07/12/2008 Weerde (VlBr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
moosdaver
Mountainbiker

Post by moosdaver »

Ik ook de 45 km gedaan, dan nog eens 50 op en af dus in totaal 95km, meer dan genoeg.
Het was de eerste keer dat ik deze tocht reed en ik heb er absoluut geen spijt van. Zeker het deel voor de bevoorrading was schitterend. Prachtig stuk natuur in Hofstade, ik hoop dat we daar nog vele jaren mogen passeren. Verder een heel aantal vettige stroken, wel plezant zo wat technisch schuiven, zeker omdat het geen modderpoel was.
funkstar
Mountainbiker

Post by funkstar »

Ik heb me vandaag 50 km lang geamuseerd.
Knap parcours dat ondanks de vele regenval voor bijna de volle 100% berijdbaar was.
Technische stroken werden quasi perfect gecombineerd met lange modderstroken waar je de keuze tussen doodgaan al trappend of in de modeer vallen had.

Kortom zeer geslaagde tocht in een schitterende organisatie.

Een filmpje van dit moois is te bezichtigen op onze website http://www.mtbteammargi.tk van zodra youtube alles verwerkt heeft.
BennyB
Mountainbiker

Post by BennyB »

sportyboy wrote:fantastische dag gehad, heb genote van het weer en de tocht (en de blubber) het was allemaal best te doen maar opt het einde was het me toch een beetje te veel vant zelfde, waar ge ook kwam, het was altijd stoempe, kan de organisatie niks aan doen natuurlijk maar zo tege het einde had ik het er toch wel mee gehad. leuke bordjes maar toch een kleine tip, zet ze volgende keer iets vroeger zodat ge ze ook nog altijd kunt lezen want nu stonden ze soms vlak bij de hindernis waardoor lezen nie altijd even veilig was. bevoorrading was prima, lekkere soep. douches waren oké, er stond toch al nen aftrekker. mijnen RR regelmatig helemaal toe gelopen waardoor grip op de ondergrond totaal onbestaande werd.

ff off-topic:
ik fiets altijd met een fietsbril op sterkte (merk BBB) zo ene waar ge het binnenste stukske van kunt afhalen. Bij mij dampen die glazen altijd supersnel aan waardoor ik soms nog maar half zie en soms helemaal niks, moet ik elke keer stoppe om da proper te maken wat kut is, weet iemand hier een goei oplossing voor zodat ik da niemeer voor heb?
Had daar ook veel last van, 1 oplossing, daglensen, als dan je fietsbril aandampt kan je die nog altijd af zetten en toch nog iets zien.
Crash Boom!
Mountainbiker

Post by Crash Boom! »

herber
Mountainbiker

Post by herber »

Vandaag ook voor de 58km gekozen want het weer zag er veelbelovend uit. De extra lus in het begin naar Hombeek (en terug) lag er al wel zwaar bij. Dit werd goedgemaakt door de super prachtige doortocht op het Bloso domein, op de plage zo dicht mogelijk tegen de waterlijn gebleven (vorig jaar gezien van Nijs en co ). De bevoorradingen waren prima. Af en toe wel moeten stoppen om de aangekoekte slijk-/grasmassa van de velo te halen. Voor den après hadden ze Westmalle in huis gehaald, een goei keuze, al mocht het ook 'Ne Nele' zijn zoals enige jaren geleden. Prima organisatie, een pluim.
Weit
Mountainbiker

Post by Weit »

Hey bikers,
wat een fantastisch weertje in Weerde!
=D> 1100 keer bedankt voor jullie opkomst... en de goeie commentaar!!!

De foto's zijn te bezichtigen op:
http://home.scarlet.be/~kathy01/ (reeks 1 &2)

tot volgend jaar op 06.12.09;
waarschijnlijk same place want de beloofde nieuwe voetbalkantine naast de visvijver zal spijtig genoeg nog niet klaar zijn...
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Weit wrote:Hey bikers,

waarschijnlijk same place want de beloofde nieuwe voetbalkantine naast de visvijver zal spijtig genoeg nog niet klaar zijn...
Schoon cadeau'tje van de Sint volgend jaar! ;-) :bounce:
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Tompie08 wrote:

Weer schoon in beeld tompie, daar doet ge het voor hé :wink:
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Nazgul wrote:
Tompie08 wrote:

Weer schoon in beeld tompie, daar doet ge het voor hé :wink:
Ahja, voor de foto en den trappist achteraf hé! :drunk: =P~
funkstar
Mountainbiker

Post by funkstar »

Een duidelijker (dan het voorgaande) filmpje is op onze website geplaatst.
Post Reply