07/12/2008 Weerde (VlBr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
havy weight
- Mountainbiker
Prima organisatie seg!
Was deze eerste keer in deze streek voor mij en heb er van genoten. Wel zeer weinig hoogteverschillen maar desondanks heb ik mij geen seconde zitten vervelen.
En dan de organisatie op zich: fantastisch in mijn ogen!
Seingevers bij oversteken, mega-formitastische afspuitstand, leuke bordjes onderweg, goede bevoorrading, ...
Tot volgend jaar!!!!
Was deze eerste keer in deze streek voor mij en heb er van genoten. Wel zeer weinig hoogteverschillen maar desondanks heb ik mij geen seconde zitten vervelen.
Seingevers bij oversteken, mega-formitastische afspuitstand, leuke bordjes onderweg, goede bevoorrading, ...
Tot volgend jaar!!!!
Zeg da wel, de passage met de nevel over het hofstaadse domein is altijd max!!Prima organisatie seg!
Tot volgend jaar!!!!
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Het was "weerde" moeite (hebt gem???
).
lekker tochtje. Ik moet toegeven, de marathons in de winter zijn een stuk vermoeiender dan in de zomer.
Leuk tochtje, niet te ver weg van huis. De klimmetjes heb ik vandaag niet echt gemist.
tot volgend jaar.
lekker tochtje. Ik moet toegeven, de marathons in de winter zijn een stuk vermoeiender dan in de zomer.
Leuk tochtje, niet te ver weg van huis. De klimmetjes heb ik vandaag niet echt gemist.
tot volgend jaar.
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Vandaag tesamen met Sportyboy vertrokken voor de 58km. De tweede splitsing voor de 58 bewust niet meer genomen maar toch nog 55,5km's op de teller. Wat was me dat voor een blubber. Ben zelfs ne keer moeten stoppen omdat er zoveel slijk zat tussen mijn wielen en het frame dat ze gewoon blokkeerden. Vond het parkoer ook een klein beetje saai. Het sportdomijn van Hofstade vond ik wel tof, toch zeker met het stukje strand.
Over de organisatie geen klachten. De bepijlen was in orde alsook de bevoorrading. Lekkere soep ! De douches waren net warm genoeg.
Bedankt aan de persoon die mijn Sigma heeft afgegeven aan de mensen van de bevoorrading !!!
Volgende keer ga ik de verplaatsing vanuit de Noorderkempen voor deze tocht toch niet meer maken denk ik.
Over de organisatie geen klachten. De bepijlen was in orde alsook de bevoorrading. Lekkere soep ! De douches waren net warm genoeg.
Bedankt aan de persoon die mijn Sigma heeft afgegeven aan de mensen van de bevoorrading !!!
Volgende keer ga ik de verplaatsing vanuit de Noorderkempen voor deze tocht toch niet meer maken denk ik.
- Wowtre
- Mountainbiker
- Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
al bij al was het parcours goed te doen, kon overal rijden, maar heb vreed moeten stoempen in sommige gras en bosstroken, NN's zijn echt geen goede keus voor dit parcours, het starnd van hofstade was dit jaar dan precies beter te doen... das echt iets raar dat zand
leuk dat de tocht flink wat variatie had op die van vorig jaar en dankzij zonnetje was dit een heel leuke tocht.
al goed dat er genoeg tripel was, want met de anders uitstekende bevoorrading alleen had ik de +80k(marathon+aanloop) minder goed verteerd
leuk dat de tocht flink wat variatie had op die van vorig jaar en dankzij zonnetje was dit een heel leuke tocht.
al goed dat er genoeg tripel was, want met de anders uitstekende bevoorrading alleen had ik de +80k(marathon+aanloop) minder goed verteerd
fantastische dag gehad, heb genote van het weer en de tocht (en de blubber) het was allemaal best te doen maar opt het einde was het me toch een beetje te veel vant zelfde, waar ge ook kwam, het was altijd stoempe, kan de organisatie niks aan doen natuurlijk maar zo tege het einde had ik het er toch wel mee gehad. leuke bordjes maar toch een kleine tip, zet ze volgende keer iets vroeger zodat ge ze ook nog altijd kunt lezen want nu stonden ze soms vlak bij de hindernis waardoor lezen nie altijd even veilig was. bevoorrading was prima, lekkere soep. douches waren oké, er stond toch al nen aftrekker. mijnen RR regelmatig helemaal toe gelopen waardoor grip op de ondergrond totaal onbestaande werd.
ff off-topic:
ik fiets altijd met een fietsbril op sterkte (merk BBB) zo ene waar ge het binnenste stukske van kunt afhalen. Bij mij dampen die glazen altijd supersnel aan waardoor ik soms nog maar half zie en soms helemaal niks, moet ik elke keer stoppe om da proper te maken wat kut is, weet iemand hier een goei oplossing voor zodat ik da niemeer voor heb?
ff off-topic:
ik fiets altijd met een fietsbril op sterkte (merk BBB) zo ene waar ge het binnenste stukske van kunt afhalen. Bij mij dampen die glazen altijd supersnel aan waardoor ik soms nog maar half zie en soms helemaal niks, moet ik elke keer stoppe om da proper te maken wat kut is, weet iemand hier een goei oplossing voor zodat ik da niemeer voor heb?
-
jaro
- Mountainbiker
Heel toffe tocht van 58 km gereden vandaag in Weerde. Hoogteverschillen waren er natuurlijk niet, in plaats daarvan kregen we regelmatig blubber onder de wielen,vond ik heel plezant. Het was soms wel serieus stoempen maar daar worde sterk van. Alles was goed berijdbaar ( met de juiste banden natuurlijk ) en van rijen en glijen leer je sturen.
Het enige ambetant vond ik de lage zon op kop zodat je soms niet meer zag waar je naartoe reed.
Twee goede bevoorradingen, een prima bepijling en seingevers op gevaarlijke punten en oversteken. Bij aankomst nog een afspuitstand om een voorbeeld aan te nemen, wie hier klachten heeft is een ( vul zelf maar in ).
Doorgang door Bloso domein zou voor ons, gewone TTers, ook in de toekomst geen probleem zijn.
Volgende keer zijn we daar dus weer.
Jaro.
Off-topic
Vandaag 2 maal hetzelfde voorgehad met m'n BB bril en glazen op sterkte, was vergeten in te spuiten met anti-aandamp dinges. Dat spul werkt normaal wel behalve als het regent en de glazen nat worden.
Het enige ambetant vond ik de lage zon op kop zodat je soms niet meer zag waar je naartoe reed.
Twee goede bevoorradingen, een prima bepijling en seingevers op gevaarlijke punten en oversteken. Bij aankomst nog een afspuitstand om een voorbeeld aan te nemen, wie hier klachten heeft is een ( vul zelf maar in ).
Doorgang door Bloso domein zou voor ons, gewone TTers, ook in de toekomst geen probleem zijn.
Volgende keer zijn we daar dus weer.
Jaro.
Off-topic
Vandaag 2 maal hetzelfde voorgehad met m'n BB bril en glazen op sterkte, was vergeten in te spuiten met anti-aandamp dinges. Dat spul werkt normaal wel behalve als het regent en de glazen nat worden.
-
Lucky22
- Mountainbiker
- Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)
Wij hebben vandaag de 45 km gereden.
Alles was dik in orde. Afspuitstand had super veel druk
(was wel nodig als je zag hoe de fietsen er voorkwamen
)
Er was inderdaad naar het parkours toe duidelijk wat afwisseling tov vorig jaar
Volgend jaar opnieuw van de partij maar hoop wel dat Bornem en Weerde niet weer samenvallen
Alles was dik in orde. Afspuitstand had super veel druk
Er was inderdaad naar het parkours toe duidelijk wat afwisseling tov vorig jaar
Volgend jaar opnieuw van de partij maar hoop wel dat Bornem en Weerde niet weer samenvallen