Op tietanium hoort gewoon hoerig goud. Al dat sober zwart gedoe......tsss.
Als ge dood en begraven zijt kunt ge u nog jaren discreet op den achter(onder)grond begeven.
Van Nicholas Zion
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Dat gevoel ken ik maar al te goed. Het is de flex denk ik. Word je gewend, hinderlijk vind ik het niet.Ik heb nu stijvere wielen steken en dat gevoel al een tijd niet meer gehad echter.Wel soms het gevoel gehad ineens plat te rijden van achter..
Steek dat gouden maar terug. Ik heb een witte fox steken zodus er zit toch nog wat verschil op. Hou gewoon u fatsoen op de tt's,marathons,etc.. zodat ze niet denken dat ik een varken/boer/onbeschofterik/etc. ben en me dus voor Hemd houden. (wacht...iets klopt er niet aan die zin)
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Als het met den haardroger niet gaat (goed heet stoken, net als de buurvrouw) dan denk ik dat het met stickerremover ook niet gaat.
Enfin, op titanium kun je gek doen, da's onverwoestbaar, eigenlijk zou je met skuurpapier kunnen werken, maar op een nieuw frame.....euh....dan liet ik de stickers er nog een paar weken op.
Met nen haardroger moet je echt met zo'n conisch tuitje werken tot die plakker bijna smelt.
Agressieve stickerremover laten de plakker ook smelten, maar dan kan je ook decap gebruiken. Pas op, want er zijn vroeger nog zogenaamde titaniumframes verkocht, die in werkelijkheid staal waren en grijs/grauw gespoten!!!!
Als ge echt pech hebt is mss wel ne carbonne....
Enfin, op titanium kun je gek doen, da's onverwoestbaar, eigenlijk zou je met skuurpapier kunnen werken, maar op een nieuw frame.....euh....dan liet ik de stickers er nog een paar weken op.
Met nen haardroger moet je echt met zo'n conisch tuitje werken tot die plakker bijna smelt.
Agressieve stickerremover laten de plakker ook smelten, maar dan kan je ook decap gebruiken. Pas op, want er zijn vroeger nog zogenaamde titaniumframes verkocht, die in werkelijkheid staal waren en grijs/grauw gespoten!!!!
Mercikes, k vind het ook.Schijfrem wrote:Schoon gerief hebt ge u daar gekocht.![]()
![]()
Die goudkleurige accenten hier en daar staan er schoon op.
Die gepolijste XT traparmen vind ik minder geslaagd![]()
Nu zouden ze nog een Ti frame moeten uitvinden waar geen modder op pakt zo gelijk een tefal pan met antiaanbaklaag.
Allez, de xt traparmen ni schoon?
Is een goedkope oplossing om beschadigde cranks terug ewa proper te krijgen.
Ik vind xtr's dan weer niet schoon. Zappata zegt me dan bv wel weer wat..