Garmin kaart NOOIT je GPS serienummer ingeven maar altijd het interne ID. Anders ben je de klos.
Om je nooit te vergissen vraag je het interne ID op door je gps aan je PC te koppelen, Mapsource te openen en dan op verzenden/ontvangen te klikken. Dan word je interne ID automatisch getoond in de pop-up.
Waarom ivo? Wat is het verschil?
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

virtrix wrote:
ivo wrote:Voor registratie van een Garmin kaart NOOIT je GPS serienummer ingeven maar altijd het interne ID. Anders ben je de klos.
Om je nooit te vergissen vraag je het interne ID op door je gps aan je PC te koppelen, Mapsource te openen en dan op verzenden/ontvangen te klikken. Dan word je interne ID automatisch getoond in de pop-up.
Hierom: http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=11503
virtrix
Mountainbiker

Post by virtrix »

Herder Ronny wrote:
virtrix wrote:
Hierom: http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=11503
I C
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

hoe bedoel je? als ik men gps aansluit en ik klik op het icoon, overdragen van gps naar pc, zou het dan moeten verschijnen?dat is bij mij niet het geval
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

yajop wrote:hoe bedoel je? als ik men gps aansluit en ik klik op het icoon, overdragen van gps naar pc, zou het dan moeten verschijnen?dat is bij mij niet het geval
Bij mijn Edge staat er 'EDGE705 (Unit ID xxxxxxxxxx), die x'kes is dus uw interne ID van uw toestel!
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

Herder Ronny wrote:
yajop wrote:hoe bedoel je? als ik men gps aansluit en ik klik op het icoon, overdragen van gps naar pc, zou het dan moeten verschijnen?dat is bij mij niet het geval
Bij mijn Edge staat er 'EDGE705 (Unit ID xxxxxxxxxx), die x'kes is dus uw interne ID van uw toestel!
gezien, thanks
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Hoi hoi,
sorry maar ik ben een volledige gps leek. :-?
Maar wat is een routeerbare gps map?

grtz
wes
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

de wes wrote:Hoi hoi,
sorry maar ik ben een volledige gps leek. :-?
Maar wat is een routeerbare gps map?

grtz
wes
een kaart waarop je een route kan laten berekenen of tekenen
zowel op pc als op gps
bvb van a naar b automatisch laten berekenen rekening houdend met instelbare parameters (geen autosnelwegen, vermijd x of , ...)
te vergelijken met de traditionele gps in een auto

op een niet routeerbare kaart kan je enkel een track tekenen door overal zelf puntjes plaatsen waartussen een rechte lijn getrokken wordt
dit ontstane kruimelspoor is dus opgebouwd door coordinaten met elkaar te verbinden
hierdoor staat het resultaat los van de kaart
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Oki tnx. Nu heb ik hem :oops:
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Ik heb toch nog een bedenking bij die routeerbare kaart. Zoals hierboven al is opgemerkt zijn niet alle paden bereidbaar met de mtb. Dus als de gps mij van a naar b stuurt, zal ik er dan wel geraken via de kortste weg?
Post Reply