13/12/08 Adegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
cgeerinckx
- Mountainbiker
Zoals legionair al zei zullen we er dit jaar net als vorig jaar terug bijzijn.
Hoogst waarschijnlijk in dze namiddag. 1 van onze toppers moet ergens in de voormiddag nog een opritje leggen. Hopelijk doen z'n kuiten geen zeer!! Anders..... zullen we weer afzien.
Legionair hou het parcours wat in de gaten zodat we weten hoeveel druk er op de banden moet.
Groeten
geertje
NB lostbike we houden de fietsen in de gaten en laten iets weten mochten we hem opmerken.
Hoogst waarschijnlijk in dze namiddag. 1 van onze toppers moet ergens in de voormiddag nog een opritje leggen. Hopelijk doen z'n kuiten geen zeer!! Anders..... zullen we weer afzien.
Legionair hou het parcours wat in de gaten zodat we weten hoeveel druk er op de banden moet.
Groeten
geertje
NB lostbike we houden de fietsen in de gaten en laten iets weten mochten we hem opmerken.
- hottentotje
- Mountainbiker
Post by hottentotje »
Ik hoop dat ze meer geluk zullen hebben met het weer dan vorige jaren. Alhoewel het parcours goed berijdbaar is, is rijden in de striemende regen met deze temperaturen niet zo aangenaam. Ik heb nog geen enkele editie gemist sinds ik mtb, maar wel al meer dan eens de rit behoorlijk ingekort wegens verkleumd.
Tot zaterdag!
Phil
Tot zaterdag!
Phil
Heeft er iemand een zicht op het parcours. Hopelijk nog goed berijdbaar na de regen van de voorbije dagen.
Iemand een gedacht naar waar het parcours ons leidt? We hebben deze tocht vorig jaar ook gereden maar kan me niet meer voorstellen langs waar deze liep.
We spreken af tegen 13h15 aan de inschrijftafel als de gezondheid het toelaat.
Grtn
geertje
Iemand een gedacht naar waar het parcours ons leidt? We hebben deze tocht vorig jaar ook gereden maar kan me niet meer voorstellen langs waar deze liep.
We spreken af tegen 13h15 aan de inschrijftafel als de gezondheid het toelaat.
Grtn
geertje