Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Naast Trotsebelg en Bever zit er nog een derde Papegaai op het forum van mountainbike.be! Hij luistert naar de naam cracra en plaatste onder "toertochten" een topic over jullie avondrit van 26 december 2008! Misschien weet hij niet dat er onder dit topic ook Papegaaien hun zeg doen! Hij vergat wel de regels te respecteren, dus als titel eerst de datum en dan de plaats! Als jullie in het vervolg die toer doorgeven aan de moderatoren dan wordt hij misschien in de kalender vermeld! Als ik het goed begrijp is het met de bike, maar wel over de verharde baan. Hopelijk fietsen jullie niet te snel in groep, anders ga ik niet kunnen volgen!
Ik heb me nog eens bezig gehouden met de foto's van de toertocht in Woensdrecht van ATB Sirocco van 12/11/08. Nu is het me gelukt. Het probleem was dat die gedownloade foto's geen extensie meegekregen hadden. Ik kon ze niet openen met Microsoft Photo Editor. Ik kreeg als melding "onbekende bestandsindeling". Ik heb dan op de knop "Bestand openen" geklikt en de foto toch geopend. Dat lukte wel! Daarna terug bewaard. Nu kregen ze wel als extensie "jpeg". Nu krijg ik ze in mijn map als miniaturen te zien en kan ik ze gewoon openen. Probleem opgelost! Dank voor de moeite en het mee zoeken naar een oplossing.
Ik heb eens naar jullie website in constructie gekeken. Op de foto op de homepage zie ik toch een aantal oudere Papegaaien staan. Ik krijg wel zin om ook Papegaai te worden. Maar het zal n'en oude taaie gaai zijn! En ook al voel ik me nog niet zo oud, als ik zo naar mijn foto's kijk dan ben ik toch al veel van mijn pluimen verloren, zelfs nog voor ik goed en wel gaai ben! Daarom probeer ik nog zo veel mogelijk te genieten van het biken nu ik een bezigheid gevonden heb waar ik veel plezier aan beleef! Het is me nu pas opgevallen dat die papegaai op jullie outfit een pint in zijn klauwen heeft!
Ik vind het gekwebbel hier soms wel leuk. Er is nog zo'n topic waar een aantal bikers van "Straf in Bergaf" uit Opwijk met speciale namen als Streets, Mojobiker, Crash Biker en Dr.Gonzo tegen elkaar bezig zijn, bijna elke dag! Zij hebben vorige week 200 bladzijden volgeleuterd! Wij hebben dus nog heel wat in te halen!
De alcohol intussen al verdampt? Kunt ge nog eens proberen te quoten! Ik moet eigenlijk niks zeggen, want ik was zaterdag ook niks waard na een zware "après Saint-Nicolas" op vrijdagavond! Hij kwam deze keer niet uit Spanje of Turkije, maar uit Tongerlo! Groeten. StrammerMax.
Ik heb me nog eens bezig gehouden met de foto's van de toertocht in Woensdrecht van ATB Sirocco van 12/11/08. Nu is het me gelukt. Het probleem was dat die gedownloade foto's geen extensie meegekregen hadden. Ik kon ze niet openen met Microsoft Photo Editor. Ik kreeg als melding "onbekende bestandsindeling". Ik heb dan op de knop "Bestand openen" geklikt en de foto toch geopend. Dat lukte wel! Daarna terug bewaard. Nu kregen ze wel als extensie "jpeg". Nu krijg ik ze in mijn map als miniaturen te zien en kan ik ze gewoon openen. Probleem opgelost! Dank voor de moeite en het mee zoeken naar een oplossing.
Ik heb eens naar jullie website in constructie gekeken. Op de foto op de homepage zie ik toch een aantal oudere Papegaaien staan. Ik krijg wel zin om ook Papegaai te worden. Maar het zal n'en oude taaie gaai zijn! En ook al voel ik me nog niet zo oud, als ik zo naar mijn foto's kijk dan ben ik toch al veel van mijn pluimen verloren, zelfs nog voor ik goed en wel gaai ben! Daarom probeer ik nog zo veel mogelijk te genieten van het biken nu ik een bezigheid gevonden heb waar ik veel plezier aan beleef! Het is me nu pas opgevallen dat die papegaai op jullie outfit een pint in zijn klauwen heeft!
Ik vind het gekwebbel hier soms wel leuk. Er is nog zo'n topic waar een aantal bikers van "Straf in Bergaf" uit Opwijk met speciale namen als Streets, Mojobiker, Crash Biker en Dr.Gonzo tegen elkaar bezig zijn, bijna elke dag! Zij hebben vorige week 200 bladzijden volgeleuterd! Wij hebben dus nog heel wat in te halen!
De alcohol intussen al verdampt? Kunt ge nog eens proberen te quoten! Ik moet eigenlijk niks zeggen, want ik was zaterdag ook niks waard na een zware "après Saint-Nicolas" op vrijdagavond! Hij kwam deze keer niet uit Spanje of Turkije, maar uit Tongerlo! Groeten. StrammerMax.
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Die cracra zal de voorzitter zijn. Zet er gewoon een antwoordje op dat hij dat even verandert en doet hij dat wel :p. IK ben te lui
.
Van wa je in da 2de stroofje zei... ik snap er de balle van :D.
Als ik mag vragen... hoe oud ben je dan? :p. Kank zo zeggen of er rond die leeftijd zitten. Kan u nu al zeggen dat 70% rond de 30 zit. Dan nog 1 puber rond de 25. En dan paar oudere +35/40? zen ni zeker...
Die pint moet er zijn he. Het is voor de fun en zo is gezellig een pintje erbij... da hoort toch? :d.
Gekwebbel houd ons bezig als we niet kunnen gaan fietsen toch? We zullen proberen he... maar meer volk van omstreken mag antwoorden!!!
Alcohol is er volledig uit... vermoedt ik... En ge moet niks zegge :p. Iedereen heeft het recht zich te amuseren op zijn manier :p.
Mvg,
Les
Van wa je in da 2de stroofje zei... ik snap er de balle van :D.
Als ik mag vragen... hoe oud ben je dan? :p. Kank zo zeggen of er rond die leeftijd zitten. Kan u nu al zeggen dat 70% rond de 30 zit. Dan nog 1 puber rond de 25. En dan paar oudere +35/40? zen ni zeker...
Die pint moet er zijn he. Het is voor de fun en zo is gezellig een pintje erbij... da hoort toch? :d.
Gekwebbel houd ons bezig als we niet kunnen gaan fietsen toch? We zullen proberen he... maar meer volk van omstreken mag antwoorden!!!
Alcohol is er volledig uit... vermoedt ik... En ge moet niks zegge :p. Iedereen heeft het recht zich te amuseren op zijn manier :p.
Mvg,
Les
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Heb cracra verwittigd. Het topic was door de moderatoren trouwens al terug verwijderd wegens niet conform de regels! Heb hem ook wat info gevraagd in verband met lidmaatschap van Papegaai Bike Team. Ik ben 48 (zie mijn eerste reactie in dit topic). Ik ga proberen van aan die avondrit op 26/12/08 mee te komen doen.
Computerles (van een leek): elk bestand of document krijgt een extensie mee achter zijn naam. Dat is "doc" voor een Word-document (tekst), "xls" voor een Excel-document (rekenblad), "tmp" voor een tijdelijk document of temporary file, "tiff" voor een prentje en "jpeg" voor een foto. Daaraan kan de computer zien met welk programma het document moet geopend worden. Ontbreekt die vermelding, dan wordt het document niet herkend en kan het niet geopend worden door het programma in kwestie. De foto's werden bijgevolg niet als foto's herkend en nu wel.
Einde van de les, nu weer tijd voor luchtige dingen in deze rubriek...
Tot de volgende!
Computerles (van een leek): elk bestand of document krijgt een extensie mee achter zijn naam. Dat is "doc" voor een Word-document (tekst), "xls" voor een Excel-document (rekenblad), "tmp" voor een tijdelijk document of temporary file, "tiff" voor een prentje en "jpeg" voor een foto. Daaraan kan de computer zien met welk programma het document moet geopend worden. Ontbreekt die vermelding, dan wordt het document niet herkend en kan het niet geopend worden door het programma in kwestie. De foto's werden bijgevolg niet als foto's herkend en nu wel.
Einde van de les, nu weer tijd voor luchtige dingen in deze rubriek...
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Hehe freak :D.
Is zeker goed. Heb ze ook via vorige editie van nachtrit leren kennen
. Tzijn brave mannen.
Dan zulde toch wel bij de oude garde zitten :p. Weet niet exact hoe oud Werner & Eddy zen. En tis ni de leeftijd da telt. Het is hoe ge u amuseert!
Mvg,
Les
Is zeker goed. Heb ze ook via vorige editie van nachtrit leren kennen
Dan zulde toch wel bij de oude garde zitten :p. Weet niet exact hoe oud Werner & Eddy zen. En tis ni de leeftijd da telt. Het is hoe ge u amuseert!
Mvg,
Les
- StrammerMax
- Mountainbiker
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Krijg dan ook antwoordmailStrammerMax wrote:Gij reageert sneller dan de bliksem!!!
En zit elke avond achter pc... Momenteel niks beter te doen. Zou is een squashforum zoeke hehe. Mss vindt k daar iemand vor 2 dage mij af t ematte :D
- StrammerMax
- Mountainbiker
Post by StrammerMax »
Op 2 minuten tijd reageren met quote, tekst en smilies! Als gij ook zo rap fietst moeten de pluimen nogal stuiven in Stabroek!
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Nah daar ben ik den traagste van den hoop inStrammerMax wrote:Op 2 minuten tijd reageren met quote, tekst en smilies! Als gij ook zo rap fietst moeten de pluimen nogal stuiven in Stabroek!
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Hey nidecker,nidecker wrote:Waar gaan jullie de zondag naar toe, ik ben niet van de snelste. Ik ben van mariaburg
Voor ons (papegaaibiketeam) is het nog niet zeker. Wij zijn namelijk druk bezig alles in orde te brengen voor nachtrit. Maar als ik iets weet van een rit laat ik wel iets weten! Gewoon af en toe hier is piepen en ge weet het van de vaste klanten hier al :p.
En mariaberg is idd niet ver
Mvg,
Leslie
Ps.: Trage bikers moeten er ook zijn... Kijkt naar mij