07/12/08 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

AntiFlag wrote:
TimDC wrote:Was een leuk tochtje, was eigenlijk snel voorbij, ik had mij aan serieuse bagger verwacht maar die is spijtig genoeg niet gekomen.
Ik was zelfs bijna niet vuil, maar ja spatborden kunnen wonderen doen hé :roll: ook al is het geen zicht.
de hoeveel km hebt gij gerede man? :lol:

mijn fiets is rood me wa grijs.. da was precies een no-name frame op't einde van de 50 km. :lol:

Prachtige tocht, met mooi weer, alleen iets te veel moor maar daar kunnen jullie niets aan doen natuurlijk.
Ik heb de 50km gereden, ik vind het zeer spijtig dat ze overal hun parcour aanpassen aan de weersomstandigheden, dit haalt ongetwijfeld de funfactor naar beneden, op de baan kun je overal en altijd rijden, daar is niks aan toch? Ik vond deze tocht heel mooi met zeer veel off road maar ik denk er ongetwijfeld een aantal stukken zijn uitgehaald die meer de moeite zouden kunnen waard geweest zijn. Laat ons geen twijfel bestaan, organisatie was prima, parcours was mooi maar is volgens mij al beter geweest, goede en vooral warme bevoorrading.
nameeb
Mountainbiker
Location: Kona , Epic S Works , Carbon Lefty Dirty Harry 29er

Post by nameeb »

Pas nu tijd voor een late reactie . Ondanks het slechte weer een evenwichtig parcours behouden is niet makkelijk . Elke tocht proberen we iets anders uit , jaarlijks hetzelfde parcours is voor ons ook geen uitdaging . Voor de ene kan er niet genoeg modder zijn , de andere vindt het zonde voor de fiets . De aanpassingen hadden dit jaar (net als deze zomer trouwens) eerder te maken met wateroverlast dan met modder . Bij dit weer nog 20 km moet rijden als je doornat bent is ook geen aanrader natuurlijk .
Nog nen dikke DANKUWEL aan alle bikers die er deze editie bij waren . Tot deze zomer , hopelijk zonder wateroverlast .
Praeses
Mountainbiker

Post by Praeses »

De eerste keer dat ik een tourtocht meereed. Eigenlijk ook een van de eerste keren dat ik echt ging mountainbiken. Ik kan dus niet vergelijken met andere tochten maar ik vond het heel plezant. Ik had op voorhand gedacht dat 50 km meer dan genoeg ging zijn maar het viel goed mee. Ik rij wel redelijk vaak op de weg met de racefiets (+7000 km in 2008).
Kan je ergens de foto's bekijken die onderweg werden genomen?
Post Reply