06/12/08 Meeuwen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

Ook weest biken hier vandaag met 2 ploegmakkers. Normaal gezien denk ik redelijk snelle omloop maar vandaag toch zeer amusant tochtje omwile van de "vettige"(lees sommige stukken echte drap) ondergrond. Vlakke tocht met kleine molshoopjes.Afpijling vond ik goed ondanks de witte pijlen, goede bevooraading, knappe afspuitstand met allemaal hoge druk reinigers( stuk of 6,7) bewaakte fietsstalling en een goe douchke(mocht beetje warmer maar kom)...Alle alles was aanwezig om te spreken van ne zeer goede tocht,komen volgend jaar terug....

BTW: ferm kaders te winnen jammer genoeg zal het voor mij bij geluk in de liefde blijven denk ik #-o :^o .......
Giesbro
Mountainbiker
Location: Litespeed Tanashi, Yeti ASX (te koop), Cannondale Scalpel 3000 (under construction)

Post by Giesbro »

Kameel^ wrote:vlak tochtje, ideaal voor mensen die niet graag bergop rijden :wink:

na de bevoorrading heb ik 5km lang serieus buikpijn gehad #-o
gek, das ook de eerste keer da ik da krijg, ik had gewoon een soepke + drankske + wafel gegeten
als ik wist waar ik was dan was ik toen terug naar huis gereden :-D maar ik wist nie waar ik zat hehe dus toch uitgereden + verplaatsing naar daar en terug maakt 73km :drunk:
Dat kan kloppen van die buikpijn, ik ben tijdens het terug naar huis rijden met mn auto moeten stoppen en in de bosjes een "grote boodschap" moeten doen.
Ligt aan de sportdrank!
Ik weet dat mn maag niet tegen sommige sportdrinks kan, maarja had geen bidonhouder op mn fiets en toch dorst.
Laat ik nou net het onderste uit die jerrycan krijgen (was extrasterk).
Vandaar!
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

Ik heb hier de 40km komen rijden. Ik was verschoten hoe vettig het erbij lag. Het was vooral platte drab of zompige ondergrond dat moeilijk bolde. Niet echt extreem baggeren door modder, maar de droge stukken waren schaars.

Het parcours was niets speciaal. Nogal veel rechte stukken en niet zoveel singletracks.

De bevoorrading was in orde. Genoeg keuze en ik heb geen last gehad van mijn maag. Ik heb 4 bekerkes sportdrank gedronken maar geen soep.

De afspuitstand was goed voorzien.
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker

Post by Ivanhoe el biker loco »

Zoals hierbovenal vermeld sta ben ik ook mee komen rijden! Het was echt een amusant tochtje! Lekker veel modder en bagger stukskes! Echt MTB! Het was nie slecht. Bevoorading inorde, de afspuitstand inorde, ja klein minpuntje de douches ma ge hoort mij nie klagen! Heb me geamuseert! :-D :-D :-D
scorpion75
Mountainbiker

Post by scorpion75 »

mooi tochtje heb me goed geamuseerd
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

Ivanhoe el biker loco wrote:Echt MTB!
#-o #-o

Zo plat als ne pannekoek , hoe kunt ge nu zoiets zeggen ??

Wat niet wil zeggen dat ik mij daar niet geamuseerd heb .
Zeker wel , alles was dik in orde .
Ze moeten daar roeien met de riemen die ze hebben .
Dus een ideaal trainingsritje op de cyclocross gemaakt .

Enig minpuntje misschien .
Waarom moeten die kaders zo laat verloot worden ?
onlijnmagazijn.net
Mountainbiker

Post by onlijnmagazijn.net »

Heb vanmiddag de knoop doorgehakt en naar Meeuwen gereden.

Benen voelden meteen nie goed (2 weken inactief geweest + anitbiotica) maar na zo'n 5 km kwam ik er toch een beetje door. Parcours was toch wat verlegd in verglijking met verleden jaar.

Bevoorrading was ok, had achteraf gezien beter wat meer gegeten. Bij de splitsing voelde ik me nog goed dus gekozen voor de 42km. Rond 30 km is de kaars dan uitgegaan. Nog zo'n 5 km op karakter doorgereden maar bij de oversteek aan X-treme bike rechtstreeks naar de Kaai gereden. #-o

De afspuitstand was dik in orde. Nadien rustig naar thuis gefietst. Spijtig dat de tombola zo laat was, kon niet blijven wachten aangezien ik geen verlichting bij had.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Supernaut wrote:
Ivanhoe el biker loco wrote:Echt MTB!
#-o #-o

?
Er zijn er blijkbaar die niet weten wat mountainbike wil zeggen #-o :-D
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker

Post by Ivanhoe el biker loco »

Ik weet wel wat dat wil zeggen MOUNTAINBIKE! Ik bedoelde de omstandigheden met de ondergrond ( modder)! Dat maakte de rit pas interresant! ja ik heb ook liever hellingen en bergjes ma gelijk hier gezegd is, ze moeten roeien met de riemen dat ze hebben!
woepie 88
Mountainbiker

Post by woepie 88 »

was wel modderig maar wel veel bos ja ik vraag me ook af waarom mijn die tombola niet eerder kan trekken men kan de verloting toch laten doorgaan via de inschrijvingskaarten en de persoon nadien verwittigen want de eerste zijn al vanaf 11 a 11:30 al vertrokken =D> :bounce:
Post Reply