07/12/2008 Wielsbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
E605
Mountainbiker

Post by E605 »

Forumtochtje?
Het is er eentje die uit jou eigen streek het volk naar Zedelgem lokt !!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Even :off:
@E605 : Dit forum dient o.a. voor
-informatie over tochten die komen of voorbij zijn :bounce:
-afspraken tussen bikers om tochten te gaan rijden :-D

en dient niet voor:
het uitvechten van een persoonlijke vete [-X [-X
(wat de reden daarvoor ook mag zijn, interesseert me zelf niet)
De helft van je berichten zijn allemaal tegen één persoon gericht, waarvan ik vermoed dat je de persoon in kwestie zelfs niet kent.

terug on topic,
Vroeger nog een keer Wielsbeke gereden en moet toen eerlijk zeggen dat ik gezworen had nooit meer terug te keren. Niet zozeer omwille van de organisatie, want die leek me goed. Het parcours was echter mijn ding niet. Dit jaar een nieuw parcours, wat ik alleen maar kan toejuichen. Ik kan er echter niet bij zijn om dit eens te verkennen. (net wijsheidstand laten trekken en ik wil geen risico op ontstekingen lopen)
E605
Mountainbiker

Post by E605 »

Oei de gevoelige snaar geraakt?? Sorry was niet mijn bedoeling. Ik zal het nooit meer doen.:oops: :roll: #-o :^o
BBstijntje
Mountainbiker

Post by BBstijntje »

hoe is het gesteld met de staat van het parcour.

grtz
petanker
Mountainbiker

Post by petanker »

levensgenieter,

bij de kalender staat starten vanaf 8u30, en jij beweert in je eerste post vanaf 8u.

Kunnen we zeker starten vanaf 8u? kwestie van daar geen half uurtje te moeten wachten.

Toton
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

We passeren inderdaad voor mijn deur en.......een extra bevoorradingske kan er zeker vanaf. :lol:
Morgen ben ik daar tegen ten 8.15-8.30.
't zal wel gene langen après worden,kwestie van goei punten te scoren thuis. :wink:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

ben vandaag ook eens rondgereden met de auto om te zien wat we kunnen verwachten: een combinatie van de tochten van ingelmunster en oostrozebeke + st baafsvijve? (ben zo ver niet gereden). Van hetgeen ik gezien heb zal het meeste vrij vlot te berijden zijn, maar nat zal het zowiezo zijn. Van de passage door ooigembos weet ik niet welke keuze er gemaakt is, berijdbaarheid ???? . Misschien wordt hier wel een alternatief voorzien langs de weg?
Wegens verkoudheid weet ik nog niet of ik morgen zal rijden.
buzze
Mountainbiker

bagger bagger bagger

Post by buzze »

ge moet et maar zelf weten... blablablabla....Inderdaad stomme reactie. Sommige mensen kunnen toch leuteren.

In verband met de TT. Schoon ritje maar zeeeer lastig parkoers. Op den duur waren die zware baggerstroken moordend. Een erg zware TT waar geen berg te bespeuren was. Bepijling, bevoorrading en apres waren in orde.

Verder had de organisatie veel leuke extra stukken gezocht maar door het weer van de afgelopen dagen was er natuurlijk veel fun af. Na een bepaalde bosstrook woog mijnen mtb plots nen kilo of twintig meer...

Anyway merci voor het leuke tochtje en tot volgend jaar.
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Deze morgen wat laat uit m'n bed gerold om nadien met dubbel gevoel (wegens weinig posts op site)naar wielsbeke te vertrekken.
Eenmaal aangekomen beslist mijn casettebody wat nukkig te doen waardoor ik geen meter kon rijden :evil: :evil: , na wat gego......tver en gefoefel hem toch kunnen overtuigen. Dan maar ietsiepietsie gefrustreerd naar de inschrijving waar ik door het opvangen van een conversatie betreffende ontbrekende bepijling mijn gevoel een verkeerde keuze gemaakt te hebben nog versterkt werd maaaaaar ............onmiddelijk na de start ik al getrakteerd werd op een mooi singeltrakske met de nodige bultjes waar ik even mijn ding kon doen (die ik enkele km later zou bekopen :oops: :oops: ) onmiddelijk gevolgd door enkele baggerstroken die algauw mijn dieselke tot actie aanmaanden.
Hoe verder ik reed hoe aangenamer verrast ik werd door het parcours en mijn ietwat depri gevoel veranderde in enthousiasme tot ik op een onverhard stuk enkele Km voor de bevoorrading plots bruut aangerand werd door .......m'n eigen zadel :roll: :roll: #-o , oorzaak was dat m'n zitbuis bovenaan volledig opengescheurd was :evil: :evil:
Dan maar naar de bevoorrading gereden waar ik na de inwendige mens versterkt te hebben rechtstreeks naar wielsbeke gereden heb al balancerend op m'n zadel.

Buiten dit toch genoten van het gereden stuk , enige opmerking was misschien de bepijling die niet 100% zichtbaar was.

Dus organisatie jullie hebben mij positief verast en de rit verdient zeker meer aandacht. =D> =D> =D>
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

deze morgen op't gemakske aangezet richting wielsbeke en rond de klok van 9 samen met enkele brigandsbikers de tocht aangevat. Behalve de zone aan het nog aan te leggen industriepark waren de eerste 20km vrij licht lopend. Vanaf de muizelmolen kwam het iets zwaardere werk en het groepje dat tot dan toe vrij goed samengebleven was viel uit elkaar als los zand of moet ik zeggen slappe modder. Na de bevoorrading ging het richting ooigembos, waar ik zelf de korte passage een klein beetje uitbreide, maar het was duidelijk dat de meesten deze passage er iets over vonden. Persoonlijk vond ik het best te doen . Hierna richting crossparcours dat ik samen met nog 2 brigands doorkruiste (zat niet in het parcours opgenomen). Verder langs de Leie, jaskesboske en achter de morea, richting aankomst. Fietske afgespoten, hotdog binnengespeeld, colaatje gedronken en terug naar huis.
Ik heb mij ondanks de kopvalling en de slechte conditie toch goed geamuseerd, en dat was toch al weer enkele weken geleden.
Post Reply