29/11/2008 Eisden Maasmechelen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Mijne Pa zei altijd, echt waar:
Er zijn geen zotte beroepen, alleen zotte mensen.
Bij ALLE sporten vindt je gekke mensen (ik ben sportduiker, bijna 20 jaar aan de gang), daar vind je super-mannen die denken: " iche, n'en deco ongeval of een long overdruk !!!! NEVER .... :drunk:
Bij de MTbikers "ontmoet" ik vaak op dit forum zulke super-mensen...
moet een hobby een risico inhouden ??? Ja :-? maar welke ??? #-o
Moet een hobby je naar een rolstoel brengen ??? [-X
Never !!!! 'T is mijn gedacht....top sporters nemen levensgevaarlijke risico's evenals sommigen in hun beroep (brandweer, ontmijners, ikzelf vroeger als schietmeester in de kolenmijnen)...maar uw hobby mag uw dood nooit worden ... wees altijd voorzichtig, voor u zelf en anderen... als er staat op terril 2 GEVAARLIJKE AFDALING is het zo, punt uit... wees de organisatie dankbaar hieromtrent, want niemand wil in de Spoed afdeling belanden, terwijl hij zijn duur betaalde bike moet achterlaten.
Den ouwe :wink:
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

Neobiker, spookvanhetbos wrote: niemand wil in de Spoed afdeling belanden, terwijl hij zijn duur betaalde bike moet achterlaten.
Den ouwe :wink:
Dat is de reden dat ik het soms wat voorzichtiger doe bij afdalingen als ik niet zeker ben. Heb al eens 3 maand op ziekenkas gezeten en heb daar ook een levenslang letsel aan overgehouden.
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

Point7 wrote:Heb al eens 3 maand op ziekenkas gezeten en heb daar ook een levenslang letsel aan overgehouden.
de ziekenkas is iet gevaarlijk hé :lol: :wink:
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

sTTevie wrote:
Point7 wrote:Heb al eens 3 maand op ziekenkas gezeten en heb daar ook een levenslang letsel aan overgehouden.
de ziekenkas is iet gevaarlijk hé :lol: :wink:
:wink: :lol: zo kun je dat ook lezen ja :lol:
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

woepie 88 wrote:waarom het zo gevaarlijk maken is toch niet nodig het gaat toch maar om recreanten en geen profs de bedoeling is toch maar om een beetje te sporten en geen ongelukken op te zoeken [-X #-o
Ik vermoed dat dit berichtje komt van een "Vlaamse bossen"-crosser en niet van een mountainbiker. Een beetje biker zit toch te snakken naar het begin van het echte seizoen (maart) om in de Ardennen weer dat soort uitdagingen te gaan opzoeken, en waarom niet eens te voet als het te vochtig wordt tussen je billen ?
woepie 88
Mountainbiker

Post by woepie 88 »

ga dit hoofdstuk afsluiten =D> was niet aanwezig op deze toertocht het is mij allemaal verteld #-o sorry als het verkeerd is begrepen maar zou eens willen zien hoe jullie er over denken als de 70 bent gepasseert groetjes aan iedereen enop naar de volgende tocht daaaaaaag #-o
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

lowie wrote:
woepie 88 wrote:waarom het zo gevaarlijk maken is toch niet nodig het gaat toch maar om recreanten en geen profs de bedoeling is toch maar om een beetje te sporten en geen ongelukken op te zoeken [-X #-o
Ik vermoed dat dit berichtje komt van een "Vlaamse bossen"-crosser en niet van een mountainbiker. Een beetje biker zit toch te snakken naar het begin van het echte seizoen (maart) om in de Ardennen weer dat soort uitdagingen te gaan opzoeken, en waarom niet eens te voet als het te vochtig wordt tussen je billen ?
Nat worden tussen de billen kan ook gebeuren als je, door net iets teveel risico's genomen te hebben, dat je een zwaar letsel aan overhoud, met een constant incontinentie als resultaat, wat niemand wil uiteraard...het is zoals de ene schreef: we zijn recreanten en niet iedereen is een topsporter.
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

Ik vind die afdaling van die tweede terril ook nie echt 'chill'. Da bovenste stuk me die balkskes da ga nog.

Maar da laatste stuk loodrecht naar beneden me die voren ga ik ook te poot, als een bang maar vooral 'gezond' mietje, iedereen mag da weten.;)
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Onszelf ook terug gevonden :drunk:

Image

En hier de man die kan praten zonder zijn tanden van elkaar te doen : Johan Vansummeren :lol: , gevolgd door Kevin Hulsmans

Image
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

madskatingcow wrote:Onszelf ook terug gevonden :drunk:

Image

En hier de man die kan praten zonder zijn tanden van elkaar te doen : Johan Vansummeren :lol: , gevolgd door Kevin Hulsmans

Image
Telkens dat ik wielerprofs zie tijdens TT'en valt het me op dat ze nooit met een helm rijden. [-X
Post Reply