07/12/08 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nameeb
Mountainbiker
Location: Kona , Epic S Works , Carbon Lefty Dirty Harry 29er

Post by nameeb »

Dirty nog eens merci voor de tip die je gaf , we komen er ook maar anders =D> =D>
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

voor zondag zien de weerprentjes van Sabine en Frank er goed uit.Om het met de woorden van onze voorzitter te zeggen;fris aan de vis(max.7°) maar overwegend droog met zonnige periodes.Trouwens,onze clubkok zorgt voor 120 liter verse soep om jullie aan de 2 (rijkelijke) bevoorradingen aan op te warmen.
Cokeman
Mountainbiker

Post by Cokeman »

Na 2 weken op non-actief start ik meer dan waarschijnlijk in Bornem. Eerst nog gedacht om zaterdag naar Avelgem af te zakken maar het weerbericht laat er anders over beslissen. Waarschijnlijk iets minder hoogtemeters maar daarom niet minder fun! Tot zondag.
El Che
Mountainbiker

Post by El Che »

Elke Greenbikers rit (dus 2 keer per jaar) staat met rood aangestipt in mijn agenda. You bet your ass dat ik er zal zijn, weer of geen weer ...
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Vandaag in Moerzeke gaan trainen om morgen in betere conditie aan de start te staan In Bornem :P

Veel succes he Greenies :wink:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Ook weer van de partij met een deligatie uit Dendermonde , is steeds een leuke rit =D>

Tot morgen
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Merk Bionicon zal daar 2 modellen voorstellen,spijtig dat het voor mij zo ver is,want dit zijn fantastische fietsen waar je vanop het stuur de veerweg zowel vooraan als achteraan kan regelen.

Zeker de moeite om eens langs te gaan.
nameeb
Mountainbiker
Location: Kona , Epic S Works , Carbon Lefty Dirty Harry 29er

Post by nameeb »

Vandaag pijlen gehangen , linten gespannen , kalk gestrooid , en keien geschept . Op een paar plaatsen is den toer veranderd wegens te vettig . De zwartrijders die de tocht al aan het rijden waren zagen over halverwege nog proper uit (het wil dan toch zeggen dat de pijltjes juist hangen als ze zover raken) In de grote toer zit een plezant boske en een 500m hobbelstuk , leve de fully , Tot morgen
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

sorry Greenies :cry: :cry:

deze editie passen we......... want in Weit is er ook nen toer en die mannen doen er maar eentje per jaar, vandaar. En die zijn ook steeds present op onzen toer.......Ni boos worden he mannen :-? :-? , voor jullie toer in de zomer zijn de Sassies weer prezent.

Wij wensen jullie veel succes en veel moosplezier aan de talrijke deelnemers want in feite is't wel een tof toerke (een van de betere) daar in 't Scheldeland =D>

en als deze tochten in 2009 ni samen vallen is er weer een dilemma voor ons opgelost :-?
doe da goe hé greenies
moorfretter
Mountainbiker

Post by moorfretter »

Het is nie aan het regenen, en ik kan sebiet :oops: aanpikken bij de burrem crew...
Beetje overdaad vandaag, ik weet weeral waarom ik straks op mijnen fiets moet kruipen!
heb er al zin in :drunk:
Post Reply