De Panne beach endurance

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Pieterv
Mountainbiker

Post by Pieterv »

Alles is redelijk in orde met hem. Hij heeft geen gebroken heup zoals ze dachten maar enkele kneuzingen. Hij is wel weekje arbeidsongeschikt maar het komt allemaal in orde met hem

Scale wrote:
Ing.Speci wrote: Weet er iemand iets over die van Versluys die ze afgevoerd hebben, die was aan het roepen van de pijn.
Heb deze ook gehoord en zien liggen. Idd, een start met veel valpartijen na enkele km's. Over de organistaie niets dan lovende woorden. Het was het MTB weer bij uitstek trouwens. Enkel zou ik vragen om het stuurbordje toch wat kleiner te maken....Al bij al toch 63 ste master geworden......
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

polletje wrote:
pearl jam : mailtje naar sportdienst en doe tony de groeten :-)
Vanavond een mailke gedaan naar Tony vd sportdienst en naar chronometrage.
Scale
Kerstman

Post by Scale »

Omdat ik op de voorste rij stond in de startbox van de sukkelaars heb ik bijna alle rode polsbandjes in de box zien binnenkomen. Welke mannen waren dit? Daar stonden van alle kalibers tussen van zéér jonge rennertjes tot mannen met baarden, snor en bierbuik, fietsen van 25kg met boodschappentasje, 2 mannen gezien met gewone vrijetijdskledij en één met jeans......

En wij sukkelaars maar één uur in de kou staan om toch maar wat vooraan te kunnen vertrekken.... :evil:

Iemand een antwoord hoe dit mogelijk is/was...??
christoph
Mountainbiker

Post by christoph »

Scale wrote:Omdat ik op de voorste rij stond in de startbox van de sukkelaars heb ik bijna alle rode polsbandjes in de box zien binnenkomen. Welke mannen waren dit? Daar stonden van alle kalibers tussen van zéér jonge rennertjes tot mannen met baarden, snor en bierbuik, fietsen van 25kg met boodschappentasje, 2 mannen gezien met gewone vrijetijdskledij en één met jeans......

En wij sukkelaars maar één uur in de kou staan om toch maar wat vooraan te kunnen vertrekken.... :evil:

Deze mannen én vrouwen waren de zogeheten vergunninghouders. Ik ben ook één van hen en heb oook één uur in die startbox moeten wachten hoor... stond dan wel op de tweede rij net voor de start.
Er zit maar één ding op... neem een vergunning bij de belgische wielerbond! Ofwel moet ge heeeeel hard rijde!
elie
Mountainbiker

Post by elie »

In box 2 werden ook alle deelnemers uit De Panne & Adinkerke ondergebracht.
Lieven_VP
Mountainbiker

Post by Lieven_VP »

Dit was de eerste strandrace die ik meereed en was behoorlijk onder de indruk van de massastart.
Na een plaatsje te hebben veroverd vooraan in de startbox van de recreanten ging het direct full speed richting Frankrijk.... Alles geven, gefixeerd op 't achterwiel van de voorligger en zowel links als rechts maximum een half meterke ruimte laten.
Voor de rest van de race meer getemporiseerd en groepjes opgezocht om me al eens weg te steken, af en toe toch ook ne keer de kop te trekken en zo toch met een bevredigend resultaat te eindigen.

Hoewel ik gewoon ben te lopen vielen de loopstroken dik tegen. Vooral de laatste strook voor de finish was moordend.

Al bij al smaakt zo'n strandrace naar meer (en naar zout water).

Proficiat aan de organisatoren. Schitterend werk !
Scale
Kerstman

Post by Scale »

christoph wrote:
Scale wrote:Omdat ik op de voorste rij stond in de startbox van de sukkelaars heb ik bijna alle rode polsbandjes in de box zien binnenkomen. Welke mannen waren dit? Daar stonden van alle kalibers tussen van zéér jonge rennertjes tot mannen met baarden, snor en bierbuik, fietsen van 25kg met boodschappentasje, 2 mannen gezien met gewone vrijetijdskledij en één met jeans......

Deze mannen én vrouwen waren de zogeheten vergunninghouders. Ik ben ook één van hen en heb oook één uur in die startbox moeten wachten hoor... stond dan wel op de tweede rij net voor de start.
Er zit maar één ding op... neem een vergunning bij de belgische wielerbond! Ofwel moet ge heeeeel hard rijde!
Christoph, geen probleem hoor met de vergunninghouders, "respect" zelf. Maar het stoorde toch wel dat er enkele "clowns" juist deze box binnen kwamen één kwartier voor de start. Maar Elie hierboven geeft het antwoord al gegeven, de plaatselijke visboer had daar ook de toestemming voor. Waarom is mij een raadsel.
Scale
Kerstman

Post by Scale »

Lieven_VP wrote:
Hoewel ik gewoon ben te lopen vielen de loopstroken dik tegen. Vooral de laatste strook voor de finish was moordend.
idd, loop ook op regelmatige basis. Heb ook gevloekt omdat ik steeds diene vélo moest meenemen in het mulle zand.... #-o Zonder deze zou toch al een stuk makkelijker gaan. :wink:
Scale
Kerstman

Post by Scale »

Bedankt =D> aan de biker met "de gele pulle" dat ik een slokje mocht drinken. Deze kreeg je aangereikt van iemand de laatste ronde op het strand richting frankrijk...

=D> =D> =D> :wink:
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

pearl jam wrote:
polletje wrote:
pearl jam : mailtje naar sportdienst en doe tony de groeten :-)
Vanavond een mailke gedaan naar Tony vd sportdienst en naar chronometrage.
De mannen van chronometrage hebben ondertss de fout rechtgezet #-o . Een dikke proficiat voor de snelle ingreep =D> . Bij chronometrage is Christian Lemasson de contactpersoon en is de voertaal Engels. Alle klassementen zijn bijgewerkt. Het klassement vd Panne alsook het klassement vh regelmatigheidscriterium. Niet dat ik er potten in breek maar het is net iets leuker als je iets meer punten in hebt.

Tony vd sportdiens heeft ook gereageerd. =D>

Bedankt mannen.
Andy
Post Reply