Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

en ging 't nog na zolang nie op de baan gereden te hebben :-)
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

:lol:
Ja hoor. Een week lijkt een eeuwigheid, maar euh..dat merk je dus niet.
Canis Lupus
Mountainbiker

Post by Canis Lupus »

's ochtends om 05:45u Aalst-Brussel en 's avonds om 17:15u terug, goed voor 60 km. Alweer koude tenen gehad! Iemand tips om die warm te houden? :-)
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

43km Superlegs vandaag! 140HR avr met de vingers in de neus... :drunk:

@Lupus, uw voeten in plastiek zakskes steken, doe 'k ook, werkt perfekt! en kost niks....
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

75km op 't circuit in Terlaemen gisterenavond... resultaat: bevroren vingers & maar ene keer achter- & voorwiel in sequentie onder mij uit :lol: in de chicane na de heuvel ... toch recht gebleven [-o<
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

met mijn kont in de zetel wegens geen fiets(in herstelling bij de fietsenmaker) hopelijk gaat het nu stoppen !!!!!
:-?
geskes
Mountainbiker

Post by geskes »

vandaag aan de vvv toren in schoot wist rijden half weg zonder remmen gevalle.. was nie te doen
Manuuz
Mountainbiker

Post by Manuuz »

15km..15km/u
:oops: [-o<
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Vandaag het nieuwe traject van Laakdal gereden.
Overal megavettig, maar dat maakt het er alleen maar leuker en technischer uit 8)
Gestart aan de sporthal in Veerle voor de blauwe lus, begon goed met die springbultjes, maar verwatert (letterlijk soms) snel en is eigenlijk behoorlijk saai.
Maar dan ineens het veld in op de weg tss Eindhout en Veerle, de splitsing naar de rode lus genomen en dan wordt deze tocht plots wel heel interessant :drunk: Singletracks à go-go, zelfs wat klimwerk en vooral veel technische stukjes, vooral nu in de modder.
Dat stuk naast de E313 in dat berkenbos, yummie :P
Daarna wel een serieus gevaarlijke afdaling, niet zozeer door de hellingsgraad, maar wel door het feit dat je met volle snelheid in een diep karrenspoor terecht komt :oops: Echt zonder overdrijven 20 cm diepe groeven waar je niet meer uit raakt.
Dan langs de speeltuin en de Trichelhoek terug naar Veerle, met weer vooral veel veldwegen.
Net 30 km gereden, 42 met op en af rijden van Bergom.
Bevrozen tenen, onherkenbaar vuil, maar toch goed geamuseeerd.
Zo lang Herselt en Averbode verkloot worden door de kap, blijft dit mijn speelterrein.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Vandaag een wegritje gedaan. 3H32m, tss de 85 en 90km, kmoet nog es juist uittellen (knooppunt). Kanten Heist-op-den-berg. Om 13H30 vertrokken en teruggekomen in den donkere. Vol mee modder, ook onherkenbaar. En dan ga je op de baan rijden ? Soms wel offroadstukken natuurlijk. In het begin minder je nog vaart om niet vuil te worden maar na 10min...foert en volle gas erdoor. Kou heb ik niet gehad. Morgen terug op de weg peins ik.
Post Reply