ik heb de mijn er met dessolvant afgeweekt... is inderdaad een serieus jobke!! Ge zult uw madam haar kastje eventjes moeten plunderenit's me ! wrote:Krijg de decals er ni af.!Die zijn precies gemaakt om er te blijven..![]()
Wie heeft er tips?
Me die van ons haren haardroger er al op gezeten maar ni veel avans.
Van Nicholas Zion
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- tunnelvision
- Mountainbiker
Post by tunnelvision »
Met nen doek erop wrijven? En laten trekken?tunnelvision wrote:ik heb de mijn er met dessolvant afgeweekt... is inderdaad een serieus jobke!! Ge zult uw madam haar kastje eventjes moeten plunderen
Die van ons denkt dat ik op Stijnie begin te trekken... Zen al met hare roze haardroger en gouden nagellak op gang geweest.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Zolang ge van haar lingerie en naaldhakken afblijft (enfin, dat ge het niet aandoet) zullen wij u steunen en zeggen dat het normaal bikersgedrach is om de winter door te komen.
Ge moest eens weten wat er onder mijne Seven plakker zat!!!!

Ge moest eens weten wat er onder mijne Seven plakker zat!!!!

Jep, eerst met 600 dan 1000, 1200 en daarna met Sonax(?) alu pasta erover. Nog met geen machine over geweest.Pele wrote:Mooie fiets inderdaad. Ben wel fan van die gepolijste krank. Hoe heb je dit gedaan? Gewoon met schuurpapier en nadien met machientje?
Ondertussen eindelijk de stickers van de bovenbuis, achterbouw en velgen afgekregen! Ook een zwarte Gobi opgezet, Een stuk mooier en soberder nu.
Rijdt super, alleen spijtig van dat stront weer!