Training van de dag!

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Post Reply
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

#-o miljaarde hé, 'k dacht da'k wa afstand van den Hemd genomen had, en nu doet 'm nie anders meer dan megaritjes... we zullen der vandeweek iet moeten aan doen :P

btw, ons hartslagen komen nog overeen op den langen afstand precies :-)
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Ja, kdenk et wel. Kheb me wel niet al te moe gemaakt dus. Kmoest klein beetje rekening houden met mijn bikepartner, eigenlijk goed ook. Eerst moet de wintermoeheid van de baan. T'feit blijft, gij doet veel hoogtemeters dan ik, daar gaat gij veel meer voordeel uithalen denk ik.
In zomertijd (als het langer licht is) kom ik ook wel aan 15 a 20h rijtijd per week hoor. De eerste 2h geraakt ik nochtans geen kl**ten vooruit toen werd plots wakker. Het is zo moeilijk om me intehouden en niet vollen bak te gaan. Maar het was wel genieten met dat ochtenzonnetje. Om 8h vertrokken dus de zon zien opkomen. Dus schade van de slappe week een beetje ingehaald wel. Morgen rust en dan terug wat kilometers op het menu.
Kmoet zien wak doe, El Perro houd me in het oog. En nu dak zenne poedel gezien heb , toch ne kleine schrik gepakt. #-o
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

zaterdag...
2u36 75km en 141avg...
paar keer de regen op mijn kl..ten!

vandaag niets! wegens geen zin...zit in mijne winterdip precies...
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

zit in mijne winterdip precies...
Zwijgt, goesting genoeg om te fietsen. Maar kben constant moe. Als ik in de zetel geraak val ik garantie in slaap en kom er niet meer uit.
Dus maar na de rit van vandaag mee gaan wandelen in de zon. Vitamine D nietwaar :P .
Eerste keer dat ik last heb van wintermoeheid. Of er moest iets anders aan de hand zijn maar dat denk ik niet.
Kevindn
Mountainbiker

Post by Kevindn »

Gisteren: rustige rit op de koersfiets: 1u32min - 36km - Hr avg. 126

Vandaag: Rustige mtb rit (grotendeels op de weg): 2u40min - 65km - Hr avg. 130

Voglende week:

Maandag: rust
dinsdag: kracht en core stability in gym
Woensdag: rustige rit met de koersfiets (hr zone 1)
Donderdag: kracht op rollen
Vrijdag: kracht en core stability in gym
Zaterdag: rustige rit met de koersfiets (hr zone 1)
Zondag: rustige mtb rit (hr zone 1-2)
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

Hemd wrote:
zit in mijne winterdip precies...
Zwijgt, goesting genoeg om te fietsen. Maar kben constant moe. Als ik in de zetel geraak val ik garantie in slaap en kom er niet meer uit.
Dus maar na de rit van vandaag mee gaan wandelen in de zon. Vitamine D nietwaar :P .
Eerste keer dat ik last heb van wintermoeheid. Of er moest iets anders aan de hand zijn maar dat denk ik niet.
Goh zaterdag 5 min weg en ik kon al schuilen...kwas al goe nat en dan nog 3x regen op mijn kl...ten gekregen! Pff met wa was ik eigenlijk bezig en dan kom ik staf en bert scheirlinckx met nog wa pro's bij en dan kreeg ik weer wa moed! Ma da was rap over ze...Mijn benen hebben het goede gevoel ni jong, volgens mij weet ik wat de oorzaak is! Mijn rug da wa vast zit...morgen kraakerdekraak ze en tzal inorde zijn volgens mij...
Vandaag heb ik weer goesting zenne, ma op de fiets kan da rap veranderen als die benen weer zo zwaar aanvoelen.
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

Gisteren 54km in de beentjes...1u52 gereden en 28,92gemid
H en EU1 training 132avg!
Benen voelde al ietsje beter aan ma ze lopen snel dik vind ik! Als ik kracht zet voel ik zo dat het van de rug komt.
Vanaf 13 oktober heb ik nu al 2077km op de teller.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Is toch nog geen ramp dat dat goede gevoel er nu nog niet is ? Wanneer is de eerste wedstrijd ?
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

Hemd wrote:Is toch nog geen ramp dat dat goede gevoel er nu nog niet is ? Wanneer is de eerste wedstrijd ?
nee nee zeker geen ramp, ma ja steeds trainen met zo wa dikke benen da werkt op de langen duur op u gemoed hé. Stel ik mij vragen ben ik wel goe bezig ofzo, moet ik het niet anders aanpakken? Da denk ik ni, want vorig jaar werkte deze aanpak...dus mag ik ni twijfelen.
De eerste wedstrijd is ergens begin maart!
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

'k ben wel nie mé u te vergelijken, maar op training is't bij mij ook steeds alsof ik nie voorruit geraak, ma de Zondag heb ik als krachtraining op't gemakske na StLHoutem en terug gereden om daar eens vollen bak te gaan vo da toerke van 52km. Believe me, der zijn der mij nie veel voorbijgestoken.... 8) m.a.w. training is toch altijd iets anders dan een evenement vind 'k. :drunk:
Post Reply