Nu, het gaat dan meestal om marathons dus lange afstand, op den duur raakt uwe benzine gewoon op. Soit, in het heetst van de strijd vergeet ik dat nogal eens. En dan ist plots te laat natuurlijk. Anders had ik wel in de top tien gestaan
Training van de dag!
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Soms heb ik het dus nog voor dat die hongerklop er plots is zonder op voorhand een hongergevoel gehad te hebben. Ook bij voldoende eten.
Nu, het gaat dan meestal om marathons dus lange afstand, op den duur raakt uwe benzine gewoon op. Soit, in het heetst van de strijd vergeet ik dat nogal eens. En dan ist plots te laat natuurlijk. Anders had ik wel in de top tien gestaan
.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Wss bulkt gij nie genoeg pasta de dagen ervoor????Hemd wrote:Soms heb ik het dus nog voor dat die hongerklop er plots is zonder op voorhand een hongergevoel gehad te hebben. Ook bij voldoende eten.
Nu, het gaat dan meestal om marathons dus lange afstand, op den duur raakt uwe benzine gewoon op. Soit, in het heetst van de strijd vergeet ik dat nogal eens. En dan ist plots te laat natuurlijk. Anders had ik wel in de top tien gestaan.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Ge moet in het begin van de week totaal géén koolhydraten eten, nix, geen brood, patatten, rijst...nix, dan vanaf vrijdag heeel veel, dan heeft uw lichaam de neiging om veeel meer op te slaan.J.E. wrote:assek da moet doen, moet 'k een héél week pasta eten, en de slingers komen der nu al langs m'n oren uit...
Als't uit uw oren komt is er wa mis met uw slokdarm, normaal komt het gewoon uit uw aars naar buiten!!!
- J.E.
- Mountainbiker
eeuh en oe moettek m'n tripkes in de week dan van poer voorzien?El Perro Diablo wrote:Ge moet in het begin van de week totaal géén koolhydraten eten, nix, geen brood, patatten, rijst...nix, dan vanaf vrijdag heeel veel, dan heeft uw lichaam de neiging om veeel meer op te slaan.J.E. wrote:assek da moet doen, moet 'k een héél week pasta eten, en de slingers komen der nu al langs m'n oren uit...
Als't uit uw oren komt is er wa mis met uw slokdarm, normaal komt het gewoon uit uw aars naar buiten!!!
Ja, dat weet ik ook allemaal wel. Heb die refeed truuk nog niet toegepast echter. (of hoe noemt da nu weeral).(tapering zekers ?)
Is soms wel heftig om voltehouden zeker in combi met nog wat getrain door die week. Maar das idd ne truuk die lijkt te werken.
Ook om te dieten trouwens, naarmate de dag vordert zo weinig mogelijk Koolhydraten en hoger in eiwitten gaan. Maar het doen is nog een andere zaak. Om wat kiloos kwijttespelen ben ik dit nu af en toe aant volgen.
Is soms wel heftig om voltehouden zeker in combi met nog wat getrain door die week. Maar das idd ne truuk die lijkt te werken.
Ook om te dieten trouwens, naarmate de dag vordert zo weinig mogelijk Koolhydraten en hoger in eiwitten gaan. Maar het doen is nog een andere zaak. Om wat kiloos kwijttespelen ben ik dit nu af en toe aant volgen.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Kevindn wrote:Maandag: inspanningstest
Dinsdag: Krachttraining + core stability in gym (1u45 min)
Gisteren: herstelrit (zoveel mogelijk in zone 1): 50km - 2u12min - Hr gemid. 126
Vandaag: Krachttraining op de rollen - 1u30min
Morgen: rust
Zaterdag: Ritje op de koersvelo +/-1u45min - Hr zone 1
Zondag: Mtb rit
Dat lijkt me een goed uitgebalanceerde training om je winter op te bouwen!!!