Nieuw product Recucell Wie kent het ?

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Vitamine D bij de apo ja. Misschien wel op voorschrift ben ik niet zeker van. Maar oppassen stapelt op in de lever dacht ik bij grote hoeveelheden. Moet een kuur doen van 2 potjes.

Cyto : CYTO-ENERGY is het enige product dat o.a. bestaat uit de alle 20 lichaamseigen L-aminozuren, vitaminen, mineralen en het 2-waardig ijzer. Hierdoor is CYTO-ENERGY zeer effectief om recuperatie, energie en weerstand te optimaliseren en heeft het geen bijwerkingen.
(Ook bij langdurig gebruik).

Ik vind op hun site nu niet direkt de hoeveelheden terug.
Dit gezegd zijnde, heb ook besteld.

ivm dat rode goedje, dacht dus eerst dat het bloed was, dikke paniek natuurlijk. Dokter gaf een bevredigend uitsluitsel. (weet niet waarom maar deze zin klinkt plots heel raar)
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Dokter gaf een bevredigend uitsluitsel

Image

Bwoa, ik versta dat.....best thuis zeggen dat uwen doc ne oude pee van 72 is.......
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Ik voel me precies plots wat ziekjes.

ringringring.....ringring....

Bij de dokter : Ja, jongetje, doet u hemdje maar uit, en ga daar maar op de tafel liggen. De dokter komt u zo dadelijk een bevredigend uitsluitsel geven.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Image
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Ouch.

Plots terug beter. :lol:
pcrispey
Mountainbiker

Post by pcrispey »

En een beetje off-Topic :-D
doctor
Mountainbiker

Post by doctor »

S-X deze cijfers zijn niet overdreven sterven van ouderdom dat bestaat bijna niet. Deze week in de krant 3% per jaar meer kanker in Blegié en
dat is nog zeker voorzichtig.
Off the record : die dokteres op de forum is bijna zo mooi als dokter Sofie van op het kabinet van dokter Dag Van Elslander astana ploeg-arts
>die is echt blitz!!!>

doctor
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

doctor wrote:S-X deze cijfers zijn niet overdreven sterven van ouderdom dat bestaat bijna niet. Deze week in de krant 3% per jaar meer kanker in Blegié en
dat is nog zeker voorzichtig.
Off the record : die dokteres op de forum is bijna zo mooi als dokter Sofie van op het kabinet van dokter Dag Van Elslander astana ploeg-arts
>die is echt blitz!!!>

doctor
Da's een goede motivatie van toch wat op de weg te gaan rijden....
JPBIKER
Mountainbiker

Post by JPBIKER »

Na jaren van ellende en een rugoperatie, heeft Cyto-Energy me terug de kracht gegeven die ik wenste om mijn hobby's, dansen en fietsen, terug te kunnen uitoefenen zoals voordien. Na een lange revalidatie werden de problemen in mijn rechter onderbeen, dat verlammingsverschijnselen vertoonde en me geen enkele fatsoenlijke nachtrust meer gunde door aanhoudende krampen, waar ik dacht nooit geen oplossing voor te vinden, veel beter door het nemen van de sportdrank Up Energy met glutamine, waardoor ik gisteren nog een Ardennenoffensief van 234 km gefietst heb. En dit zou onmogelijk geweest zijn indien ik nooit met deze 2 producten in contact was gekomen. Ik ben momenteel 50+ en herstel telkens na een inspanning op een manier die ik zelf voor onmogelijk zou gehouden hebben. Deze producten vindt u terug op www.unlimitedpower.be

Roger Pieters
Genius
Mountainbiker

Post by Genius »

JPBIKER wrote:Na jaren van ellende en een rugoperatie, heeft Cyto-Energy me terug de kracht gegeven die ik wenste om mijn hobby's, dansen en fietsen, terug te kunnen uitoefenen zoals voordien. Na een lange revalidatie werden de problemen in mijn rechter onderbeen, dat verlammingsverschijnselen vertoonde en me geen enkele fatsoenlijke nachtrust meer gunde door aanhoudende krampen, waar ik dacht nooit geen oplossing voor te vinden, veel beter door het nemen van de sportdrank Up Energy met glutamine, waardoor ik gisteren nog een Ardennenoffensief van 234 km gefietst heb. En dit zou onmogelijk geweest zijn indien ik nooit met deze 2 producten in contact was gekomen. Ik ben momenteel 50+ en herstel telkens na een inspanning op een manier die ik zelf voor onmogelijk zou gehouden hebben. Deze producten vindt u terug op www.unlimitedpower.be

Roger Pieters
1x sluikreclame maken is genoeg hoor... :roll:
Post Reply