07/12/08 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Proficiat greenbikers 't was weer dik in orde =D> =D> =D>

Weer leuke wegjes of alternatieven leren kennen ook al ben ik van in de buurt .

Tot in Juni op jullie zomertocht :wink:

P.S. Zaterdag 13 december Kerstmarkt Opdorp vanaf 18u met muddevils stand alles aan 1 euro !!! (jenevers,wijn ,gluhwein ,etc...)
www.kerstopdendries.be
Cokeman
Mountainbiker

Post by Cokeman »

Ook net terug van Bornem. Mooi toertje. Veel rechte verharde dreven. Af en toe een technisch stukje. In het begin was het toch wel opletten geblazen voor gladheid als gevolg van de nachtvorst. Zeer goede bikewash. Was ook wel nodig want uiteindelijk toch nog vrij vettig ondanks de parcoursaanpassingen. Op de 50 km niet zoveel volk tegengekomen.
Friet
Mountainbiker

Post by Friet »

na 1.5 km lag den dezen al op de grond op een gladde spoorwegovergang. Daarna nog eens in een plas neergezeten.

Maar voor de rest een hele plezante tocht.
Stoes
Mountainbiker

Post by Stoes »

ja parcoursboer : 't was in orde ! Anders dan anders in onze regio. Stukskes die we nog nooit gedaan hadden... Das ook is plezant.
En natuurlijk ne goeien aprés... :drunk:
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Met Bulls-Eye vanuit Beveren naar Bornem gepeddeld.
Tocht was weer goed ineengestoken.
Leuk, dat privéstukje.
Maar enkele stukjes tegengekomen waar het wat schuiven was, maar dat was meer te wijten aan de 'kletskop' die ik er achter heb opliggen.
Zo weinig mogelijk aan de remmen geweest, niettemin waren de blokjes tot op het metaal weg.
Kan natuurlijk moeilijk anders met dat opspattend 'slijppoeder'.
Het Nonnenbos zat er nu op het einde in, de 'flow' zat er niet meer in, de benen waren leeg.
Met de doorweekte en bibbertocht van Haasdonk nog in gedachten hadden we een propere tenue mee in de rugzak.
Niet echt nodig nu, het zonnetje was eindelijk van de partij, maar de warme douche deed toch deugd :wink:.
Nog een interessante babbel gehad met Gunther aan zijn Corratec-stand die op 14 februari een fietsenwinkel( vrg-bikes) gaat starten in Breendonk, mooi materiaal, die Corratecs.
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

Na de nachttoer in Sint-Gillis-Waas afgezakt naar Bornem waar ik met Alicia en haar papa had afgesproken om samen te rijden. Charlotte doet volgend jaar haar communie en moet naar de lering en kond dus niet aanwezig zijn op deze editie.

Om 9:00 gestart en na wat asfalt al direct een lekker stuk slippen en schuiven. Gevolgd door een mooi stukje privé gebied met wat draaien en keren. Hier en daar leek het parkoers wat meer op een zwembad, maar op de meeste plaatsen kon je wel naast de vijvertjes rijden. Aan de bevoorrading nog effe een babbeltje gedaan met Murdock om dan terug te vertrekken. Ook het tweede deel lag er hier en daar lekker vettig bij. gelukkig was er een heerlijk winter zonnetje.
Na het afspuiten van de fietsen nog een koffietje gedronken en voldaan huiswaarts.
Zoals altijd was alles weer prima in orde (had ook niet anders verwacht).

tot op de zomer toer.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Was een leuk tochtje, was eigenlijk snel voorbij, ik had mij aan serieuse bagger verwacht maar die is spijtig genoeg niet gekomen.
Ik was zelfs bijna niet vuil, maar ja spatborden kunnen wonderen doen hé :roll: ook al is het geen zicht.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Was een leuk tochtje, was eigenlijk snel voorbij, ik had mij aan serieuse bagger verwacht maar die is spijtig genoeg niet gekomen.
Ik was zelfs bijna niet vuil, maar ja spatborden kunnen wonderen doen hé :roll: ook al is het geen zicht.
AntiFlag
Mountainbiker

Post by AntiFlag »

TimDC wrote:Was een leuk tochtje, was eigenlijk snel voorbij, ik had mij aan serieuse bagger verwacht maar die is spijtig genoeg niet gekomen.
de hoeveel km hebt gij gerede man? :lol:

mijn fiets is rood me wa grijs.. da was precies een no-name frame op't einde van de 50 km. :lol:

Prachtige tocht, met mooi weer, alleen iets te veel moor maar daar kunnen jullie niets aan doen natuurlijk.
Bulls-Eye
Mountainbiker

Post by Bulls-Eye »

't was weeral plezant in Bornem, ondanks de parcouraanpassing toch nog veel off road en weinig of geen baggeren enkel op het maïsveld speelde mijn rug me weer parten maar het was even rap weer weg, gelukkig maar. Toch aangenamer om in het zonnetje te kunnen rijden ipv de mist of regen. Maarja 't is winter voor iets.
Post Reply