Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
beast boy
Mountainbiker

Post by beast boy »

Hey bikers, nbeetje stillekes van mijn kant, ben op rust hé :-D , wie fietst er allemaal nu zondag de dendermondse tt, wanneer verterkt men? Gaan alle dendermondse bikers samen van start? zal gezellig worden :-) grtz
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ik kom zeker en vast af, vandaag naar Bornem geweest met een heel kliekse, was goed te doen, weinig modder eigenlijk, spijtig :cry:

Het is toch fun eens ne keer onder de smurrie hangen :lol:
Marc_MTB
Mountainbiker

Post by Marc_MTB »

beast boy wrote:Hey bikers, nbeetje stillekes van mijn kant, ben op rust hé :-D , wie fietst er allemaal nu zondag de dendermondse tt, wanneer verterkt men? Gaan alle dendermondse bikers samen van start? zal gezellig worden :-) grtz
Wij zullen zeker en vast van de partij zijn!!
Weet je soms of het een goede rit is?
Gaat het parkoers over een stuk van de milleniumroute? Want zoja is het wel veilig? Want ben gisteren een stuk van deze route gedaan en ... Er tussen Denderbelle en Lebbeke stond een stier op het midden van de veldweg!

Rond hoe laat vertrekken jullie?

ps. zal fototoestel meebrengen voor enkele snapshots te maken.

grtz MTB Marc :bounce:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Marc_MTB wrote:
beast boy wrote:Hey bikers, nbeetje stillekes van mijn kant, ben op rust hé :-D , wie fietst er allemaal nu zondag de dendermondse tt, wanneer verterkt men? Gaan alle dendermondse bikers samen van start? zal gezellig worden :-) grtz
Wij zullen zeker en vast van de partij zijn!!
Weet je soms of het een goede rit is?
Gaat het parkoers over een stuk van de milleniumroute? Want zoja is het wel veilig? Want ben gisteren een stuk van deze route gedaan en ... Er tussen Denderbelle en Lebbeke stond een stier op het midden van de veldweg!

Rond hoe laat vertrekken jullie?

ps. zal fototoestel meebrengen voor enkele snapshots te maken.

grtz MTB Marc :bounce:

Wij zijn ook van de partij =D> zo te horen zal daar een serieuze bende zijn :lol: Dus als we iemand met een fototoestel rond zijne nek zien toekomen dan weten we dat jij het bent :wink:

Normaal zullen wij om 8uur 30 aan de kantine zijn en hopelijk verrassen ze ons met hun vernieuwde toer :bounce: ik ben is benieuwd :roll:

Het is geen hoogstaande rit maar wel is leuk om in eigen streek te rijden en is toch nog redelijk zwaar ook als het wa geregend heeft #-o en welke kant ze uitgaan wel het zal vernieuwd zijn dus ???

Zeg beast boy ging gij geen privè bevoorraading klaarzetten met een masseurster want wij zullen daar wel passeren zeker :lol: :lol:

Bornem was ook weer leuk de modder viel wel mee ja maar was toch al stoempen zelle op sommige plaatsen #-o
blade
Mountainbiker

Post by blade »

TimDC wrote:Ik kom zeker en vast af, vandaag naar Bornem geweest met een heel kliekse, was goed te doen, weinig modder eigenlijk, spijtig :cry:

Het is toch fun eens ne keer onder de smurrie hangen :lol:
hela hela :-? wa zegde gij weinig modder :roll: ik heb nochtans redelijk wat modder gezien, en 1 keer heb ik het ne kus gegeven :lol: maar nu de zondag gaan we er zijn en dat zal denk ik rond 8.20u zijn denk ik he :oops: je zal het nog lezen , salukes
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Ik heb in Bornem ook niet veel modder gezien ... 't was wel plotseling serieus donker voor m'n ogen #-o :-) :lol:

Bedankt aan Tim en Gun om me op 't einde moreel bij te staan =D>
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

ja jongens ondek zo juist da er ne zéér schone tocht(Vossem nu andere startplaats en Tervuren is nu) verschoven is van datum van 4 januari vorig jaar ,rijden ze hem nu de 14de dus nu zondag, samen met den Deiremonssen mtb tocht dus #-o
nu ga ik eens serieus twijfelen waar ik ga rijden ze, da was echt sjieke tocht met de nodige hm =D>
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Hey guys tijdje geleden hé, heb enkele drukke weekends achter de rug en ben nu eindelijk van mijn verkoudheid vanaf, dus tijd om weer eens op de bike te zitten :bounce:
Waarschijnlijk zaterdag of zondag de rit van buslot gaan rijden, indien er nog mensen zijn die graag meegaan...let it know. :wink:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

VTom wrote:Hey guys tijdje geleden hé, heb enkele drukke weekends achter de rug en ben nu eindelijk van mijn verkoudheid vanaf, dus tijd om weer eens op de bike te zitten :bounce:
Waarschijnlijk zaterdag of zondag de rit van buslot gaan rijden, indien er nog mensen zijn die graag meegaan...let it know. :wink:
ik denk dat ge eens moet lezen wat er hier op staat [-X volgens dat ik weet zullen we toch met ne man of :roll: 8 :oops: allee volgens ik hier lees en gehoord heb :wink: dus normaal toch al met 7man ,juist een uur jongens [-o< gunter rond wat uur bij jij bij mij :roll:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja jongens de kogel is door de kerk :P
Zondag rij ik geen thuisrit, maar een machtige rit in Tervuren die ik 2 jaar na elkaar gereden heb en vind da ne super tocht da ik niet wil missen!!
Spijtig dat hij dit jaar samenvalt met Deiremonne, maar niet aan te doen!
Als er mannen zich geroepen voelen ,laat maar iets weten en ver is het niet 40min rijden....Iedereen een goed weekend en tot.....zondag misschien :bounce:
(Brokken aan de fiets nieuwe derrailleur achteraan moeten steken en cranckstel zat ook wat vast :roll: )
Post Reply