07/12/2008 Wielsbeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- mozerijder
- Mountainbiker
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
Dikke
aan de mannen van mountaibiketeam sint-baafs-vijve, die mper 2 weken na hen toporganisatie ook deze voor hen rekening namen, en opnieuw was de organisatie top, hele vriendelijke mensen trouwens.
@cowboy peter: u was aangenaam gezelschap.
grtz volty
@cowboy peter: u was aangenaam gezelschap.
grtz volty
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Inderdaad prima tochtje,maar volgend jaar........ben ik hier ook terug als.......ze verder inrichten.Dannyv wrote:Mooie tocht. Proficiat.
Mij zien ze volgend jaar zeker terug.
Met het fietske naar de start waar Hanzi al zat te wachten.
Op 't gemakske vertrokken en ook aangekomen na een mooi gevarieerd parcours waar duidelijk rekening werd gehouden met iedereen om de best berijdbare paadjes in de kleinste toerkes te steken en het ietwat zwaardere werk in de groten toer.
Alles was voor mij nog goed tot zeer goed berijdbaar(al zag ik er wel vele "tsjolen"
Zeer vlotte afspuitstand('en 't was nodig)
Nog vlug onzen honger en dorst gestild en tevreden huiswaarts.
't zou jammer zijn
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
Heb ook de geruchten gehoord dat het de laatste keer was, ik hoop ook dat dit niet klopt en dat deze tt blijft bestaan, ik zou er in ieder geval ook terug bij zijn.grote plateau wrote:Inderdaad prima tochtje,maar volgend jaar........ben ik hier ook terug als.......ze verder inrichten.Dannyv wrote:Mooie tocht. Proficiat.
Mij zien ze volgend jaar zeker terug.
Met het fietske naar de start waar Hanzi al zat te wachten.
Op 't gemakske vertrokken en ook aangekomen na een mooi gevarieerd parcours waar duidelijk rekening werd gehouden met iedereen om de best berijdbare paadjes in de kleinste toerkes te steken en het ietwat zwaardere werk in de groten toer.
Alles was voor mij nog goed tot zeer goed berijdbaar(al zag ik er wel vele "tsjolen"met hunne velo.)
Zeer vlotte afspuitstand('en 't was nodig)![]()
![]()
Nog vlug onzen honger en dorst gestild en tevreden huiswaarts.
't zou jammer zijnmoesten ze hier de boeken toe doen.
grtz volty
- petanker
- Mountainbiker
Inderdaad een prachtig parcours, door de weersomstandigheden lekker vettig en dus meer dan lastig. Daar ik al enkele weken niet meer gebiked had ging naar het einde toe het licht langzaam uit, maar toch de volle 42km afgelegd. Inderdaad zat het fenijn zich in de laatste lus.
Een lekker warme douche, en daarna aan de toog een blonde en een gratis hot-dog en een gesprek met ene van de pechdienst...
Hopelijk volgend jaar nog eens, organisatie?
Toton.
Een lekker warme douche, en daarna aan de toog een blonde en een gratis hot-dog en een gesprek met ene van de pechdienst...
Hopelijk volgend jaar nog eens, organisatie?
Toton.
-
levensgenieter
- Mountainbiker
Post by levensgenieter »
Eerst en vooral bedankt aan alle 504 deelnemers. We hadden niet veel reclame gemaakt voor deze tocht en hoopten de kaap van de 500 deelnemers te overbruggen, wat dan ook juist gelukt is.
En wij die dachten dat we kritiek gingen krijgen over het parcours, dat voor 75 % hetzelfde was van onze eerste twee tt's halfweg de jaren negentig. Na een sabatjaar hebben we toen beslist , volledig de andere richting (naar de bossen) uit te gaan, wegens te weinig uitdagend.
Moest het nu droger geweest zijn en wat later op onze tt. van Sint-Baafs-Vijve gevolgd zijn , dan had er nog meer off-road in gezeten, want er zijn nog wel wat onbenutte mogelijkheden in de streek .
Enfin, we waren blij dat jullie er waren. De zon was van de partij en alles verliep op wieltjes, dankzij de geweldige crew, waar we kunnen op rekenen en dat slechts 14 dagen na onze vorige tt.
Maar........ er is een tijd van komen en een tijd van gaan. En wat de tt in Wielsbeke betreft, is de tijd van gaan aangebroken.
Twee verschillende tochten in 14 dagen organiseren is (bijna) niet te doen. Gelukkig was het nu nog goed weer de dag zelf, zodat we ons doel qua aantal deelnemers bereikt hebben. De motivatie is er ook niet meer. Moest ik nu acht man vinden , die elk 5 km willen uitpijlen, dan zou ik het heel misschien nog overwegen.
We zijn toe aan iets anders, en dat komt er in juni aan , met onze 3 uren mountainbike. Ook van dat willen we iets moois maken en eventueel verder uitbouwen tot een top-organisatie.
Dus toertocht Wielsbeke, wat ons betreft : de boeken toe.
Groeties.
En wij die dachten dat we kritiek gingen krijgen over het parcours, dat voor 75 % hetzelfde was van onze eerste twee tt's halfweg de jaren negentig. Na een sabatjaar hebben we toen beslist , volledig de andere richting (naar de bossen) uit te gaan, wegens te weinig uitdagend.
Moest het nu droger geweest zijn en wat later op onze tt. van Sint-Baafs-Vijve gevolgd zijn , dan had er nog meer off-road in gezeten, want er zijn nog wel wat onbenutte mogelijkheden in de streek .
Enfin, we waren blij dat jullie er waren. De zon was van de partij en alles verliep op wieltjes, dankzij de geweldige crew, waar we kunnen op rekenen en dat slechts 14 dagen na onze vorige tt.
Maar........ er is een tijd van komen en een tijd van gaan. En wat de tt in Wielsbeke betreft, is de tijd van gaan aangebroken.
Twee verschillende tochten in 14 dagen organiseren is (bijna) niet te doen. Gelukkig was het nu nog goed weer de dag zelf, zodat we ons doel qua aantal deelnemers bereikt hebben. De motivatie is er ook niet meer. Moest ik nu acht man vinden , die elk 5 km willen uitpijlen, dan zou ik het heel misschien nog overwegen.
We zijn toe aan iets anders, en dat komt er in juni aan , met onze 3 uren mountainbike. Ook van dat willen we iets moois maken en eventueel verder uitbouwen tot een top-organisatie.
Dus toertocht Wielsbeke, wat ons betreft : de boeken toe.
Groeties.
- Morpheo2002
- Mountainbiker
Post by Morpheo2002 »
Wel levensgenieter, als dit de laatste was dan ben ik blij dat ik hem heb gereden. In alle eerlijkheid durf ik zeggen dat ik tijdens het rijden van dit parcours heb gedacht '' Als ze dit al 10 jaar geleden konden organiseren qua parcours dan zijn er velen die nog heel wat in te halen hebben.''
Ik heb alvast genoten van de tocht en als je er ene nodig hebt om uit te pijlen, dan stel ik mij alvast kandidaat voor die eerste 5 km daar ik zelf ook in Wielsbeke woon.
Groeten
Ik heb alvast genoten van de tocht en als je er ene nodig hebt om uit te pijlen, dan stel ik mij alvast kandidaat voor die eerste 5 km daar ik zelf ook in Wielsbeke woon.
Groeten
Inderdaad, een betere organisatie kon je niet wensen.
Heel tof parcours! Ik heb nog niet veel toertochten meegedaan, maar ik rijd wel vaak in deze streek. Enkele bekende stukken, maar daarom niet minder leuk. Ik heb me goed geamuseerd, behalve ooigembos vond ik iets té modderig. Mijn fietsje plakte toe van de modder.
Voor de rest: toppie!!
Jammer dat dit de laatste keer was, maar ik ben blij dat ik hem heb meegereden!
Groeten
Camille
Jammer dat ik in juni examens heb...
Heel tof parcours! Ik heb nog niet veel toertochten meegedaan, maar ik rijd wel vaak in deze streek. Enkele bekende stukken, maar daarom niet minder leuk. Ik heb me goed geamuseerd, behalve ooigembos vond ik iets té modderig. Mijn fietsje plakte toe van de modder.
Voor de rest: toppie!!
Jammer dat dit de laatste keer was, maar ik ben blij dat ik hem heb meegereden!
Groeten
Camille
Jammer dat ik in juni examens heb...