13/12/2008 Moen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
runnertje
Mountainbiker

Post by runnertje »

Lichterveldenaere wrote:
Jempy One wrote:
Lichterveldenaere wrote:@Rodenbach, Het leidt uiteraard geen twijfel dat ik alle zaterdagbikende TOF-ers in Moen verwacht :wink: (tip: je vindt me zaterdag aan de bar)
(de uitdaging van Casper gekregen om met meer TOF-ers in Moen aanwezig te zijn dan er Steenbakkers in Torhout waren #-o )
Lichterveldenaere : wij komen de tof deelnemers vervoegen met 2 toffers.
Tot zaterdag aan de bar.
duwerke
Mountainbiker

Post by duwerke »

Ik zal er waarschijnlijk ook bijzijn zaterdag.
rij veel in die streek met de koersfiets tijdens de zomer
zal ze nu eens van een andere kant leren kennen.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Vandaag dus de bepijling gaan doen. Na de 45 km van gisteren toch wel efkes last van de benen gedurende de eerste paar kilometers van onze uitpijling.
Het parcours ligt er redelijk zwaar bij, maar is overal berijdbaar. Het is wel opletten geblazen dat de deelnemers zich niet opblazen tijdens de tocht...
Het is een onderschatte regio die toch wel veel te bieden heeft!
Hopelijk wordt het volgende week hetzelfde weer als vandaag en mogen we ook zo'n mooie plaatjes schieten...

Image
Last edited by Rock Rider on Mon 08 Dec 2008 15:51, edited 1 time in total.
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

[quote="Rock Rider"]
Het parcours ligt er redelijk zwaar bij, maar is overal berijdbaar. Het is wel opletten geblazen dat de deelnemers hen niet opblazen tijdens de tocht...

[quote]

Inderdaad, vorig jaar me serieus opgeblazen in t begin ... [-X
Skippyboy
Mountainbiker

Post by Skippyboy »

Ben nog nooit in deze onderschatte regio komen biken...dus kom ik wss vanuit het verrre pajottenland naar jullie afgezakt!!
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Rock Rider wrote:Vandaag dus de bepijling gaan doen. Na de 45 km van gisteren toch wel efkes last van de benen gedurende de eerste paar kilometers van onze uitpijling.
Het parcours ligt er redelijk zwaar bij, maar is overal berijdbaar. Het is wel opletten geblazen dat de deelnemers zich niet opblazen tijdens de tocht...
Het is een onderschatte regio die toch wel veel te bieden heeft!
Hopelijk wordt het volgende week hetzelfde weer als vandaag en mogen we ook zo'n mooie plaatjes schieten...

Image
wie is dat op de foto ???
swoosher
Mountainbiker

Post by swoosher »

ik zeker weer van de partij!! want dit is een toertocht die dubbel onderstreept in mijn agenda staat! want deze heeft altijd een enorm hoog niveau wat betreft nieuwe routes. ik ben zelf van zwevegem en toch word ik telkens verast door stukken die ik zelfs niet ken.
aja en in de kijker op de homepagina van mtb.be staat er 15 december dus mss vo de mensen die et nog nie weten kan dat mss wel verwarring brengen. kzeg kgaat eens melden! :lol:
Greetz :wink:
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

swoosher wrote:ik zeker weer van de partij!! want dit is een toertocht die dubbel onderstreept in mijn agenda staat! want deze heeft altijd een enorm hoog niveau wat betreft nieuwe routes. ik ben zelf van zwevegem en toch word ik telkens verast door stukken die ik zelfs niet ken.
aja en in de kijker op de homepagina van mtb.be staat er 15 december dus mss vo de mensen die et nog nie weten kan dat mss wel verwarring brengen. kzeg kgaat eens melden! :lol:
Greetz :wink:
kweet het , is verkeerd !
ook al eens gemeld , zal nog eens doen :wink:
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

Zaterdag is het weer zover" tes weer te doen in moen" :wink:
Ik sta weer aan de bevoorrading zoals de voorbije jaren om jullie te dienen van spijs en drank :lol:
Hopelijk zijn de weergoden ons goed gezind zodat we jullie een prachtige vtt kunnen aanbieden.
kommil
petanker
Mountainbiker

Post by petanker »

Waarschijnlijk zaterdag aan de start. Dit jaar terug met mijn vertrouwde bike, waardoor ik hoop geen gebruik te moeten maken van Kommil foo's alaamkoffertje :wink:

Toton
Post Reply