14/12/08 Lendelede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

veeteeteetje wrote:Stafke : woonde gij nog thuis???
Ik mag toch nog thuis slapen dus........................ :-?

Iedereen die een TT organiseert weet wel hoeveel werk er in steekt,dat moet ik jullie niet vertellen hé........... :wink:

Deze morgen met de zon vertrokken voor onze parcours verkenning,met de vele regen hadden we meer modder verwacht.Een 5 tal keuze mogelijkheden ZWAAR en LICHT zouden genoeg zijn.
1 strook houden we voorlopig nog voor NIET TE DOEN maar als het weer een beetje mee wil,maken we er een keuze mogelijkheid van. [-o<

Nu nog wat goochelen,rekenen en tellen met KM 's en splitsingen en het parcours staat op punt.

Tot de 14e

@ nonkel T
met zeesavatjes zal het ook gaan hoor,teminste als je op het "rechte pad" blijft
lostbike
Mountainbiker

Post by lostbike »

OPGELET

Gisteren ben ik afgezakt naar Hertsberghe met de bedoeling een ontspannen dagje te fietsen met vrienden. Mijn ontspannen dagje viel al snel in het water toen ik na het inschrijven buiten kwam en mijn fiets was gestolen.
Als er iemand is die ergens iets verdachts gezien heeft, geef mij dan aub een seintje. Ik geef een flinke beloning voor de gouden tip naar mijn fiets.

Mocht je ergens deze fiets zien, bel direct het volgende nummer 0475 58 45 57. Er rijden maar heel weinig van deze fietsen rond (meegebracht uit Italië), misschien valt hij jullie ergens op.

Olympia Stealth, zwart met een beetje rood
Volledig carbon
Alles XTR
Mavic Crossmax SL wielen
Zwarte voorvering
Montybiker
Mountainbiker

Post by Montybiker »

Hey Stafke,

Alles ok? Wij zullen er dit jaar okk weer bij zijn !

cu,

Montybiker,
Johny
Mountainbiker

Post by Johny »

hey stafke , niet te veel bosjes opruimen , of ze zetten weer nog ne villa derbij in steenbeke bos :
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Moeten we uren in de auto rondsjeezen om longen met zuurstof en de maag met leffe te vullen ?? Bah neen, dicke freund, hier kan het ook.
Daarom gaan we eens bollen in Lendelede en laat ons bidden dat de weergoden ons een beetje gunstig gezind zijn : in de naam van de Vader, zijnen Zoon en .......tot zondag .
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

pjer wrote:... laat ons bidden dat de weergoden ons een beetje gunstig gezind zijn : in de naam van de Vader, zijnen Zoon en...

de geest uit die fles Leffe... :drunk: :drunk: :drunk:
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

@ montybiker
alles kits? Hartelijk welgekomen hoor :bounce:

jips de afstanden liggen vast 25 km 39 km en 52km(alles op 100m na....... #-o )
Nu nog een "pander "eieren naar de arme klaren voor het goede weer en we zijn vertrokken. :lol:

tot de 14e
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

stafke wrote:Nu nog een "pander "eieren naar de arme klaren voor het goede weer en we zijn vertrokken. :lol:
Ge moet vlug nog ne keer advies vragen aan Grote Plateau... Die weet wat te doen met zijn eiers... Die arme Klaren zijn er wel mee !
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Moustache wrote:
pjer wrote:... laat ons bidden dat de weergoden ons een beetje gunstig gezind zijn : in de naam van de Vader, zijnen Zoon en...

de geest uit die fles Leffe... :drunk: :drunk: :drunk:
....flessen Leffe !!!
Camille
Mountainbiker

Post by Camille »

Ik zal er zijn in Lendelede! Mijne roots ligt daar, ik ken het parcours van 22 km daar al, maar ik ga voor de 52 dit weekend. Eens lekker afzien om met volle moed te beginnen blokken (en dus zeker een maand niet meer te kunnen mtb'en :( :( :( )

Hopelijk meer geluk dan de vorige keer, toen heb ik mijn derailleur in brokken gereden... koste me toch 65-70 euro...
Post Reply