Taxi back home pleaz

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
FilipF
Mountainbiker
Location: Trek 8000 (2009) / Specialized Stumpjumper Expert ( 2009)

Post by FilipF »

El Perro Diablo wrote:Mmm, zo ne Vulva is al wa minder........maar U ken ik wel van ergens.....maar 'k weet nie direct van waar......
Vulva is the best :lol:

van waar denk je me te kennen ?
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

FilipF wrote:
El Perro Diablo wrote:Mmm, zo ne Vulva is al wa minder........maar U ken ik wel van ergens.....maar 'k weet nie direct van waar......

Ik zou het niet weten, ge ziet er te braaf uit om samen in den bak gezeten te hebben.......maar ge komt me bekent voor.
FilipF
Mountainbiker

Post by FilipF »

El Perro Diablo wrote:
FilipF wrote:

Ik zou het niet weten, ge ziet er te braaf uit om samen in den bak gezeten te hebben.......maar ge komt me bekent voor.
ik zie een foto van een rode M3 die je in het begin van het topic gepost hebt... voor de deur bij PPE , ik denk dat je me mss daar ooit eens gezien hebt... of op een meet bij PPE ofzo , bezoek aan circuit , ik werk ook als fotograaf voor Skylimitevents die trackday's organiseren , ... wie zal het zeggen :lol:
El Perro Diablo
Mountainbiker

MMm, zit al 10 jaar niet meer in de racerij.....denk eerder aan de fiets toch.....

En de wagen waar ik het meest mee op circuit zat was een MG/B GT in Sebringuitvoering:

Zo iets, mor ne rode met heeeel veeel lawaai (toen mocht het nog)

Image
FilipF
Mountainbiker

Post by FilipF »

Mooi ding zo'n MG/B gt

tzal wel van op de fiets zijn dan , mss in de herentalse bossen :wink:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Herentals=Land Rover garage voor mij....daar mss van???

Vandaag met ne recente Corvette mogen rijden.....ahumm, da's er toch over voor mij om daar alles uit te halen op de limiet, geef mij dan maar ne JCW Mini. Wel ne superbak met het dashboard van ne Dacia.
FilipF
Mountainbiker

Post by FilipF »

moesten er hier race freaks zijn die dit weekend afzakken naar zolder ( zaterdag - Skylimit trackday / zondag - Skylimit sprint en 200km race ) mogen me altijd eens iets laten weten per pm , altijd tof om eens een gezicht achter de nickname te kennen hier ...

ik zal het ganse weekend in zolder zijn als fotograaf...
Post Reply