12/12/08 Diksmuide

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
polonium
Mountainbiker

Post by polonium »

Nog even opgelet !!!

Op vrijdagavond tijdens de rit is er tevens een kerstmarkt op de markt. Dat wil zeggen dat er op de markt geen parking vrij is. Volg de rand parkingen of aan het station, 4 AD !!! Deze bevinden zich heel dicht bij de start.
ciao amigo's
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

De erika's baaikers zullen er ook van de partij zijn !
We verzamelen in klerken met de mtb en rijden zo naar den boterstad om aldaar denne rit te vervolgen !
Word er soms in colonne gereden voor den sfeer of ist gewoon rijden ieder voor zich? :lol:
In ieder geval tot vrijdag :bounce:
champ 08-09
Mountainbiker

Post by champ 08-09 »

Ik kom ook voor eerste keer af dit jaar. denk met enkele jongens van Mc Bride MTB team. Moet ik veel verlichting op zetten of nie. Alle tot vrijdag dan maar :-) :-) :-)
2 fast 2 follow
Mountainbiker

Post by 2 fast 2 follow »

Het kan daar redelijk donker zijn in en om de streek van Diksmuide. De twee vorige "water" edities mee gedaan hopelijk wordt het dit jaar beter. Ik ben van de partij.

Greetz
2f2f
TARGET
Mountainbiker

Post by TARGET »

Na de eerste twee edities te hebben meegemaakt :lol: :bounce: :lol: moet ik deze jammergenoeg laten schieten.... :( :-? :( . Succes aan iedereen. Zeker de moeite om mee te maken. =D> =D> =D>
hamateur
Mountainbiker

Post by hamateur »

vorig jaar meegereden, de sfeer is heel goed maar 'k zien te weinig in 't donker en voel me dan nie zo zeker. Jammer want qua sfeer heeft het wel iets met nadien op de markt in diksmuide nog even de kerstsfeer proeven. Veel succes met jullie tocht
polonium
Mountainbiker

Post by polonium »

Best via deze forum afspeken om in colonne te fietsen.
Gisteren begonnen met bepijling en het lag er nog goed bij. Na de regen van vandaag zal dat hier en daar wel wat modderig zijn.
Indien nog vragen? Shoot !!

ciao
Karolus
Mountainbiker

Post by Karolus »

Hebben jullie nergens wa sfeerfoto's staan? Niet dat ik eraan twijfel dat het geen leuk evenement is ,ma 't is meegenomen als je van voordien al een beeld kunt vormen...
We zullen in ieder geval afzakken met enkele Grysperres :bounce:
polonium
Mountainbiker

Post by polonium »

Op het kalendervak 12/12 kan je op onze site een filmpje bekijken van de nachtrit om de smaak te pakken te krijgen.
polonium
Mountainbiker

Post by polonium »

Op het kalendervak 12/12 kan je op onze site een filmpje bekijken van de nachtrit om de smaak te pakken te krijgen.
Post Reply