Laatste reactie mijnentweegs in dit verband.Bruce Wayne wrote:als je alleen maar gewend bent om positief commentaar te krijgen en je kunt niet tegen negatief commentaar dan zul je nooit iets leren.
Wij krijgen regelmatig negatieve commentaar en proberen daar z.v.a.m. rekening mee te houden, maar niet op de manier waarop jij ze aanbrengt. (zie vorige topics!)
@roger hier klopt toch iets niet in je zin of je begrijpt niet wat ik bedoel en ik quote"Rechte stukken: die rijden wij hier lokaal in de week niet, maar wij krijgen die bij een TT niet ingelast mede door de officiele instanties" of je krijgt geen single tracks goedgekeurd maar waarom krijgen andere tt's dat wel?
Onze tt is ooit op een stafkaart uitgepijld, en we hebben ons daar aan te houden. We -proberen- hier en daar wat af te wijken, maar hebben hier ooit eens een boete van in die tijd 10.000 Bfr gekregen wegens het belagen van beschermde rode bosmieren op het afgeweken parcours. Simpel as that
Als je zegt dat je de rechte stukken door de weeks niet rijd, geef je dan soms toe dat je er ook niks aan vind, want anders reed je ze zelf weldoor de week?
Inderdaad, ik rij ook liever op singletracks, maar zal het op andere tt's respecteren dat het niet altijd en overal kan. Jou keuze van de 34km heeft er voor gezorgd dat er daar veel minder singletracks inzaten, maar wel de terril, t'is teen of tander hé, beiden kan onmogelijk.
Wel fijn dat je in de eerdere posts gaat kijken. geeft aan hoe hoog je op de kast zit.
Heeft eerder te maken met het feit dat ik altijd gedocumenteerd wil spreken, en weten wat ik zeg. Jij waart dat blijkbaar niet, want je verteld hier in deze topic dat er in Neeroeteren (met veschillende anderen) veel singletracks zijn, en in de topic van Neeroeteren schrijf je, ik quote:=Helaas kunnen menne maat en ik de meeste meningen niet delen:
de bordjes hingen erg goed, parkeren was goed maar de route was alleen maar recht toe recht aan. Er was maar een mooi stukje single track ... =
Dit heeft niks te maken hoe hoog ik op de kast zit, maar alles met jou tegenstrijdige beweringen
sucses met de opvoeding van je weeskind, zal wel aan het puberen zijn.
just my 15 cents
Je snapt het precies niet!! Bruce Wayne was toch ook een weeskind, en transformeerde zich toch ook in...........een vleermuis in..... Gotham city.![]()
Bruce Wayne, a wealthy industrialist, playboy, and philanthropist. Witnessing the murder of his parents as a child. Bron Wikipedia.
ps Roger als je verder wilt discusieren dan stuur je me maar een pb.
Dan hoeft dit forum verder niet bevuilt te worden met jou en mijn gekibbel
Hier voel ik mij helemaal niet aangesproken, bevuil(d) heb ik niks, alleen geprobeerd om je overtrokken reactie te verzachten. Om met een positieve noot te eindigen: We zullen alleszins rekening houden met je positieve commentaar.![]()
30/11/2008 Genk Winterslag
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
ok zal het ook laten rusten, we kunnen hier namelijk over blijven discusieren tot in den treure.
Ik heb wel een verzoekje en zie het als postieve opmerking, hang bij het vertrek een kaart van de route op: zodat je zelf evt kombinatie's van de route kunt maken. Ik heb hier nog naar gevraagd aan het vertrek.Maar dit was helaas niet het geval.
Dat voorkomt ook discussies zoals deze
Ben gisteren trouwens nog 1 uur bezig geweest om al het zand/modder uit mijn kleren te krijgen. wat een derrie, dat zal dan wel de straf zijn geweest
Wil wel nog 1 ding kwijt en dat is aan georges1955 en dat betreft je opmerking over euthanasie: je weet niet wat je zegt, toevallig heb ik eens het besluit hierover moeten nemen. Over sommige dingen maak je mijns ziens geen "grappen"
just my 20 cents
Ralph
Ik heb wel een verzoekje en zie het als postieve opmerking, hang bij het vertrek een kaart van de route op: zodat je zelf evt kombinatie's van de route kunt maken. Ik heb hier nog naar gevraagd aan het vertrek.Maar dit was helaas niet het geval.
Dat voorkomt ook discussies zoals deze
Ben gisteren trouwens nog 1 uur bezig geweest om al het zand/modder uit mijn kleren te krijgen. wat een derrie, dat zal dan wel de straf zijn geweest
Wil wel nog 1 ding kwijt en dat is aan georges1955 en dat betreft je opmerking over euthanasie: je weet niet wat je zegt, toevallig heb ik eens het besluit hierover moeten nemen. Over sommige dingen maak je mijns ziens geen "grappen"
just my 20 cents
Ralph
Last edited by Bruce Wayne on Thu 04 Dec 2008 00:47, edited 1 time in total.
- Timberwolve
- Mountainbiker
Post by Timberwolve »
Om even terug te komen op m'n eerdere post over het verliezen van een helm van m'n Bikepartner ... deze is door de eerlijke vinder terugbezorgd aan de rechtmatige eigenaar.
Gelukkig had m'n bikepartner z'n gsm nr achtergelaten bij de organisatie en alzo hebben de beide partijen contact gehad.
Bij deze willen we de EERLIJKE vinder nogmaals bedanken voor z'n vriendelijk optreden
Een bewijs dat er nog eerlijke mensen op de wereld zijn

Gelukkig had m'n bikepartner z'n gsm nr achtergelaten bij de organisatie en alzo hebben de beide partijen contact gehad.
Bij deze willen we de EERLIJKE vinder nogmaals bedanken voor z'n vriendelijk optreden
Een bewijs dat er nog eerlijke mensen op de wereld zijn
Jolyrodger schrijft : Jouw keuze van de 34km heeft er voor gezorgd dat er daar veel minder singletracks inzaten, maar wel de terril, t'is teen of tander hé, beiden kan onmogelijk.
Heeft zich echter in de hitte van de strijd vergist. Het is wel mogelijk om én de singletracks van zone 2 te rijden én de terril in zone 5 : liggen beide in het traject van de 44 km zolas ik ondervonden heb.
Heeft zich echter in de hitte van de strijd vergist. Het is wel mogelijk om én de singletracks van zone 2 te rijden én de terril in zone 5 : liggen beide in het traject van de 44 km zolas ik ondervonden heb.
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Natuurlijk, in onze langste afstand zit alles in. Maar hij koos voor de 34km, en dan zitten de singletracks in zone 2 v.h. militair er niet in, en dan is't teen of t'ander, zoals ik al zei!!rozi wrote:Jolyrodger schrijft : Jouw keuze van de 34km heeft er voor gezorgd dat er daar veel minder singletracks inzaten, maar wel de terril, t'is teen of tander hé, beiden kan onmogelijk.
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Ik ben er niet geweest , ik ben in Neerpelt gaan rijden , daar was het ook voor 80 procent door de modder baggeren !!!.
Commentaar , daar kan je over bezig blijven , voor en tegenstanders heb je altijd !!!
MAAR het woord euthanasie gebruiken , sorry kerel , dat gaat erover. Ben deze week naar een begrafenis geweest van een vrouwke van amper 40 jaar die hetgeen heeft laten doen omwille van de kanker die in haar lijf zat.
Dit zijn dingen waar je niet mee lacht of je uitspreekt .
Het gaat hier verdorie maar tenslotte om voor je hobby even op de fiets te zitten.
Dit vond ik te ver en daarom deze reactie.
Commentaar , daar kan je over bezig blijven , voor en tegenstanders heb je altijd !!!
MAAR het woord euthanasie gebruiken , sorry kerel , dat gaat erover. Ben deze week naar een begrafenis geweest van een vrouwke van amper 40 jaar die hetgeen heeft laten doen omwille van de kanker die in haar lijf zat.
Dit zijn dingen waar je niet mee lacht of je uitspreekt .
Het gaat hier verdorie maar tenslotte om voor je hobby even op de fiets te zitten.
Dit vond ik te ver en daarom deze reactie.
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
@patje gecondoleerd, eindelijk ook eens een reactie hierop, ipv alleen maar het commentaar van de part time moraalridders