07/12/08 Bornem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- bip bip
- Mountainbiker
- Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel
voor zondag zien de weerprentjes van Sabine en Frank er goed uit.Om het met de woorden van onze voorzitter te zeggen;fris aan de vis(max.7°) maar overwegend droog met zonnige periodes.Trouwens,onze clubkok zorgt voor 120 liter verse soep om jullie aan de 2 (rijkelijke) bevoorradingen aan op te warmen.
- nameeb
- Mountainbiker
- Location: Kona , Epic S Works , Carbon Lefty Dirty Harry 29er
Vandaag pijlen gehangen , linten gespannen , kalk gestrooid , en keien geschept . Op een paar plaatsen is den toer veranderd wegens te vettig . De zwartrijders die de tocht al aan het rijden waren zagen over halverwege nog proper uit (het wil dan toch zeggen dat de pijltjes juist hangen als ze zover raken) In de grote toer zit een plezant boske en een 500m hobbelstuk , leve de fully , Tot morgen
sorry Greenies

deze editie passen we......... want in Weit is er ook nen toer en die mannen doen er maar eentje per jaar, vandaar. En die zijn ook steeds present op onzen toer.......Ni boos worden he mannen
, voor jullie toer in de zomer zijn de Sassies weer prezent.
Wij wensen jullie veel succes en veel moosplezier aan de talrijke deelnemers want in feite is't wel een tof toerke (een van de betere) daar in 't Scheldeland
en als deze tochten in 2009 ni samen vallen is er weer een dilemma voor ons opgelost
doe da goe hé greenies
deze editie passen we......... want in Weit is er ook nen toer en die mannen doen er maar eentje per jaar, vandaar. En die zijn ook steeds present op onzen toer.......Ni boos worden he mannen
Wij wensen jullie veel succes en veel moosplezier aan de talrijke deelnemers want in feite is't wel een tof toerke (een van de betere) daar in 't Scheldeland
en als deze tochten in 2009 ni samen vallen is er weer een dilemma voor ons opgelost
doe da goe hé greenies
- moorfretter
- Mountainbiker
Post by moorfretter »
Het is nie aan het regenen, en ik kan sebiet
aanpikken bij de burrem crew...
Beetje overdaad vandaag, ik weet weeral waarom ik straks op mijnen fiets moet kruipen!
heb er al zin in
Beetje overdaad vandaag, ik weet weeral waarom ik straks op mijnen fiets moet kruipen!
heb er al zin in