06/12/2008 Hertsberge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

deze voormiddag en begin van de namiddag geholpen met het bouwen van brugjes, daarna moest ik (jammer genoeg) nog effekes op het werk zijn...

nu, ik lees op Superfannekes reactie dat de geplande werken van deze namiddag (eind singletrack) en enkele uitpijlingen, blijkbaar in orde zijn.

morgen gaan we, comme d'habitude, met de fietsen het parkoers op om alle resterende bepijling aan te brengen, linten te spannen en normaal gezien moet morgenavond het grootste werk gepasseerd zijn.

bij deze ook enkele foto's van het werk van vandaag, kwestie van jullie te doen zin krijgen...

Image

Image

Image
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

Superfanneke, je mag mij zeker verwachten voor jullie ritje.......weer of geen weer :-)
duwerke
Mountainbiker

Post by duwerke »

m-biker wrote:deze voormiddag en begin van de namiddag geholpen met het bouwen van brugjes, daarna moest ik (jammer genoeg) nog effekes op het werk zijn...

nu, ik lees op Superfannekes reactie dat de geplande werken van deze namiddag (eind singletrack) en enkele uitpijlingen, blijkbaar in orde zijn.

morgen gaan we, comme d'habitude, met de fietsen het parkoers op om alle resterende bepijling aan te brengen, linten te spannen en normaal gezien moet morgenavond het grootste werk gepasseerd zijn.

bij deze ook enkele foto's van het werk van vandaag, kwestie van jullie te doen zin krijgen...

Image

Image

Image
Dit ziet er veelbelovend uit, hoeveel van dat zit er zo in het parcour en hoeveel hebben er daar al leren zwemmen met nen mtb aan hun voeten?
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

hoeveel van dit... er zitten drie brugskes in! nu, sowieso hebben we een parkoers met een zeer hoog offroad percentage, en dan nog niet offroad om offroad te hebben, maar wel mooie stukken...

en er zal normaal gezien geen ene leren zwemmen daar, want intussen -na al die jaren- kunnen we al brugjes bouwen. de brug op de foto is de moeilijkste, want de breedste, maar steeds steken we in de midden steunpunten, zodat de brug stabiel en vast ligt.

je zal merken zaterdag dat we magnifieke stukken offroad hebben, steeds veilige en berijdbare stukken, uitdagende singletracks en een eindresultaat om u tegen te zeggen. en dit kan ik me permiteren om te zeggen, want het is nu eenmaal zo. ik sta elk jaar in de aprèszaal en hoor zelden (om niet te zeggen nooit) negatieve kritieken over het parkoers.

by the way, ook the après is in orde, met lekkers aan democratische prijzen!
elji
Mountainbiker

Post by elji »

Ik kom normaal af met de fiets uit Jabbeke :bounce:
Aan de voorspellingen te zien zal het wind tegen terug naar huis rijden worden #-o :drunk:
duwerke
Mountainbiker

Post by duwerke »

Worden er ergens foto's genomen onderweg?
Zo ja , waar ergens op het parcours.
Dan kunnen we onze mooiste glimlach boven halen.
slik20
Mountainbiker

Post by slik20 »

hallo iedereen;
zal er dus ook weer bij zijn op de tweede bevoorrading
kan dus zaterdag niet rijden maar maar maar
ik heb een dagje verlof genomen om het parcours vrijdag samen in te rijden met de parcourbouwers
kijk er al naar uit
tot zaterdag :lol:
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Zoals jaarlijkse traditie komen wij ook af =D>

Het ziet er terug leuk uit met de brugjes e.d. :P

Een beetje buitenlucht zal goed doen want s'avonds vind onze 10 de chouffefuif life plaats in zaal de zwerver te leffinge =D>

met een life optreden van covergroep DUST www.dust.be dus als je zin heb kom gerust eens af .

tot zaterdag in openlucht of binnen :wink:
volvos
Mountainbiker

Post by volvos »

hallo ook de zeevogels van de haan zullen er zijn
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Als naar jaarlijkse gewoonte heb ik de bouwerkens vanmiddag hun aperitiefke gebracht en wat ik daar gezien heb.......... #-o #-o #-o

Amaai, in sneeuw, wind en zo'n kou :evil: :evil: zijn die mannen bezig om ons zaterdag een superdag te bezorgen. =D> =D> =D> Ne mens vraagt zich dan eigenlijk af met wa daje bezig bent. #-o #-o

Verkleund van de kou kwamen ze hun borrelke drinken :drunk: :drunk: , en 't deed blijkbaar deugd.

Kan alleen maar mijn "klakske" afdoen en zeggen "vèèèèl respect". =D> =D> =D>

ps: aan allen die ev. zwartrijders zijn, denk daar ook maar ne keer aan, als ge uw favoriete bezigheid uitoefent.
Post Reply