Nieuw product Recucell Wie kent het ?

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
doctor
Mountainbiker

Post by doctor »

Hoi J.E. en andere forums partners. Ik zal even iets zeggen over supplementen gebruik of geen gebruik. Ga eens een bezoekje brengen
ineen hospitaal op de afdeling oncologie ( kanker afdeling ) Kijk dan eens naar de leeftijden van de patienten en als ge even logisch nadenkt. Hoe kan dat en hoe is het mogelijk zoveel jonge mensen. Sport of geen sport
supplementen is in deze landen met de vuile lucht en de vervuilde opgefokte voeding ALTIJD nodig ! Alleen al om uw weerstand te versterken en dan nog gaan 40% van deze forum tussen dit en 50 jaar sterven van kanker dat zijn de feiten en laat u niet beinvloeden met
< ik eet gezond en heb geen pillen nodig > das verleden tijd !

doctor
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Ik zal binnen 50 jaar zeker dood zijn......enfin dat hoop ik toch....want ben nie van plan om bijna 100 te worden!!! :lol:

Ik kanme niet voorstellen dat iemand géén xtra vitamines kan nodig hebben, als ons eten is uitgekweekt en er zit nix meer in....
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

er sterven er veel aan kanker, maar 40% is wel overdreven.. en ik zeg het niet graag, maar dat komt nogal goedkoop over om supplementen aan de man te brengen.

Die ziekte is niet alleen de oorzaak van vervuiling etc... helaas speelt ook in veel gevallen de erfelijksfactor mee, en soms gewoonweg de ouderdom.
En heb je ook al eens gezien hoeveel van die jonge mensen de grootste moeite doen om hun lichaam kapot te helpen? alvast een tip : breng een bezoektje aan de Lagoa in Menen of de Cherrymoon te Lokeren...
daar zit een grote groep potentiele kankerpatienten, Ms lijders etc... door de smerigheid dat ze in hun lijf snuiven en slikken.
helaas, maar met dat deel van die jonge mensen die jaren later op de sukkel zijn, heb ik totaal geen medelijden.

iemand die sporadisch sport en vrij gezonde / normale (weinig fast food, zelf eten bereiden) eet, heeft dat zelden van doen. een paar keer per jaar een 3 tal weken + 1 a 2x per jaar een bloedanalyse is voldoende voor die groep.
wie vrij intensief tot wedstrijdvorm sport, heeft absoluut supplementen nodig..maar ook niet elke dag van het jaar.

kheb respect voor je kennis en de tips die je geeft, maar ik denk dat het er wat over is om op zulke manier iedereen aan de pillen te helpen.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

sunn xtreme wrote:er sterven er veel aan kanker, maar 40% is wel overdreven.. en ik zeg het niet graag, maar dat komt nogal goedkoop over om supplementen aan de man te brengen.

Die ziekte is niet alleen de oorzaak van vervuiling etc... helaas speelt ook in veel gevallen de erfelijksfactor mee, en soms gewoonweg de ouderdom.
En heb je ook al eens gezien hoeveel van die jonge mensen de grootste moeite doen om hun lichaam kapot te helpen? alvast een tip : breng een bezoektje aan de Lagoa in Menen of de Cherrymoon te Lokeren...
daar zit een grote groep potentiele kankerpatienten, Ms lijders etc... door de smerigheid dat ze in hun lijf snuiven en slikken.
helaas, maar met dat deel van die jonge mensen die jaren later op de sukkel zijn, heb ik totaal geen medelijden.

iemand die sporadisch sport en vrij gezonde / normale (weinig fast food, zelf eten bereiden) eet, heeft dat zelden van doen. een paar keer per jaar een 3 tal weken + 1 a 2x per jaar een bloedanalyse is voldoende voor die groep.
wie vrij intensief tot wedstrijdvorm sport, heeft absoluut supplementen nodig..maar ook niet elke dag van het jaar.

kheb respect voor je kennis en de tips die je geeft, maar ik denk dat het er wat over is om op zulke manier iedereen aan de pillen te helpen.
alléé Sun als 'k deze moment van't jaar zo'n 220/300 km per week doe en in de komende warme periode nog een stukske meer, wat/ welk type/ welke fraquentie van additieven adviseerde gij?
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

ik raad u aan...
eerst laat ge u bloed pakken bij de sportarts...ge ziet waar tekorten zijn! Ge vuld da aan door nen baxter of spuitje.
Als da inorde is erythromax en oxi-vit, eiwitshake aanschaffen
Maandag start je met erythromax, dinsdag oxivit, woensdag weer erythromax en zo elke dag afwisselen hé...
Na koers en duurtrainingen nen recuupshake drinken...
Ik ging maandelijks nog eens om een ijzer en vitaminen spuit en een gans jaar waren mijn waardes dik inorde zenne...
Een heel seizoen constant gereden en kunnen pieken waar ik wou!!!

ma nu ga ik eens concap + cyto-energie + multivitaminen, mijne erythromax ga ik ook nog behouden en mij eiwitshakes ook...
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

J.E. wrote:[.
alléé Sun als 'k deze moment van't jaar zo'n 220/300 km per week doe en in de komende warme periode nog een stukske meer, wat/ welk type/ welke fraquentie van additieven adviseerde gij?[/quote]

Per week? Je moet dat opdrijven naar per dag en 's morgen op je nuchtere maag een bruistablet vit C nemen, ijzer supplementje, vit B en magnesiumpilleke, een uur later pas koffiedrinken. Dan trainen als zot, beter worden als Nys en ge krijgt nen dokter en supplementen van uw sponser!!!!
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

J.E. wrote:
sunn xtreme wrote:er sterven er veel aan kanker, maar 40% is wel overdreven.. en ik zeg het niet graag, maar dat komt nogal goedkoop over om supplementen aan de man te brengen.

alléé Sun als 'k deze moment van't jaar zo'n 220/300 km per week doe en in de komende warme periode nog een stukske meer, wat/ welk type/ welke fraquentie van additieven adviseerde gij?
da afstanden die je aanhaalt en meer, zij al niet meer van de occacionele sporter. je sport op regelmatige basis, en dan beginnen de zaken lichtjes anders te worden.

de meeste occacionele sporters rijden 2-3x per week, lopen, etc.. maar doen dat rustigaan. als je hun gemiddelde bekijkt, dan zou een goedgetrainde bijna zijn bed meenemen voor onderweg, als hij mee moest rijden met die personen.
dus niet vergelijkbaar.

wat wel zeer zeker is, en daar zal ik doktor zeker niet in tegenspreken, is dat de wintermaanden en voorjaar vaak slopend zijn voor de gezondheid. de meesten zieken in het voorjaar zijn vaak een gevolg van de verzwakkende weerstand in de winter, waardoor een griepvirus veel meer vrij spel krijgt en de persoon makkelijker onderuit haalt.
in de winter zou je zowieso best supplementen innemen. telkens 3 weken en dan even stoppen.

ook vit a en d worden door lichaam minder aangemaakt, omdat je minder zonlicht krijgt. dat kan dan weer op uw humeur gaan werken oa....
tegen het einde van de winter kom je algemeen ook veel meer mensen tegen die wat depressief zijn, het wat donkerder inzien etc...
das een logisch gevolg van minder zonlicht.
een multivitamine complex waar deze 2 vrij ruim inzitten is op zijn plaats.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

en ik zeg het niet graag, maar dat komt nogal goedkoop over om supplementen aan de man te brengen.
Second that.

Ben voor de moment dus ook vitamine D aan''t bijnemen omdat ik met een serieus tekort zat (druppels).

@Stijnie: Erythromax EN nog es cyto ? Zijn toch 2 (oa.) bronnen van ijzer al ? Heb zo ooit es een teveel aan vitamine B binnengespeeld in mijn body(pudding)building tijd. Sperma zag toen rood, ff verschieten #-o .

Ik merk het serieus dat het winter is, recupereer duidelijk minder(kan ook aan iets andersliggen)..dit gezegd zijnde heb ik deze week al 1h gefietst...een record. Vrouwtje vraagt al of er iets scheelt. Kgeraak gewoon niet meer bijgeslapen de laatste tijd, dus maar ff luisteren naar mijn lichaam en kalmer aan.
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

@Hemd

rode sperma...dan doen ik nog wa verder zenne tot ast roos is! Kleur van mijn frame hé :lol: :lol:
Nee nu ni zeveren! Oei ma diene cyto is da ijzer gelijk erythromax dan? Das toch meer vanalles ewa energie stuff...

vitmanine d gewoon bij den apotheek kopen??
pcrispey
Mountainbiker

Post by pcrispey »

El Perro Diablo goed gezegd per dag hé niet per week zeker op een dag als vandaag en dan morgen thuis binnen naast de verwarming min 30 °C vochtigheid opdrijven naar 80 %....

=D> =D> =D> [/list][/quote]
Post Reply