Op de Tacx site een schema gedownload en vandaag het eerste 'toerke' gedaan.
80min totaal, en ik kan zeggen dat het kwa saaiheid reuze meeviel. Voor wat betreft het zweten echter..... pfff. Het shirt kon ik uitwringen.
Maar wel lekker ..
Post by R1Phrankey »
deur openzetten... probleem met dat zweten is niet alleen dat ge zo zweet, maar ook dat de hartslag nogal oploopt. allé, ik heb toch die indruk.R1Phrankey wrote:Afgelopen zaterdag de Tacx Flow gekocht bij Hopmans in Bergen op Zoom aan een nette prijs van 225 euro.
80min totaal, en ik kan zeggen dat het kwa saaiheid reuze meeviel. Voor wat betreft het zweten echter..... pfff. Het shirt kon ik uitwringen.
Maar wel lekker ..
deur openzetten... probleem met dat zweten is niet alleen dat ge zo zweet, maar ook dat de hartslag nogal oploopt. allé, ik heb toch die indruk.R1Phrankey wrote:Afgelopen zaterdag de Tacx Flow gekocht bij Hopmans in Bergen op Zoom aan een nette prijs van 225 euro.
Maar wel lekker ..
klopt! hartslag gaat omhoog doordat je je warmte niet goed kwijt kan, dat is dan ook een nadeel van de hometrainer helaas.Iegienie wrote:deur openzetten... probleem met dat zweten is niet alleen dat ge zo zweet, maar ook dat de hartslag nogal oploopt. allé, ik heb toch die indruk.R1Phrankey wrote:Afgelopen zaterdag de Tacx Flow gekocht bij Hopmans in Bergen op Zoom aan een nette prijs van 225 euro.
Maar wel lekker ..
Post by El Perro Diablo »
Post by R1Phrankey »
Ik heb de Tacx Flow bij Hopmans in Bergen op Zoom gekocht, die was daar in nov/dec in de aanbieding voor 225 euro. Je zou eens kunnen bellen of het nu nog voor die prijs kan.dream wrote:hey
ben ook van plan om de tacx flow te nemen, maar waar is hij eigenlijk het voordeligste verkrijgbaar ?
En is de tacx flow geluids arm?
alvast bedankt